Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Skootterin osto työmatka kulkupeliksi

10.1.2013 19:57

Ajatuksena olisi, että ostaisimme kakkosauton sijasta jonku pikkupärrän, millä pääsisi työmatkat kulkemaan edullisemmin entä autolla. Eli ajoa tulee suht vähän, olisko 15km per päivä plus satunnaiset ajot.

Homma on niin, että minä en tiedä skoottereista yhtään mitään. Nuorena minulla oli Honda monkey ja siihen minun mopo ajot on jäänyt. Kaveri mainitsi, ettei mitään kiinanihmeitä kannate ostaa, vaan joku vähän ns. nimekkäämpi kampe. Nimiä ei tule mieleen ku Peugeot ja Yamaha :|

Joten voisiko teistä ehdotella hyviä merkki ja malli vaihtoehtoja joilla voisi lähteä etsimään sitä oikeaa tosi tarkoituksella 8) Sekä plussat ja miinukset 2t ja 4t moottoreista. Mitään viritysvehjettä ei ole tarkoitus tehdä.

Käytetty olisi hakusessa hintaan max 500-600.

Re: Skootterin osto työmatka kulkupeliksi

10.1.2013 20:45

Nyt ollaan hieman väärällä alueella. Etsiydy moposkootteripuolen skootterin valintaa käsittelevään ketjuun, vastaan sinulle siellä.