Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Black Bike Shop

25.9.2011 13:20

Juu, kiitokset liikkelle sähköposti-ilmoituksista tilauksen etenemisen suhteen. :) Ei ollut ilmeisesti tavaraa hyllyssä, joten toimituksessa kesti viikkoja. Ehkä ensi kerralla nopeammin. ;)

Re: Black Bike Shop

25.9.2011 14:01

Hyvältä sivustolta näyttää!
Jos saisi osien sopivuudesta vähän parempaa tietoa.
Esimerkiksi jokin taulukko sivun reunaan vaikka.Jossa lueteltais esimerkiksi Derbien osista,että''sopii x-raceen,xtremeen,drd racingiin.ei sovi DRD Prohon''.Liian monesta paikkaa olen tilannut osia DRD Prohoni ja sitten ei ole sopinutkaan,vaikka saanut sellaisen käsityksen että sopii.


Jos oman kysymyksen heittäisi tässä samalla....--->Sattuisko olemaan DRD Prohon sopivia kytkin-ja jarrukahvoja?

Re: Black Bike Shop

2.10.2011 16:43

Bettery kirjoitti:Hyvältä sivustolta näyttää!
Jos saisi osien sopivuudesta vähän parempaa tietoa.
Esimerkiksi jokin taulukko sivun reunaan vaikka.Jossa lueteltais esimerkiksi Derbien osista,että''sopii x-raceen,xtremeen,drd racingiin.ei sovi DRD Prohon''.Liian monesta paikkaa olen tilannut osia DRD Prohoni ja sitten ei ole sopinutkaan,vaikka saanut sellaisen käsityksen että sopii.


Jos oman kysymyksen heittäisi tässä samalla....--->Sattuisko olemaan DRD Prohon sopivia kytkin-ja jarrukahvoja?


Hei!

Emme huomanneetkaan, että täälläkin keskustelu on siirtynyt uudelle sivulle.
Pitää miettiä miten saisimme tuon sopivuuden paremmin esille, tuo sinun pyöräsi on kyllä poikkeus, sillä usein Derbit ovat hyvin identtisiä osiltaan.

Mitä tulee kytkin- ja jarrukahvaan, niin pistä vaikka sähköpostilla vielä Derbisi vuosimalli, niin kyllä varmasti löytyy sopivaa osaa.. Viimeistään alkuperäisosana.
(Nopeiten vastauksen saa lähettämällä sähköpostia info(at)blackbikeshop.com)

Re: Black Bike Shop

2.10.2011 16:46

Dementikko kirjoitti:Juu, kiitokset liikkelle sähköposti-ilmoituksista tilauksen etenemisen suhteen. :) Ei ollut ilmeisesti tavaraa hyllyssä, joten toimituksessa kesti viikkoja. Ehkä ensi kerralla nopeammin. ;)


Joissakin osissa toimitukset ovat venyneet kohtuuttomiin aikoihin, osittain huonon saatavuuden vuoksi. Etelä-Euroopan tehtaat ovat olleet kesälomilla ja tukkureiltakin on tavara loppunut, siinä ei auta sitten kuin odotella..
Pyrimme kuitenkin kasvattamaan omaakin varastoamme ja pitämään suosituimpia osia reilusti varastossa, jotta saadaan nopeat toimitukset!

Re: Black Bike Shop

2.10.2011 16:59

Terve! :)


Joo tämä DRD Pro on vähän tälläinen muista poikkeava malli.Otetaan vaikka esimerkiksi tehopakoputket.
Yksi ainut tehopakoputki voi sopia Derbi-mallistosta melkein jokaiseen,mutta ei Prohon.Prossa menee putki oikealta puolelta takaapäin katsottuna,kun taas jokaisessa muussa Derbin mallissa putki menee vasemmalta takaa katsottuna.Näin ainakin minun tietääkseni.
DRD Pro-mopoja on ollut jonkin verran vähemmän ihmisillä kuin esimerkiksi x-racea tai x-tremeä.Kuitenkin DRD Pro-mopoja on nyt ruvennut näkemään enemmän tuolla liikenteessä,kuin ennen.Olen nähnyt Proita myös muissa kaupungeissa ihan kiitettävästi,eli en puhu nyt pelkästään kotikaupungistani.Käyttäjämäärä on siis kasvussa ;) Olisi siis ihan mukavaa saada teille vähän enemmän DRD Prohon sopivia osia,sillä monessa muussa nettikaupassa ei ole kauheasti tähän malliin osia tarjolla.Ymmärrän kuitenkin sen,että jos se ei ole kannattavaa.Sille ei vaan voi mitään silloin.Netistä saa aina halvemmalla osia mopoon kuin merkkihuoltamoista.

Re: Black Bike Shop

2.11.2011 21:14

Todella nopea toimitus ! Kiitokset ja suosittelut !

Re: Black Bike Shop

15.11.2011 22:42

Itse olen kerran täältä tilannut, tilasin kytkinvaijerin, joka ei jostain syystä sopinutkaan. Noh, soitin ja laitoin postiin, lupasivat laittaa rahan takaisin tilille. Ei ole vieläkään näkynyt, vaikka useamman kerran heille soitinkin :(

Re: Black Bike Shop

21.11.2011 15:34

Tuomi_ kirjoitti:Itse olen kerran täältä tilannut, tilasin kytkinvaijerin, joka ei jostain syystä sopinutkaan. Noh, soitin ja laitoin postiin, lupasivat laittaa rahan takaisin tilille. Ei ole vieläkään näkynyt, vaikka useamman kerran heille soitinkin :(


Terve!

Pistähän meille sähköpostia, jossa on koko nimesi ja tilausnumero mikäli se on vielä tallessa, niin selvitetään asia. Joku vahinko päässyt käymään, emme ole tarkoituksella jättäneet palautusta maksamatta!

Sähköpostimme: info(at)blackbikeshop.com

Re: Black Bike Shop

24.11.2011 19:44

Alku vaikuttaa hyvältä. Ilmottivat heti kun huomasivat, että mustaa dmp roxin katesarjaa ei ole ja ,että laitetaanko tnt vastaava vai odotanko kunnes tulee dmp katesarjaa taas :D

Re: Black Bike Shop

1.12.2011 17:15

Rahat saatu takaisin kytkinvaijerin palautuksesta, kiitokset Black Bike shopin Anssille!

Re: Black Bike Shop

3.12.2011 14:05

Tuomi_ kirjoitti:Rahat saatu takaisin kytkinvaijerin palautuksesta, kiitokset Black Bike shopin Anssille!


Hieno homma! Pistäkää vaan viestiä perään, jos on jäänyt epäselvyyksiä. Kyllä ne asiat aina selviävät sitten!

Re: Black Bike Shop

4.2.2012 13:40

Kannattaa käydä tsekkaa meidän facebook! Pistettiin pienet arpajaiset pystyyn: https://www.facebook.com/BlackBikeShop

Re: Black Bike Shop

20.3.2012 18:59

Hyvä liike on! nyt 2 kertaa tilanneena voin sanoa että toimii!

Suosittelen kaikille!
Kiitos

Re: Black Bike Shop

14.8.2012 21:58

Mitkä ovat tämän kaupan postikulut/toimitusehdot? (en löytänyt sitä nopealla vilkaisulla)

Re: Black Bike Shop

14.8.2012 22:25

Sivun alalaidasta löytyy linkki.

http://www.blackbikeshop.com/toimitusehdot