Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Scooter-Attack

3.8.2011 19:25

Tai näin on ainakin ennen ollut. Joensuuhun ei ainakaan saanut tilattua..

Re: Scooter-Attack

14.8.2011 11:24

Niin paljoko tuolta on nuo postit, ku tullu vähä ristiriitasta tietoa ajan mittaa. Ne on lukeman perusteella ollu 12-45e

Re: Scooter-Attack

14.8.2011 12:44

Itellä ollu postit joka kerta 24e kun olen maksanut postikuskille käteisellä ja sit laittanu et ups tuo paketin. :)

Re: Scooter-Attack

17.8.2011 14:13

Postikulut on 12€, jos siis maksat etukäteen. Jos maksat vasta kun paketti tulee niin hintaa kertyy 24€.

Re: Scooter-Attack

18.8.2011 21:06

Attack kertoo että mf kampura ja laakerit ovat currently out of stock. Kaua nois yleensä kestää et tulee? Ku noi ei tiiä päivää. Viestiä laitoin, pitää oottaa et ne vaa vastaa.

E: vastaako nuo tuol info@scooter-attackilla mite nopeesti?

Re: Scooter-Attack

18.8.2011 21:59

Mulle noi ainaki on yleensä vastannu 1-2 päivän sisällä, aina ku oon kysyny jotain.

Re: Scooter-Attack

27.8.2011 15:41

Mites muuten kun tilasin ennakolla ja rahat pitäis antaa postimiehelle sillo, ni entäs jos ei olisikaa rahoja just sillo, ni eiks ne vaa vie tonne lähimpää postitoimipaikkaan?

Re: Scooter-Attack

27.8.2011 17:01

Varmaan tulee seuraavana päivänä uudestaan. Tai jos sulla on rahaa esim tilillä niin varmaan venaa pihassa hetken (5min?) jos käyt sinä aikana nostamassa rahaa.

Re: Scooter-Attack

3.9.2011 11:53

Mistä voin seurata missä se paketti on tulossa, kun ne lähetti sen lähetystunnuksen sähköpostiin?

Re: Scooter-Attack

3.9.2011 12:17

Mulla on ainakin tullut se linkki suoraan siinä s-postissa mukana.

Re: Scooter-Attack

26.9.2011 22:40

Mitenhän nuo noita rahoja palauttelee, meinaan tuli tehtyä 2kk sitten tilaus ja koko ajan muuttunu vaan tavaraa enemmän punaselle :paha: Ja nyt tuli peruttua tuo, vittusaatana jos eivät edes rahoja palauta, ei meinaan onnistunut muu kuin visalla maksu.

Kenelläkään kokemusta kuinka nopeasti rahat palautuu tuolta vai palautuuko ollenkaan?

Re: Scooter-Attack

27.9.2011 11:38

Yleensä menee n. kaksi viikkoa, mutta itselläni on kerran mennyt kolme kuukautta. :lol:

Re: Scooter-Attack

7.10.2011 22:53

Mitä ootte pistäny Scooter-attackin sivuilla rekisteröityessä kohtaan "Province", kun on pitäny kertoa asuinpaikka ja nimi yms oleellinen? :)

Oletteko pistäny maakunnan (esim. Pirkanmaa) vai läänin (esim. Länsi-suomen lääni)

Kiitos jo etukäteen... :nolo:

Re: Scooter-Attack

8.10.2011 13:41

Ite asun lappeerannassa, ni pistin vaa lappeenranta, eli kunta/kaupunki :)

Re: Scooter-Attack

23.7.2012 22:55

tilasin tänään attacilta osia ja mietin et tuleeko spostiin jonkinlaista vahvistus viestiä ja kauvan tämä kestää ? maksoin etukäteen