Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

MBFmoto

29.12.2011 23:48

http://www.mbfmoto.com/

Tänne siis keskustelua kyseisestä kaupasta. MBFmoto (Monkey Bike Finland) myy Honda Monkeyn alkuperäis- ja tarvikevaraosia sekä yleismallin tuning-osia Monkey-mallisiin mopoihin. Tällä hetkellä kauppa toimii ainoastaan verkossa, ja heidän kauttaan saa tilattua CMSNL:n katalogeista tavaraa.

Itselläni on vain positiivisia kokemuksia kaupasta, kerran olen kimppatilauksen sieltä tehnyt. Yli 170€ tilaukset toimitetaan rahtivapaasti, liike toimii täsmällisesti ja asiakaspalvelu pelaa. Myös Monkeyt.netin puolelta olen lukenut paljon positiivista palautetta kyseisestä liikkeestä.

Re: MBFmoto

30.12.2011 0:01

Tuli tänään sieltä tilaus ja kaupan päälle 3 tarraa ja litra repsolin 15-50 öljyä Kuva.
Ja iskarit jotka tilasin olivatkin liian lyhyet minulle, niin sovittiin että huomenna tavataan ja vaihdetaan ne toisiin.

Re: MBFmoto

10.1.2012 23:06

On tuolta tullut tilattua pari kertaa ja nopeasti on tullut. Suosittelen. Olis tarkotus ostaa nestekeula ja takanapa piakkoin tuolta.

Re: MBFmoto

13.1.2012 20:46

Hyvä kauppa kyllä on. Suosittelen kaikille. Nopea toimitus ja kaupanpäällisiä tuleepi mukaan ;)

Re: MBFmoto

26.4.2012 19:49

Kevään aikana tullut kaksi tilausta tehtyä kyseisestä kaupasta, viimeksi eilen hain postista paketin. Maanataina laittoivat tulemaan ja eilen oli jo perillä. Asiakaspalvelun oon todennu parhaaksi mitä mistään mopoliikkeestä oon tähän mennessä saanu, mukavaa porukkaa ja vastaavat sähköposteihin jopa pyhäpäivinä.

Kaupanpäällisiksikin laittoivat erään osan jota olin aikaisemmin kysellyt mutta jota ei silloin ollut varastossa. Suurkiitokset siis siihen suuntaan.

Re: MBFmoto

24.5.2013 15:32

Nyt kysyisin et onko joku tilannu mbfmotosta visa electronilla?

Re: MBFmoto

25.5.2013 2:33

Uskallan vahvasti epäillä koska liike ilmoittaa maksutavoiksi vain postiennakon tai tilisiirron. Mutta jos lompakosta löytyy jo Visa Electron, saat myös verkkopankkitunnukset käymällä pankin konttorissa.

Re: MBFmoto

25.5.2013 16:49

Kiitos tiedosta!

Re: MBFmoto

26.5.2013 17:31

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Uskallan vahvasti epäillä koska liike ilmoittaa maksutavoiksi vain postiennakon tai tilisiirron. Mutta jos lompakosta löytyy jo Visa Electron, saat myös verkkopankkitunnukset käymällä pankin konttorissa.

Eikös alaikäisenä pidä olla molempien vanhempien suostumus? Kirjallisena? Jos ei niin käyn itekki hakemassa. :seko:

Re: MBFmoto

26.5.2013 17:56

Tarviaa olla molempien vanhempien puumerkki paperissa. Muuten yli 15v voi hakea verkkopankkitunnukset.

Re: MBFmoto

1.6.2013 0:09

Menee kyllä offtopicin puolelle, mutta nykyään alaikäinen ei saa pankkitunnuksia edes vanhempien nimmareilla. Käytäntö muuttui vuosi-kaksi sitten.

Re: MBFmoto

1.6.2013 14:16

Saa. Ainakin kaveri sai tuossa 3-viikkoa sitten omat nettipankkitunnukset.

Re: MBFmoto

1.6.2013 16:48

Zuppox kirjoitti:Saa. Ainakin kaveri sai tuossa 3-viikkoa sitten omat nettipankkitunnukset.

Itsekin kävin hakemassa omat verkkopankki tunnukset nordeasta 2 viikloa sitten.

Re: MBFmoto

1.6.2013 18:49

No mitäs helvettiä, itsekin yritin saada tunnukset 2 vuotta sitten kun olin 15, niin sanoivat kahdesta eri pankista, että käytäntö on juuri muuttunut eikä enää saa alaikäinen omia tunnuksia. Toisen pankin virkailijallakin oli ollut sama ongelma oman lapsen kanssa. Ehkä nykyään on laki muuttunut, täytyy varmaan ensi viikolla soittaa pankkiin.