Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mopo-osa

22.9.2010 0:08

http://www.mopo-osa.com/kauppa/
Kenelläkään kokemuksia miten nopeasti tuotteet tulevat?

25.9.2010 2:03

no toi paikkahan on ylihinnoiteltu aivan täysin (vertaa vaikka peeveen pyttyjen hintoja muihin verkkokauppoihin). Ihan saatanan turhaa kysellä jotain toimitusaikoja täällä kun ne aivan selvästi lukee tuolla nettisivuilla... ja jos jostain syystä menee pidemään kuin 14 vrkta niin soitto tuonne yritykseen pelastaa tilanteen---

27.9.2010 21:32

Juu-u, ei oman tilauksen saapumisessa kestäny kuin vaivaiset 5vk, aina vaan tuli s-postiin viestiä että "tuotteenne on käsittelyssä". No, eipä tarvitse toiste tuolta mitään tilata :)

28.9.2010 21:57

Viime torstaina laitoin tilaukseen ja tänään kävin hakemassa. :)

30.9.2010 19:57

Tilasin kaverin kanssa korkit peugeot mopoon ja korkit oli ihan erilaiset kuin kuvissa. kaverilla oli avain valmiiksi vääntynyt :eek: .
Viimeksi muokannut $apa päivämäärä 4.3.2011 21:46, muokattu yhteensä 2 kertaa

Huono kokemus

29.11.2010 17:25

Tilasin kasan varaosia ja sain joitain vääriä tuotteita joita en edes tilannut (joitain myös puuttui).
Otin myyjään yhteyttä ja sovimme että lähetän väärät tuotteet takaisin ja hän palauttaa ko.tuotteista maksetut rahat tililleni. Noh, nyt olen odotellut rahojani takaisin 1,5 kk eikä ole näkynyt. Olen ollut yhteydessä myyjään puhelimitse muutaman kerran ja vastaus on aina sama.."ei ainakaan tällä viikolla rahoja palautella kun kauppa käy niin kehnosti".
Homma haiskahtaa hyvin vahvasti.
VAROKAA TÄLLAISIA LUIKURIKAUPPIAITA !

6.12.2010 21:16

spedator kirjoitti:"ei ainakaan tällä viikolla rahoja palautella kun kauppa käy niin kehnosti".


Kiitos illan nauruista :D.

tankinkorkki

14.1.2011 10:34

Tilasin kaverin kanssa tankinkorkit, kun saimme ne niin ne olivat ihan erilaiset kuin kuvassa ja toinen avainkin minkä sain ni oli vääntynyt. :paha: Kun mopolla yrittää keulia niin bensat lentää tankille, että ihan helvetin hyvä korkki. :paha:

10.2.2011 21:59

Nimetön kirjoitti:
spedator kirjoitti:"ei ainakaan tällä viikolla rahoja palautella kun kauppa käy niin kehnosti".


Kiitos illan nauruista :D.


Enpä tuota yhtään ihmettelisi ettei rahoja pystytä palauttaan kun kyseinen pulju näyttää olevan velkaa ihan "sopivasti" jo muutenkin

http://www.taloussanomat.fi/yritykset/p ... ti-132080/

Re: Mopo-osa

22.6.2011 14:51

Hidasta ja törkeää. Oma tilaukseni tuli einespizza laatikossa :lol: :lol: :lol:

Re: Mopo-osa

29.12.2011 21:59

Kaverin kanssa tilattiin tuolta ja odetettiin pakettia noin kuukaus ennen kun saapu määrän päähän. Tadaaa vastapaine jousi jota kaveri ois kaikista eniten tarvinnu ei ollu laitettu pakettiiin, jota ei ollu huomitoitu hinnassa.

Onko tulla puljulla menossa niin huonosti että niillää ei ole varaa pitää oma varastoa verrattuna siiihen että ennen tuli osat nopeasti ja ei puuttunutkaan mitään.

Meille tuli lidlin muro paketissa :D Ja näköjään niitä perus tarrojakaan ei tullu :)

Re: Mopo-osa

30.12.2011 0:52

Itse tilasin viime vuoden puolella skootteriini jalustan. Tilauksessa kesti yli kuukausi ja ärrällä paketti kädessä mietin että mitä helevetin pitsaa täällä on kun tulee pizzapaketissa :lol: . Tuote kyllä oli oikea ja sain vielä kaksi tarraakin.

Re: Mopo-osa

20.5.2012 11:53

On muuten aika naurettava pulju silleen :D olin katellu MK throweria derbiini ja tuolta sen näytti saavan ~170€ aattelin et tilaisin ehkä, katon viel pari pv että tarviinko sitä sittenkään, noh katoin seuraavana päivänä sieltä sitä samaa niin olivat nostaneet siis sen saman tuotteen hinnan 220 euroon yhessä yössä, että eipä tullut tilattua.. :lol:

Re: Mopo-osa

20.5.2012 12:11

Itse tilasin toissa kesänä tuolta lukollisen tankinkorkin ja polttimon, tulikohan neljässä päivässä.

Re: Mopo-osa

19.12.2022 12:38

Täysin luotettava, olen tilannut monesti. Hyvä hinta/laatu suhde ja tilaukset tulevat nopeasti. Myös palautus vaivatonta ja pitkä palautusaika!
shell shockers