Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

30.9.2009 16:21

Kyllä ne mc-scatterin pojat lähettää nopeesti tavarat kunhan itteensä kiinnostaa.
Tilasin maanaintaina kello 21:00 Ktm:än etulokarin ja kahvan, niin tuli tänään kello 08:00 aikaa.

...

1.10.2009 13:31

tilasin 3 vko. ja 1 päivä sitten etuloksun, tupit ja pari tarraa.. ei oo vieläkää tullu :paha:

1.10.2009 16:45

Faded kirjoitti:tilasin 3 vko. ja 1 päivä sitten etuloksun, tupit ja pari tarraa.. ei oo vieläkää tullu :paha:

No soita tai lähetä sähköpostia sinne ja kysele, että mikä mättää... Ei oo välttämättä ollu osia varastossa.

1.10.2009 18:45

tosi hyvää palveluu scatterilla, tilaukset tuli kolmessa päivässä ja oikeat osat jne. : D

2.10.2009 15:09

Mc-S mainostaa nyt Geneä 09 SM mallia huippuhalpaan hintaan, kysymys vain kuuluu onko kyseinen huippu ajopeli päivitetty 09:in tarpeilla, koska takuuta ei anneta??? Jos oikein tarkkoja ollan niin ainoa oikea 09 Gene malli on Comppi SM, tosin jostain syystä uudet mallit tulee hyvin myöhään loppukesästä. Ellei sitten ole kyseessä 10 malli toi Comppi.....

3.10.2009 8:46

tilasin renthalin tangonpehmusteeen sekä 2xalpinen tarrasarjaa,venailin yhen viikon osia.Sitten suuren vitutuksen jälkeen lähetin sähköpostia scatterille ja ne ilmoittaa että tangonpehmuste on loppu.Ei siinä mitään JOS olisivat ilmoittaneet siitä omilla sivuilla niinkuin kaasalainen tai edes lähettänyt MULLE sähköpostia tai soittaneet,mutta kun kuluttajan pitää itse tälläisistä kysellä...Eli kaikki kenellä kestänyt yli vk niin kannattaa soittaa tai lähetäää sähkistä,koska luultavasti tuote on loppunut silloin. :|

McScatter

3.10.2009 22:19

Itsellä ei oo moitittavaa mcscatterin toimintaan. He ilmoittivat heti ku tavara oli loppu ja antoi arvion millo ne saa sitä

4.10.2009 22:36

Olen useasti tilannut scatterilta ja ollut hyvin tyytyväinen viime tilaukseen asti. Tilasin Pv:seen kaikkea pientä 25 päivää sitten! Sähköposteja olen laittanut, mutta en ole saanut vastausta. Pitänee soittaa sinne huomenna...

8.10.2009 17:37

Laitoin tänää tilauksee tokipro sinisen fättiksen ja timeless siniset kiinnikkeet sekä progrip tupet ja polsport sm loksun. Toivottavasti tulee nopee ja jotai tarroi mukana :P

12.10.2009 20:29

loistavaa palveluu. torstaina tilasin ja tänää saapu paketti perille ja kaikki oikeet osat oli hyvin pakattuna ja pari mcscatter tarraa viel mukana

13.10.2009 21:22

joo en enää tilaa scatterilt ku soitin sinne et mis mun osat, ni eivät ees vastannu .joku 2kk tilauksen jälkee ne soittaa et haluunko enää ostaa niitö osia

21.10.2009 11:54

http://lukijat.iltasanomat.fi/karmeintoimisto/37845/

21.10.2009 17:18

Hemppa67 kirjoitti:http://lukijat.iltasanomat.fi/karmeintoimisto/37845/

mihinköhän tää liitty?

21.10.2009 17:30

metko kirjoitti:

mihinköhän tää liitty?


Ettei vaan olis scatterin toimistolta :D Tuo Kauhavan kylä ja kuvassa näkyvät tecnigasin ja duron pahvilaatikot viittaavat vähän siihen suuntaan. Oikeassa yläkulmassa näyttäis olevan jotain polisportin vehkeitä pahvipaketeissa..

21.10.2009 19:10

No pakkohan tuon on olla Scatter vai onko Kauhavalla muka toinenkin MP-kauppa joka on vanhaan navettaan tehty? ;D

Itellä ei oo paljoa Scatterille hampaankolossa, eihän mun kolmesta Scatterin tilauksesta kahdessa ollu vääriä osia ja yhdessä tilauksessa missä oli koneeseen osia niin toimitus kesti kolme viikkoa eikä silloinkaan tullu kaikkia osia, stefat ja kytkinlevyt puuttu. On se nyt jumalauta jos ei mopokaupassa ole AM6-stefoja tai AM6-kytkinlevyjä varastossa...