Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.
Lähetä vastaus

Mökkimopon hankinta

23.6.2020 13:40

Tässä on minulla ollut pitkän aikaa käytetyn mökkimopon hankinta toiveena. Tulisi ihan mökkitiellä/metsäautoteillä ajeluun yms.
Ajattelin tätä mallia kun muutenkin on lähellä ja ei ole kovin kallis: https://www.tori.fi/vi/69808400.htm
Tässä on nyt vain semmoinen ongelma, että minulla ei ole minkäänlaista kokemusta moottoroiduista ajoneuvoista.
Miten minun pitäisi paikan päällä sitä kokeilla kun en tiedä edes miten se käynnistetään?
On sen verran iso hankinta, että pitää vanhempien kanssa neuvotella pitkään. Mistä tiedän, että onko sitä mopoa viritelty ja miten huolletaan?
Hyvät neuvot olisi nyt tarpeen, kiitos.

Re: Mökkimopon hankinta

28.6.2020 0:10

No tollane kestää ainaski ja osaako esim iskäsi noista mitään? tai onko jotain kaveria jolla on kokemusta? ei välttämättä kannata ostaa jos et tunne ketään joka osaa laittaa kun pitää tuoda huoltaa silloin tällöin ja kallista kiikuttaa korjaamolle huoltoihin. Ja jos ei ole mitään kokemusta eikö tuo ole kohtuu tehokas eikö joku kiinan krossi olisi parempi?

Ja tuo on kevytmoottoripyörä tuolta aikakaudelta joten se ei ole viritetty mutta tuossa on tehoja aika paljon jos jossain perus mopossa on 3hv ja tuossa joku 20hv ehkä.

Re: Mökkimopon hankinta

23.8.2020 21:05

Mä oon etsinyt pojalla (12v) mopoa jolla voisi ajella pellolla ja metsäteillä.
Onko ehdotuksia? Onko mitään järkeä ostaa uusi kiinalainen vai okisiko järkevää ostaa esim. Yamaha käytettynä?
Mä itse oon niin pihalla näistä :eek:
Lähetä vastaus