Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

30.7.2010 17:03

Moped Garage kirjoitti:
siimo- kirjoitti:tais mennä vielä tuo mun säiliö sillä vanhalla hinnalla mutta ei se pari euroa silti konkurssii vie :) mutta mukava taas ku sait sen päiväsä postii nii mahollisesti jo huomena tai ylihuomena täälä postisa :)
Otin pari euroa pois, huomenna pitäis olla perillä. Jollei ole, niin menee maanantaille, koska viikonloppuisin kusti ei polje. http://www.posti.fi ja lyöt lähetystunnuksen sinne hakukenttään ;)

joo kyllä se oli tänää jo tullu ja se oli vissii tullu heti aamupostisa tai joskus yöllä ku oli tnä tullu jo pakettikorttiki, unohin hakee töitten jälkee ku olin vähä väsähtäny :D nii haen sen nyt illan aikana :)

31.7.2010 11:15

koskas tulossa HP etuloksuja mustana taas varastoon? ;)

E. et saisi tilattua tuollaisia musta-punaisia Dominon käsituppia mistään? oon yrittäny metsästää kaikkialta mutta kaikissa paikoissa on vaan noita musta-oransseja :(

31.7.2010 12:27

puuhis95 kirjoitti:koskas tulossa HP etuloksuja mustana taas varastoon? ;)

E. et saisi tilattua tuollaisia musta-punaisia Dominon käsituppia mistään? oon yrittäny metsästää kaikkialta mutta kaikissa paikoissa on vaan noita musta-oransseja :(
2vk sisällä tulee lokareita, jos niitä on HP:lta saatavilla, varastotilanne ainakin näyttää ihan hyvältä niiden suhteen. Saan hommattua samaan samalla aikataululla myös musta-punaisia Dominoita ;)

31.7.2010 12:34

Millon tulee MG:lle enemmän noita skootterin osia? Muitakin kuin Roxin ja Faitin siis. Neos, Stunt, BW's, Aprilioita yms.

31.7.2010 13:32

Naked kirjoitti:Millon tulee MG:lle enemmän noita skootterin osia? Muitakin kuin Roxin ja Faitin siis. Neos, Stunt, BW's, Aprilioita yms.
Peugeot on jäämässä valikoimasta pois ja tarkoitus hankkia Aeroxiin laajempi valikoima, edullisin hinnoin. Erikseen saan kyllä lähes mitä vaan skootterin osia tilailtua hyvään hintaan, ja kohtuullisella toimitusajalla n. 1-2vk.

31.7.2010 13:52

Millasis hinnois pyörist jos teitin kautta tilaa Aeroxin lukkosarjan? Semmonen missä on siis virtalukko,rattilukko,tankinkorkki yms. Ja vissiin 02 alaspäin käy tohon 98 vuoden.

31.7.2010 14:57

Moped Garage kirjoitti:
puuhis95 kirjoitti:koskas tulossa HP etuloksuja mustana taas varastoon? ;)

E. et saisi tilattua tuollaisia musta-punaisia Dominon käsituppia mistään? oon yrittäny metsästää kaikkialta mutta kaikissa paikoissa on vaan noita musta-oransseja :(
2vk sisällä tulee lokareita, jos niitä on HP:lta saatavilla, varastotilanne ainakin näyttää ihan hyvältä niiden suhteen. Saan hommattua samaan samalla aikataululla myös musta-punaisia Dominoita ;)

nonii, eli sitä odotellessa ;)

31.7.2010 15:11

Touronen kirjoitti:Millasis hinnois pyörist jos teitin kautta tilaa Aeroxin lukkosarjan? Semmonen missä on siis virtalukko,rattilukko,tankinkorkki yms. Ja vissiin 02 alaspäin käy tohon 98 vuoden.
Niitä tulee 2vk sisään ja on 49.90e koko sarja, tarvikkeena. Alkuperäisvaraosana niin kallis, ettei kannata edes harkita :D

31.7.2010 15:34

Ai noin halpa, ulkomailta löysin halvimman tarvike virtalukon hintaan 62€. No, täytyypi laittaa sulta tilaukseen kun tulee!

31.7.2010 16:49

Moped Garage kirjoitti:
Epeli_ kirjoitti:Koska se 12 eturatas detsiin tulee? Piti tulla jälkitoimituksena torstaina mutta ei ole näkynyt...
Tänään laitoin normaalina kirjeenä. Huomenna pitäis olla laatikossa, jossei silloin niin viimeistään torstaina.

Ei ole ratasta näkynyt... Ootko edes lähettäny? Kyselen ku oon maksanutkin sen ja olisi pitänyt tulla jo mutta ei ole näkynyt.

31.7.2010 17:56

Epeli_ kirjoitti:
Moped Garage kirjoitti:
Epeli_ kirjoitti:Koska se 12 eturatas detsiin tulee? Piti tulla jälkitoimituksena torstaina mutta ei ole näkynyt...
Tänään laitoin normaalina kirjeenä. Huomenna pitäis olla laatikossa, jossei silloin niin viimeistään torstaina.

Ei ole ratasta näkynyt... Ootko edes lähettäny? Kyselen ku oon maksanutkin sen ja olisi pitänyt tulla jo mutta ei ole näkynyt.
Morjes Epeli!

Ratas on lähetetty. Odotellaan vielä ma ja ti, jotta saadaan varmistuttua, onko kirjeen toimituksessa kuljetusviivettä, vai onko kirje hukattu. Mitään seurantaa sille ei ole, koska laitoin tavallisena kirjeenä. Jos sitä ei ma-ti ole tullut, laita mailia, niin laitan uuden tulemaan kirjattuna kirjeenä, joka pitää noutaa postista. Siinä on myös seurantakoodi ;)

1.8.2010 3:24

Onkos sulle tulossa roksin katteita erikseen myytäviksi? Kunhan saan rahaa niin tilauksia lähtee ja kovasti himottais sulta tilata, mutta katteita pääasiassa tarvitten.. :D

1.8.2010 12:52

Pampula kirjoitti:Onkos sulle tulossa roksin katteita erikseen myytäviksi? Kunhan saan rahaa niin tilauksia lähtee ja kovasti himottais sulta tilata, mutta katteita pääasiassa tarvitten.. :D
Laita YV:tä mitä tarvit niin laitetaan tulemaan :)

1.8.2010 17:43

http://kauppa.mopedgarage.net/product_i ... cts_id=627

kävisikö piikki sendaan? ;)

2.8.2010 0:06

TiXXu kirjoitti:http://kauppa.mopedgarage.net/product_info.php?cPath=22_46_48_77&products_id=627

kävisikö piikki sendaan? ;)
Siihen menee DRD:n sarja, niitä tulee 1½vk päästä lisää ;)