Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

31.8.2010 11:22

Olisko sulta mahdollista hommata sini-mustaa v-face-maskia? tuolla sivuilla kun ei oo muuta kun tuo oranssi-mustaa.

31.8.2010 12:10

ManiAccel kirjoitti:Olisko sulta mahdollista hommata sini-mustaa v-face-maskia? tuolla sivuilla kun ei oo muuta kun tuo oranssi-mustaa.
Niitä on tulossa jo :)

31.8.2010 18:08

Olen lähettänyt s-postia ja tekstiviestiä rx -03 jäähdyttimestä ja penkinjatkeesta muttet ole lähettänyt kuvia, vastannut viesteihin tai oletko laittanut osia lähetykseen? Mikä on? Olisi tarvetta syylärille!

31.8.2010 20:10

aivovamma kirjoitti:Olen lähettänyt s-postia ja tekstiviestiä rx -03 jäähdyttimestä ja penkinjatkeesta muttet ole lähettänyt kuvia, vastannut viesteihin tai oletko laittanut osia lähetykseen? Mikä on? Olisi tarvetta syylärille!
Olen niin hajamielinen, että oon kiiruussa unohtanut otella kuvia, nyt laitoin niitä sähköpostiisi. Ja syyläri 15e hintaan, kun olet joutunu odottelee näi kauan.

31.8.2010 20:14

Onkohan ledilipat mahdollisesti loppu ja myöhemmin tulossa, kun sivuilla ei ole? Laitoin sulle muuten tekstaria siitä vaijerista ja kahvasta, viittitkö kattella. :)

31.8.2010 20:38

Moped Garage kirjoitti:
aivovamma kirjoitti:Olen lähettänyt s-postia ja tekstiviestiä rx -03 jäähdyttimestä ja penkinjatkeesta muttet ole lähettänyt kuvia, vastannut viesteihin tai oletko laittanut osia lähetykseen? Mikä on? Olisi tarvetta syylärille!
Olen niin hajamielinen, että oon kiiruussa unohtanut otella kuvia, nyt laitoin niitä sähköpostiisi. Ja syyläri 15e hintaan, kun olet joutunu odottelee näi kauan.

Jees homma hoidossa :) vastailin s-postilla

2.9.2010 20:11

voi nyt jumal**** koska saan vastauksen siihe kysymykseen että koska niitä hel**tin puna-mustia dominon tuppia on tulossa?

2.9.2010 20:44

puuhis95 kirjoitti:voi nyt jumal**** koska saan vastauksen siihe kysymykseen että koska niitä hel**tin puna-mustia dominon tuppia on tulossa?
Relax man, en oo paljon täällä Motot.net keskustelupalstoilla pyörinyt :D Puna-mustia ei ole saatavilla, ainoastaan seuraavat värit:

- harmaa/musta
- oranssi/musta
- oranssi/harmaa
- sini/valkoinen

T: Osku

3.9.2010 17:07

Moped Garage kirjoitti:
puuhis95 kirjoitti:voi nyt jumal**** koska saan vastauksen siihe kysymykseen että koska niitä hel**tin puna-mustia dominon tuppia on tulossa?
Relax man, en oo paljon täällä Motot.net keskustelupalstoilla pyörinyt :D Puna-mustia ei ole saatavilla, ainoastaan seuraavat värit:

- harmaa/musta
- oranssi/musta
- oranssi/harmaa
- sini/valkoinen

T: Osku

joo sori, meinas palaa eile käämit ku odotellu niitä tosi kaua... joten ei probleemaa jos ei ole sillä värillä saatavilla! :)

4.9.2010 22:38

Moi
Mites on kyselin joskus et saako niitä pienempiä hussen takakatteita joissa se levennys änärille ois oikeella puolella valkosena teiltä tilattua? Eli nämä: http://www.storm-motor.fi/osat/crossit/ ... valkoinen/
Ku ois taas vähä osaa mitä pitäs teiltä tilata eikä viitti kauhee monelt sivult tilata eriksee. =)

5.9.2010 0:12

Millon ois tulossa mustia/carbon värisiä Stage6 peilejä vasemmalle puolelle tulossa?

5.9.2010 21:08

Moro MG! Onko valkosta rengastussia tullut varastoon? Ja onnistuisko jokin halvempi postitus, ku en viittis iha 10e posteja maksaa pelkästä tussista? Pistä vastausta vaikka YV:nä, kiitti ;)

5.9.2010 21:09

J00N4 kirjoitti:Moro MG! Onko valkosta rengastussia tullut varastoon? Ja onnistuisko jokin halvempi postitus, ku en viittis iha 10e posteja maksaa pelkästä tussista? Pistä vastausta vaikka YV:nä, kiitti ;)

Sen tussin voit hakee tiimarista....

5.9.2010 21:33

IceCold kirjoitti:
J00N4 kirjoitti:Moro MG! Onko valkosta rengastussia tullut varastoon? Ja onnistuisko jokin halvempi postitus, ku en viittis iha 10e posteja maksaa pelkästä tussista? Pistä vastausta vaikka YV:nä, kiitti ;)

Sen tussin voit hakee tiimarista....

Ei oo tullu muuten mieleen :D Mimmonen tussi pitää olla, normi permanentti?

5.9.2010 22:20

J00N4 kirjoitti:Ei oo tullu muuten mieleen :D Mimmonen tussi pitää olla, normi permanentti?


offtopiccia? no joka tapauksessa ainakin prismoista autonhoito-osastolta löytyy ihan oikeita rengastusseja :)

ja sitten ihan asiaan, eli koska arviolta tulee niitä sinisiä v-face maskeja? entä racetechin mustaa etulokaria? :)