Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

7.12.2009 21:35

Mulle tuli Derbiin rattaat,ketjut ja jarrupalat 3-5 päiwäs. Ja piti tulla "Made in Taiwan" jarrupalat mutta tuliki Brembon palat "Made in Italy" :) parempaa laatua pienellä maksulla.

12.12.2009 20:50

pistin tilauksen viime sunnuntaina mutta ei oo vieläkää edes tullu imotusta että oltas lähetetty. :s

12.12.2009 20:58

Mulle tuli airohin potta + progripin lasit ja jotai arrowin tarroja , kesti about 4 päivää 8)

14.12.2009 9:52

siinä ku kattoo omia tilauksia niin pitääkö siihen "tilauksen status" paikkaan tulla joku "lähetetty" ?
mulla lukee vaan että "vastaanotettu 6.12.2009" ? (päivämäärä ku tein sen tilauksen)

18.12.2009 9:16

itellä ainaki tuli scatterin sivulle vasta sitte "toimitettu" ku hain postista.

15.1.2010 18:39

just tilasin valkosen timelessin fättiksen ja pari tarrasettii, toivottavasti tulee nopeesti..

15.1.2010 18:52

@llu kirjoitti:just tilasin valkosen timelessin fättiksen ja pari tarrasettii, toivottavasti tulee nopeesti..

ite tilasin 2 viikkoo sitten fättiskiinnikkeet.. mitään ei oo kuulunu.. :paha:

15.1.2010 19:08

Viimenen kerta kuin tilaan täältä yhtään mitään, soitin maanantaina ja tilasin neulalaakerin pyörään... Pyysin että lähettävät matkahuollolla ja sanoivat että kyllä se käy... Eipä tänäänkään tullut mitään jotenka taitaa mennä "muutaman" viikkoa että osa tulee, hyvää palvelua heiltä. Noh ei tollasella "menestyvällä" yrityksillä ole merkitystä menettääkö yhden asiakkaan :D .

17.1.2010 2:20

Muuten hyvää palvelua, muttei ikinä tule ilmotusta, jos joku tuote ei oo varastos :(

19.1.2010 15:22

joo se on harmi jos käy sillee, mut mä oon kaks kertaa tilannu scatterilta, viime kerralla tuli osat 4arkipäivässä ja nyt tilasin tuossa perjantai-iltana ja nyt katoin et on jo lappeenrannas tulos nii oiskoha huomen tääl imatral sitte , eli ite oon kyl tyytyväinen scatteriin =)

19.1.2010 17:03

Itse tilasin viime kesänä mopoon osia... Kesti 1,5 viikkoa ja ei kuulunut mitään. Siinä vaiheessa ajattelin että jotain noista osista voisin perua ja hakea jostain muualta. Noh, sitten jatkoin odottamista mitään ei kuulunut vielä 4:kään viikon kuluttua ei edes vastausta tilausten peruuttamisesta. Sitten elokuun alussa kun olin jo scatterin unohtanut ja mopolla ajellut niin tuli kännykkään viesti, että "Kaikkia tilaamiasi osia ei löytynyt varastosta joten emme voineet lähettää niitä" tjsp. Aika tyhmältä kyl tuntu se odotus, mut ymmärrän kyllä jos sielä oltiin kesälomilla tai jotain, ku kuitenki kesäkuun puolivälis niitä tilailin.

23.2.2010 10:57

Mä oon kerran erehtyny tilaamaan pari osaa niin ei ole vielkän tullu jo kohta on tilauksesta vuosi :lol: Ja mun miekestä tää Scatteri on muutenkin ylihinnoteltu ja kapea valikoiminen kauppa :s

6.3.2010 17:51

Noniin, nyt lähti tilaus Scatterille, Ktm etulokari ja Mitroc 80/90-21 kumi.

6.3.2010 20:27

Jeap, keskiviikkona tilasin männän + pikku hilpettä, perjantaina oli jo postissa, kohtuu nopeaa toimintaa ainakin tän tilauksen kohalla. ;)

10.3.2010 23:23

ite tilasin osia sunnuntaina ja tuli sitte heti postiin tiistaina jo :)