Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

5.9.2010 23:09

6.-10.9 tulee, eli ensviikolla :) Vastailen viesteihin lisää huomenissa :)

8.9.2010 16:03

Kylläspäs nyt kestää, tilasin lauantaina ja n. tunnin kuluttua siitä oli tilaus käsittelyssä.
Sen jälkeen ei mitään ilmoitusta ja kysyin että onko lähetetty, mutta ei ole vastattu. :|

8.9.2010 20:11

shule kirjoitti:Kylläspäs nyt kestää, tilasin lauantaina ja n. tunnin kuluttua siitä oli tilaus käsittelyssä.
Sen jälkeen ei mitään ilmoitusta ja kysyin että onko lähetetty, mutta ei ole vastattu. :|


Mulla oli sama! Mutta oli kuitenkin lähetetty, ja tänään hain postista..

8.9.2010 20:28

M1LK kirjoitti:
shule kirjoitti:Kylläspäs nyt kestää, tilasin lauantaina ja n. tunnin kuluttua siitä oli tilaus käsittelyssä.
Sen jälkeen ei mitään ilmoitusta ja kysyin että onko lähetetty, mutta ei ole vastattu. :|


Mulla oli sama! Mutta oli kuitenkin lähetetty, ja tänään hain postista..

Toivottavasti mullekki tulee se lappu himaan :)

8.9.2010 20:35

http://kauppa.mopedgarage.net/product_i ... cts_id=866

eikö pitäis passata kaikkiin am6?

8.9.2010 22:00

shule kirjoitti:
M1LK kirjoitti:
shule kirjoitti:Kylläspäs nyt kestää, tilasin lauantaina ja n. tunnin kuluttua siitä oli tilaus käsittelyssä.
Sen jälkeen ei mitään ilmoitusta ja kysyin että onko lähetetty, mutta ei ole vastattu. :|


Mulla oli sama! Mutta oli kuitenkin lähetetty, ja tänään hain postista..

Toivottavasti mullekki tulee se lappu himaan :)


Oskari laitto sähköpostiin seurantakoodin, kun vähän kyselin paketin perään. Hain sillä sit sen. :P

8.9.2010 22:18

M1LK kirjoitti:
shule kirjoitti:
M1LK kirjoitti:
shule kirjoitti:Kylläspäs nyt kestää, tilasin lauantaina ja n. tunnin kuluttua siitä oli tilaus käsittelyssä.
Sen jälkeen ei mitään ilmoitusta ja kysyin että onko lähetetty, mutta ei ole vastattu. :|


Mulla oli sama! Mutta oli kuitenkin lähetetty, ja tänään hain postista..

Toivottavasti mullekki tulee se lappu himaan :)


Oskari laitto sähköpostiin seurantakoodin, kun vähän kyselin paketin perään. Hain sillä sit sen. :P

Joo, toivottavasti laittaa mullekki, ku kyselin tänä aamuna että onko postitettu jo :)

9.9.2010 1:36

Pari kertaa Osku on jo käynyt sanomassa, että kiirettä pitää. Eiköhän se ole tärkeintä, että paketti tulee.
Ei tarvi olla jokaisen kyselemässä erikseen täältä. :roll:

9.9.2010 10:53

Voisin kuvitella, että paketit lähtee tilausjörjestyksessä (tietysti olettaen, että kaikkea on varastossa) joten eiköhän ne tule silloin kun niiden kuuluu teille tulla.

9.9.2010 17:49

Eipä näy pakettia missään, sähköpostiin ei vastata.. Kannattas hommata pari tyyppiä sinne töihin ni rupeis kama liikkumaa :D Enkä varmaan saa viikonloppuna mopoa kuntoon, jos ei huomenna paketti tule. :|

9.9.2010 21:15

Onko mitää poppivehkeitä myynnissä? :p

9.9.2010 22:22

shule kirjoitti:Kannattas hommata pari tyyppiä sinne töihin ni rupeis kama liikkumaa :D

ei ne tyypit ilmasia ole ;)

9.9.2010 22:30

HeGee` kirjoitti:
shule kirjoitti:Kannattas hommata pari tyyppiä sinne töihin ni rupeis kama liikkumaa :D

ei ne tyypit ilmasia ole ;)

No silti sais hommata ku ei kerkee spostiin vastamaan eikä lähettää kamaa :D

9.9.2010 22:34

Itteä ottaa päähän kun jättäny yhteydenotto-pyyntöjä ja vastausta ei kuulu. Aikoinaan kun olin kiinnostunu jostain sylinteristä niin siitäkin piti kuvia tulla spostiin mutta eipä niitä koskaan näkyny.

11.9.2010 12:29

1 x Tankoadapteri alumiini, Aerox/Nitro () = 29,90 €
1 x TNT ohjaustanko scoot, alumiini () = 21,90 €
1 x Variaattorin prikka, Yamaha () = 4,90 €
1 x Tulpanahattu, NGK () = 4,50 €

Koskas nää tulis ? 1.9 tilasin..

:)