Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Euroscooters

5.8.2011 3:16

Kauan tossa yleensä kestää että toi tila vaihtuu tosta Wacht op betaling:ista seuraavaan. Tänään (eilen) maksoin ja pankki on OP.

Ja mites silleen jos noi tiedot on mun nimissä ja rahat tulee vanhemman(=eri hekilön) tililtä. Ei mitään probleemaa?

en oo hirveesti tilaillu ulkomailta tilisiirrolla

Re: Euroscooters

5.8.2011 8:56

Itselläni kestää päivä koska olen Nordean asiakas, mutta yleensä se on noin kolme päivää.

Kai sä laitoita tilausnumeron tms. siihen viestiin? Uskoisin kyllä, että ne huomaavat keneltä se maksu tulee.

Re: Euroscooters

5.8.2011 15:29

Sudee kirjoitti:Itselläni kestää päivä koska olen Nordean asiakas, mutta yleensä se on noin kolme päivää.

Kai sä laitoita tilausnumeron tms. siihen viestiin? Uskoisin kyllä, että ne huomaavat keneltä se maksu tulee.

Juu laitoin laitoin.

Re: Euroscooters

5.8.2011 17:16

Sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

Re: Euroscooters

7.8.2011 12:20

Mulla meni OP:lla kerran jostain syystä maksu välittömästi, kello oli jotai vähä yli 12:00.

Normaalisti kestää 1-3pv. Nyt tilasin maanantaina ja maksoin samantien niin raha oli perillä keskiviikkona.

Muutenkin, kun nyt on vkl niin eipä raha liiku muutenkaan ulkomaille.

Re: Euroscooters

11.8.2011 13:32

Viikko sitten maksettu ja vieläkin noi odottaa tota maksua, mikä vittu siinä nyt oikein kestää?

Re: Euroscooters

12.8.2011 9:17

Se on kussu koko homma. :lol:

Re: Euroscooters

15.8.2011 22:48

Hahaa ei ollutkaan kussut hommaa ;) onneksi. Tuli vähän aikaa sitten viesti

Hello

Sorry we made a mistake. We found your payment.
Apollogize for this error

Best regards

Met vriendelijke groet,

Cees van der Kruijs
van der Kruijs Scooters B.V.

van der Kruijs Scooters B.V. | 5061 KE | Oisterwijk (NL) | T. +31(0)13 5215316 | KvK nr. 18026472
www.euroscooters.nl | www.scooterdealer.nl | www.poliniparts.nl | www.crossparts.nl
_____________________________________________________

Alkoi kyllä vähän ihmetyttämään/vituttamaan kun mennyt 11 päivää ja oli vieläkin tu status että odotetaan maksua. Olin lähetellyt muutamat viestit eikä viimeisiin edes vastattu. Mutta nyt onneksi kamat ovat tulossa Suomeen :) . Taisi muuten olla vika kerta kun tilailen tuolta...

Re: Euroscooters

16.8.2011 7:56

Mä kyllä tiesin, ettei se ole kussu, mutta yleensähän, kun tilataan niin ostaja ja maksaja on sama, mutta sun tapauksessa on ollut eri, joten ne on vaan sun nimelläs ettiny sitä tilausta nm. kokemusta on. Itselläni kävi samalla lailla niin kysäsin, että mites näin. Lyhennettynä vastaus oli tuommonen.

Re: Euroscooters

16.8.2011 14:18

Jep, nyt kyllä vaihdoin tuon tilaaja nimen samaksi, kuin maksajan ettei ensi kerralla (jos tulee) tule samanlaisia kömmähdyksiä.

Re: Euroscooters

28.8.2011 16:30

Useeseen otteeseen todennu loisto puljuksi, mutta nyt menee kyllä oikeesti hermo tohon ostoskoriin.
Te tavarat kyllä menee sinne ja säilyy sielä. MUTTA, kun mä haluan poistaa sieltä jotain niin se tulee takas sinne jos lisään sinne jotain muuta -.-'

Nyttenki, ku poistin varmaan 5 tuotetta sieltä niin ne oli tullu sinne takas 5min päästä..

Yhen kaasarinki lisänny ostoskoriin tasan kerran ja poistanu ainaki 30 kertaa, ku se tunkee ittensä sinne aina takas.

Re: Euroscooters

9.9.2011 16:59

Saa nähdä miten nopeasti nyt tulee. Tietojeni mukaan kolmastoista tilaus tänne. 8)

Re: Euroscooters

18.1.2012 14:02

Pitäisiköhän huolestua kun nyt ollut jo 7 päivää tossa "Parcel not delivered. Addressee not at home."-kohdassa. Kaikki muut vaiheet meni nopeasti, mutta tohon tyssäsi. Eikös tuo tarkoita että vastaanottaja ei ole kotona? Mitään lappua tms. en ole saanut postilaatikossakaan. Missäköhän nuo tavarani tällä hetkellä ovat? :s

Re: Euroscooters

18.1.2012 16:01

Ne tuo sen kotiin, itselläni meni pari viikkoa ennen kuin Matkahuollon jamppa eksyi kotiini.

Re: Euroscooters

19.1.2012 21:39

Tänään toi pojat paketin ovelle. Ei voi kun kehua Euroscootersia! Kaksi kertaa muutin tilausta ja silti oikeat osat nopeasti kotiovelle(ainoastaan matkahuolto takkuili). Täältä tilaan jatkossakin ja suosittelen muillekkin!