Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Racing Planet

26.11.2012 17:11

Tämmöisestä puljusta kun ei ole ollut täällä oikeastaan yhtään juttua niin varmaan asiallista levittää sanaa tännekkin.

http://www.racing-planet.de/

Eli kyseessä on taas yksi saksalainen mopo-osa pulju. Tuntuu keskittyvän enemmän teknisiin osiin, eli katteita yms. ei ole hirveästi saatavilla. Hinnat on varsin kohtuullisia ja postit kiinteästi sen 12€.
Sivut englanniksi ja saksaksi. Osat löytyy yleensä helposti.
Mukaan saa välillä myös varsin tyylikkäitä tarroja. Näitä minulla onkin muutama kappale omassa derbissäni.
Itse olen tilannut useasti muutamia kertoja ja olen jo jämähtänyt kanta-asiakkaaksi.

Muiden kokemuksia olisi kiva kuulla! :D

Sv: Racing Planet

3.1.2013 3:35

Ei ole omia kokemuksia mutta kaveri on sponsoroitu niiltä, Tuntuu olevan tosi luotettava sivu.

Re: Racing Planet

12.4.2013 19:06

No itselläni vähän negatiivinen tunne tätä puljua kohtaan. Itse tilasin sylinterisarjan hintaa 120e ja sieltä tuli cdi boksi hintaa 20e. Eivät ole vielä vastanneet reklamaatioon mutta rahat kummiskin kelpasi heille.

Sv: Racing Planet

12.4.2013 21:50

Mistä maasta tilasit? Ruotsin racingplanet on luotettava :)

Re: Racing Planet

13.4.2013 13:54

Sieltä ruottista, mutta se on vaan verkko kauppa. Kama taitaa tulla silti saksasta. Tai ainakin oma "sylinteri :D" tuli saksasta. Vastasivat kyllä sieltä sähköpostiin 5 minuuttia sen jälkeen kun tänne postasin pahan olon tuntesita. Sanoivat kyllä vaan että pitää odottaa kunnes ne saavat tilanteen ratkaistuksi ja aikoo puhua ihan varaston johtajalle että mites tälläi nyt kävi.

EDDITTI: eli sylinteri tuli tänään ja sanoivat että pidä se cdi :)

Racing Planet

5.6.2013 17:43

Itsekin tilasin tuossa omaan mönkkäriin vähän osia, ja tänään odotetusti lähti paketti matkaan, millaisia kokemuksia teillä on toimitusajoista? Tilasin DHL:n kautta mutta taitaa ilmeisesti olla "saksan itella" tuo, joten tuleekohan postin vai dhl:n matkassa?

Re: Racing Planet

5.6.2013 21:14

Pitäis tulla ihan dhllällä ja noin 5 arkipäivää. Itsellä tullut aina viidessä arkipäivässä ja sama S-A:n kanssa.

Re: Racing Planet

9.2.2015 13:36

hyvä firma,ei mitään moitittavaa! ..palikat tulee nopsaan ja lompakko ystävälliset..just tuli kisa kampura ja pitemmät perävälitykset,kiva hiipiä talliin! :)