Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Re: Scootzstore

17.8.2012 14:37

Éki kirjoitti:
Ja sitten vielä tämmöinen.. Olen aina kysellyt että milloinkohan suurinpiirtein osat olisivat noudettavissa ja vastaus on ollut että seuraavan viikon loppu puolella. Loppuen lopuksi se onkin ehkä viikon päästä ja omat suunnitelmat menee päin v*ttua. Joten voisi olla parempi, kun kerrottaisiin se enempi realistinen aikataulu, vaikka se olisikin sitten ylä kanttiin arvioitu.


Tämä. +1.

Re: Scootzstore

17.8.2012 20:31

Éki kirjoitti:
|LarZu| kirjoitti:Tilaamme joka viikko tavarantoimittajiltamme tilaustavarat. Eli niitä lähtee 3-4 eri paikkaan jopa viikossa.

Ennen meillä oli tahti jopa niin että tilauksia lähti viikossa 2-3 kpl, jolloinka rahtikulujen määrä kasvoi liian suureksi, joten otimme käyttöön kerran viikossa tavan.


Itselläni nyt kulunu tilauksissa 2-3vk tai enemmän. Ja samaa kuullut eri käyttäjiltä esim. täällä motot.netissä.

Eikö niitä tilauksien tahtia voisi nostaa vaikka siihen 2? Niin ei kestäisi montaa viikkoa aina odotella. Tai sitten tilauksien määrän mukaan, että saisi mahdollisimman nopeasti osat maksajille. Vaikka hinnat ovat paremmat kuin kilpailijoilla, mutta jos tavaran saannissa kestää 2vk enempi niin melkein sanoisin, että siitä nopeudesta voi hieman maksaa.

Ja sitten vielä tämmöinen.. Olen aina kysellyt että milloinkohan suurinpiirtein osat olisivat noudettavissa ja vastaus on ollut että seuraavan viikon loppu puolella. Loppuen lopuksi se onkin ehkä viikon päästä ja omat suunnitelmat menee päin v*ttua. Joten voisi olla parempi, kun kerrottaisiin se enempi realistinen aikataulu, vaikka se olisikin sitten ylä kanttiin arvioitu.


Se että tilauksessa kestää esim. 2-3 viikkoa tai enemmän johtuu yleensä jostain harvinaisemmasta osasta kuten sinulla. Kyseinen osa on loppu tavarantoimittajalla -> tilataan tehtaalta -> tehtaalla tehdään uusi erä jossa voi mennä useampiakin viikkoja.

Meillä on käytäntö myöskin tämä: Jos tilauksia on tullut huomattavasti reilummin, teemme tottakai tilauksen. Mutta tällä hetkellä 1-2 tavarantilausta per viikko on ollut paras.

Tulee meiltä myös nopeita toimituksia. Harmittavasti tavaravalikoima on niin erikoista ja vähän varastossa että osia joudutaan monesti tilaamaan. Nopeimmat toimitukset ovat meiltä asiakkaalla seuraavana päivänä.

Se että sanomme arvioituja aikatauluja ovat vain arvioita. Ne saattavat siis muuttua. Se miten tavara liikkuu merellä, ilmassa ja maanteillä emme valitettavasti pysty aina täysin tarkkaan sanomaan.

Lisäksi silloin tällöin tilaukset eivät etene kuten haluttaisiin, väärää tavaraakin tulee perille, jokin tuote puuttuu jne. Tässä tapauksessa valitettavasti asiakkaan tilaus viivästyy.

Lupaamme parantaa asiaa!

Kiitoksia palautteestasi!

LarZu

Re: Scootzstore

20.8.2012 14:43

Tsekkailkaapas sitä sähköpostia vähän useammin..

Re: Scootzstore

20.8.2012 15:45

Oot sä ihan tosissas...

Eiköhän se Lari hoida ne sähköpostisa ajallaan, kun kerkeää. Siellä on muitakin asiakkaita kuin sinä. :roll:

Re: Scootzstore

20.8.2012 16:30

:lol:

En minä montaa päivää jaksa odottaa vastausta yhteen sähköpostiin. Vastaavat muutkin suomalaiset firmat vuorokauden sisällä viimeistään.

Mutta paketti lähti tänään tulemaan 8)

Re: Scootzstore

20.8.2012 20:53

Uskaltasin väittää että asiat alkavat nopeutumaan lähiaikoina. Hiukan uskoa ku kuitenki pieni yritys nii alku on aina vaikein...

Huoltotöitä kannattaa myös kysyä, varsin kilpailukykyisin hinnoin tiukalla ammattitaidolla ja nopealla aikataululla...

Re: Scootzstore

20.8.2012 23:08

ramba__ kirjoitti:Tsekkailkaapas sitä sähköpostia vähän useammin..


Kyllä niitä katsotaan ja luetaan kunhan ehditään muilta kiireiltä. Sellaiset 130 s-postia tullut vkl aikana joten luettavaa riittää. Kärsivällisyyttä asiaan siis.

Pyrimme edelleen vastaamaan 1-5 päivän kuluessa s-posteihin. Puhelimitse saa yleensä nopeiten tiedon!!


Nimetön kirjoitti:Uskaltasin väittää että asiat alkavat nopeutumaan lähiaikoina. Hiukan uskoa ku kuitenki pieni yritys nii alku on aina vaikein...

Huoltotöitä kannattaa myös kysyä, varsin kilpailukykyisin hinnoin tiukalla ammattitaidolla ja nopealla aikataululla...


Nimenomaan..

Huoltotilat ovat kovassa käytössä tosiaan, lisää löytyy täältä: http://www.scootzstore.fi/huoltohinnasto-i-57.html

Re: Scootzstore

23.8.2012 21:27

Hmmmm tilasin teiltä

tämän:
http://www.scootzstore.fi/images/kuvat/et_mf9417530.jpg

ja te lähetitte

tämän:
http://www.vanseggeren.nl/tunpics/giannelligo.jpg

Mitäs ihmettä :eek:

Re: Scootzstore

24.8.2012 23:33

ramba__ kirjoitti:Hmmmm tilasin teiltä

tämän:
http://www.scootzstore.fi/images/kuvat/et_mf9417530.jpg

ja te lähetitte

tämän:
http://www.vanseggeren.nl/tunpics/giannelligo.jpg

Mitäs ihmettä :eek:


Kyseessä on kuitenkin motoforcen putki vaikka näyttääkin "gianelli go:lta".

Re: Scootzstore

26.8.2012 16:14

Niin on mutta ei kyseinen malli mitä kuva väitti...

Unhappy :roll:

Re: Scootzstore

18.9.2012 17:58

Scootzstoreen on tullut uusia muokkauksia koskien tilaamista.

Tilausten tilojen tekstit:

Tilaus odottaa käsittelyä = henkilökunta ei ole vielä käsitellyt tilausta
Tilausta käsitellään = henkilökunta on lukenut tilauksen läpi ja käsittelee sitä
Tilaus toimitettu kuljetukseen = tilauksen tuotteet on lähetetty
Tilaus peruutettu/palautettu = tilaus on peruutettu tai jätetty noutamatta
Tilauksesta odotetaan tuotteita = jotain osaa/osia odotellaan tilauksesta
Jälkitilauksessa = jokin tuote on jälkitilauksessa (lopussa tukusta) toimitusaika siis pidempi. (riippuen tuotteesta toimitusaika voi olla 1-10 viikkoa)

Scootzstoren tiedotus!

NOUTAMATTA JÄTETYT POSTIENNAKKO PAKETIT!!

Edelleen paketteja tulee viikottain takaisin. Toivommekin että säästätte meidän työtämme ja ilmoitatte mikäli ette nouda pakettianne. Nopeiten yhteyden saa numeroon: 040-5039666

Noutamatta jättämisestä lähtee aina lasku tilaajalle aiheutuneista ylimääräisistä toimituskuluista!! -> jos laskua ei makseta lähetämme maksumuistutuksen jonka jälkeen tieto lähtee perintätoimistolle = luottotietoihin häiriömerkintä!!

Kyseisiä tapauksia on sattunut scootzstoren ensimmäiseen vuoteen valitettavan paljon. Olemme armollisia ja jos pakettiaan ei nouda/peruuttaa tilauksen eli soittaa meille! niin emme lähetä laskua toimituskuluista.

Toivon tähän asiaan pikaisesti muutosta tai muuten joudumme palaamaan ennakkomaksutapaan ainoana maksutapana.

LarZu

Re: Scootzstore

18.9.2012 18:11

Laitas niihin postennakkotilauksiin joku sitoomus tilausvaiheeseen, että on velvollinen maksamaan tilaamansa osat tms, voit sitten periä laskua niistäkin, jos ei pakettia nouda. Mutta jossei suostu sitoutumaan maksamaan, niin jättää sitten tilaamatta kokonaan postiennakolla. :lol: :roll: Sitten kun lasku on maksettu, niin lähetät osat. En tiiä, onko laillista tällänen...

Re: Scootzstore

18.9.2012 21:34

thounimakarooni kirjoitti:Laitas niihin postennakkotilauksiin joku sitoomus tilausvaiheeseen, että on velvollinen maksamaan tilaamansa osat tms, voit sitten periä laskua niistäkin, jos ei pakettia nouda. Mutta jossei suostu sitoutumaan maksamaan, niin jättää sitten tilaamatta kokonaan postiennakolla. :lol: :roll: Sitten kun lasku on maksettu, niin lähetät osat. En tiiä, onko laillista tällänen...


Sitoomus on jo siinä vaiheessa kun hyväksyy toimitusehdot.

Postiennakko maksutapana on se hankalin, mutta samalla myös suosituin maksutapa. Asiaan yritetään keksiä ratkaisua miten saadaan vähenemään "turhat tilaukset".

Re: Scootzstore

31.10.2012 15:26

+++++ paljon plussaa nopeasta toiminnasta! ;)

Re: Scootzstore

13.11.2012 19:32

Nyt meni viimeinenkin tippa arvostusta puljua kohtaan. Onko mitään säälittävämpää kuin poistaa feisbuukista kommentti ja estää lopulta kommentointi kokonaan. Eikö saa edes todeta asiallisesti miten asioiden todellinen laita on laitteen toiminnassa, myydä sikaa säkissä ostajille.