Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

FC-Moto

25.5.2010 17:08

Eipä oo listas jote lisätää
Kauan kestää tulla paketit? ku idean ois tilata potta+lasit tuolta

26.5.2010 18:17

n. viikossa tulee jos asut suht isossa kaupungissa jos kauempana joudut maksaa UPS tilille sen kypärän hinnan ja ne laittaa alihankkijalla kypärän sitten sinulle. Itse asun joensuusta 10km itään ja ei oo näköjään 200km säteellä yhtäkään UPS toimipistettä.Pikkusen kyrsii ku edellinen kypärä pölittiin ja sitten vielä kestää et uus potta tulee :D mut hyvin ne pistää tavaraa liikkeelle sieltä. UPS sivuilta pystyt seuraamaan paketin kulkua kun olet tilannut :lol: :D :)

24.8.2010 13:46

Erittäin toimiva pulju ja logistiikkafirma UPS parhaasta päästä. Suosittelen.

25.8.2010 0:25

Shape kirjoitti:Erittäin toimiva pulju ja logistiikkafirma UPS parhaasta päästä. Suosittelen.

Samoin, viikko sit tuli omaki kypärä tuolta!

28.8.2010 18:11

Tilasin tänään kypärän tuolta. Maksoin luotolla, miten on tuleeko tässä viellä jotain lisä kuluja? Muilla kokemuksia luotolla tilaamisesta? MIten nopeasti paketti tulee? Tavaraa oli varastossa kun tilasin, mitä ilmeisemmin. Miten tuon paketin tulemista voi seurata? UPS:in sivuilla tarvitaan seuranta numeroa, mistä sellainen löytyy?

29.8.2010 2:09

Mulla ei tullu luottokortin kanssa muistaakseni mitään lisäkuluja. Noin viikossa saat, seuranta onnistuu kunhan saat seurantakoodin s-postiin.

5.9.2010 20:52

Miten toi kypärän lopullinen toimitus? Tuleeko kypärä noudettavaksi lähimpään postin toimipisteeseen vai tuodaanko koti ovelle?

11.9.2010 15:38

Ovelle ois tullu mulla, jos olisi joku ollut kotona silloin.

14.9.2010 2:48

Mulla kesti kait jotain päälle viikko.. Tilasin maanantaina ja tais tulla seuraavan viikon keskiviikkona (??) tjsp. UPS kuljetus kesti vissiin 2-3päivää, toivat kotiovelle.. Fc-motolla kesti 6+ päivää laittaa paketti liikkelle. Paketille sain seurantanumeron FC-motolta sähköpostiin kun olivat laittaneet paketin kuljetettavaksi.
Sivuilta lainattuna: "General speaking, despatch takes 5-7 days (in the season 8-10 days)"

Re: FC-Moto

23.3.2012 16:48

Tilasin tuolta ajohanskat ja takin, mutta hanskat sais olla kokoo isommat niin millanen homma toi vaihto on? :)

Re: FC-Moto

23.3.2012 16:53

Varmaan parhaiten onnistuu, kun laittaa heille viestiä.

Re: FC-Moto

23.3.2012 16:55

Mutta tuleekohan lisäkuluja? :0

Re: FC-Moto

23.3.2012 17:01

Tuskinpa, jos eivät ole vielä lähettäneet hanskoja. Monessakin nettifirmassa voi jälkikäteen muokata tilausta esim. sähköpostia laittamalla. Ja jos ne ovatkin jo lähettäneet, niin aina on ilmainen 14 päivän palautusoikeus netistä tilatuille tavaroille.

Re: FC-Moto

23.3.2012 17:09

Joo, eli paketti tuli tänään joten pitäisi palauttaa nuo vanhat ja vaihtaa isompiin. Tuolla sivuilla ainakin luki, että 14pv vaihto- ja palautusoikeus, mutta joudunko itse maksamaan postituksen takaisin päin?

Re: FC-Moto

23.3.2012 17:34

Miun mielestä et. Lunastat sen paketin ja otat myyjään s-postilla yhteyttä. Eiköhän ne siellä sitten kerro miten on ;) .