Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Moposport

22.7.2012 0:28

Itse en voi muuta kuin kehua moposporttia. Viidesti tai kuudesti nyt tullu tilattua ja ilman mitään ongelmaa osat tulleet perille. Tilaus aina tullut samalla viikolla perille jos tavara on ollut hyllyssä tilattaessa. Puhelimella soittaessa asiakaspalvelu toiminut moitteetta, aina saanut apua jos joku tavara unohtunut tilauksesta tai muuta kysyttävää. Ja puhelimeen on vastattukin ainakin itselle, että senkään kanssa ei ole ollut ongelmaa. Täältä tulen tilaamaan kyllä jatkossakin. Omasta mielestä paras suomalainen liike mistä tähän asti tullut tilattua.

Re: Moposport

17.1.2013 23:04

Tilasin eilen aamupäivästä osia, tänään oli jo kolmen aikaan perillä. Erittäin nopeaa toimintaa ja itselleni jäi erittäin hyvä ensi maku liikkeestä. Suomalaisista mopoliikkeistä nopeinta toimintaa. :) Suosittelen!

Re: Moposport

15.7.2013 18:27

Kummallista toimintaa väärän osan palauttamisen kanssa...

Eli tilasin moparilta n. kuukausi sitten osia. Käytin aikasemmin saamani 20€ lahjakortin tilauksen yhteydessä. Tilauksen saavuttua huomasin että lahjakortin summa oli vähennetty kuitin mukaan yhdestä tuotteesta (hinta 59,90€) eli tilauslistassa hinnaksi oli laitettu 39,90€. Tietenkin ko. osa sattui olemaan vääränmallinen ja lähetin sen takaisin. Palautuslomakkeeseen merkkasin vielä hinnaksi 59,90€, mutta siitä huolimatta palauttivat tilille 39,90€. Kyllä mun järjen mukaan lahjakortin summa kuuluu mulle...? Kyseessä kuitenkin täysin moposportin oma moka osan sopimattomuuden kanssa. :|

Noh, lähetin sähköpostia. Saa nähdä mitä vastaavat.

Re: Moposport

15.7.2013 20:51

Lahjakorteissa on useimmiten ehto että niitä ei muuteta rahaksi jolloin rahojen palauttainen ei välttämättä onnistu. Toki tuossa tapauksessa oikea ratkaisu olisi ollut postittaa puuttuvaa summaa vastaava lahjakortti sinulle. Reklamaatio on ihan paikallaan, varmasti joku sopuratkaisu tuossakin saadaan aikaan.

Re: Moposport

16.7.2013 21:50

Lahjakorttia ne sieltä näköjään lykkää sähköpostilla.
Vähän kyllä jäi paha maku tuosta tilauksesta. Jos tuon väärän tuotteen tiedot olisi ollut oikein moposportin päässä, olisin tehnyt saman tilauksen ilman tuota kyseistä osaa ja käyttänyt lahjakortin niinkuin nytkin. Tällä hetkellä mulla olis 20€ enemmän rahaa tilillä eikä mitään lahjakortteja. Nyt joudun tilaamaan lisää osia ja maksamaan niistä myös postikulut uudelleen jotta saan tuon 20€ hyödynnettyä... Vielä tuokin että itse sai jälkeenpäin kysellä miksi palautettiin vain osa tuotteen hinnasta, taitaa olla mun osalta viimenen tilaus tuolta :roll:

Re: Moposport

11.11.2017 21:58

Itselläni viiskertaa tullu kaikki mitäpitää ja nopeasti. Mutta kerran lähettivät mopo sportiltaan kokonaan väärän paketin. Ja eilen hain paketin missä piti olla suzuki pv virityssarja. Niin olikin. Mutta piti olla 20mm kaasari mutta oli 18mm. Ja sitten oli malossin 80cc kannentiiviste ihan solmussa :(