Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

12.3.2011 13:09

Ite tilasin vähän aikaa sitte osia ja olin tyytyväinen. Tilausta seuraavana päivänä tuli soitto että yhtä tiettyä osaa ei ole varastossa, mutta muut tulivat 2tai3 päivän päästä tilauksesta.

Loksu

20.3.2011 22:42

Ei oo vissii mustaa HP loksuu scatteril? :o

30.3.2011 21:35

Nopea toimitus.

3.4.2011 13:39

Vissiin on McScatter parantanu asiakaspalveluaan, vuosi sitten ei ainakaan nettisivuilla ollut minkäänlaista ilmotusta, jos tuote oli loppunut. Odottelin innokkaasti muutaman viikon, kunnes ajattelin lähettää sähköpostia, että mihinköhän mun tilaukseni on oikein joutunu. Vastausta ei kuulunu, ja aloin selaileen motot.netin foorumeita ja löysin sieltä että ne ei lähetä mitään, jos ykskin tavaroista puuttuu paketista.

Nyt kuitenkin tilasin kypärän, visiirin ja vilkut ja hyvin toimi palvelu, asiakaspalautuskin toimi, ja sain vaihdettua kypärän kokoa, vaikkakin viikko siihen vierähti.

Suosittelen! :)

16.4.2011 1:16

Tilailin, tilauksesta puuttui muutama palikka (joita ei tosin myöskään laskussa näykyt) vahinko vaan että se yks palikka oli erittäin tärkeä (virtalukko) ja muut olivat mm. lukkolevyjä.. Paketti MA tilattu, to LPR ja pe paikallisessa postissa

Re:

3.5.2011 19:58

Ïtekki 2kk oottanu osaa, noh jos vielä tuleekin en todellakaan nouda sitä postista! Sähköpostiin ei vastata eikä puheluihin :) Hieno paikka!

Re: McScatter

12.6.2011 15:22

Tilasin 2vk sitten yhden osan derbiin eikä vieläkää oo status muuttunu miksikään siitä '' vastaanotettu '' Täälläpäin mikään yritys ei tilaa tuolta yhtään mitään. Kun kävin kerran kysymässä yhdestä paikasta voisko ne sieltä tilata, kun siellä oli aika halpa osa muihin verrattuna, niin sanoivat ettei tilaa scatterilta mitään, menin seuraavaan ja sitä seuraavaan liikkeeseen, niin sama juttu. Onpa ihme :lol:

Re: McScatter

16.6.2011 14:20

Tilasin sunnuntaina paketin täältä ja moposportista. Keskiviikkona tuli moposportin paketti, ja scatter ei oo edes saanu lähetettyä viellä pakettia. Ja millon tilausten seurantaan voi soittaa 10-11... Laittelin sitten s-postia, tosin ei siihen ole viellä vastattu. Miks sieltä ei voida ilmottaa, jos jotain ei oo varastossa...

Re: McScatter

12.8.2011 20:44

Muutaman kerran tilannu ja aina perillä parissa kolmessa päivässä.

http://www.mc-scatter.com/color-aerosolimaali-chrome-effect-p-47261.html Kellään kokemusta tuosta maalista tai heittää kuvaa valmiista maalipinnasta (mihin tahansa maalattuna)?

Re: McScatter

26.8.2011 12:08

En taida Scatterilta enään mitään tilata.. Tuli tilattua piikki derbiin 2kpl eturattaita ja pv:hen kytkinjouset ja ei oo tilaus ees vielä lähteny (Tilattu 30.7).. Naurattaa ja vituttaa samalla. Toisaalta voisi soittaa Scatterille mutta enpä jaksa.

Re: McScatter

29.8.2011 14:52

Ite ihan tyytyväinen Scatteriin. Valikoima hyvä, ja osat aina tulle reilusti alle viikossa. Ja nyt, kun pitää palauttaa muutama osa niin sekin onnistuu helposti.

Re: McScatter

7.10.2011 16:16

Kaks päivää sitte keskiviikkona tilasin uuden sylinteri sarjan ja joitaki muita osia ja äsken tuli viesti että paketti on noudettavissa r-kioskilta! Todella nopea toimitus!

Re: McScatter

7.10.2011 21:55

Itse olen ollut ainakin tähän mennessä tyytyväinen McScatterin asiakaspalveluun.Joka kerta kun olen tilaillut jotain osia,niin max.4 päivää on kestänyt.Ei ikinä kauempaa ja se riittää minulle!Postikulut tosin voisivat olla hieman edullisemmat :s

Re: McScatter

13.10.2011 11:08

Samalla viikolla tulee osat, kun tilaa. Asiakaspalvelu minusta parantunut, puhelukyselyihinkin vastaavat mielellään. ++

Re: McScatter

21.10.2011 22:42

Itsellä vähän ristiriitainen kuva Scatteristä.
Nopea toimitus ja laajavalikoima plussaa, mutta sitten taas toisaalta on huonoja puoliakin. Kesällä sattu tulemaan itselle väärä tuote ja soitettiin tietenkin heti, että pitäs saada vaihdettua. Viiden päivän aikana joka päivä muutaman kerran soitettiin. Lopulta sitten vastas. Sitten toinen oli se, kaverin kanssa tilattiin vähän palikkaa, itselle aivan oikeat osat, mutta sitten kaverille : Ilmoituksessa luki että menee kyseiseen skootteriin kyseinen osa -> Ei ollut oikeaa kokoa... Sitten virialkukäyrä -> Piti olla uusi mutta sisällä karstaa & ruostetta ?? Sekin oli ilmoitettu meneväksi kyseiseen skootteriin, eikä tämäkään sopinut.
Muistetaan kumminkin aina, että ihmisiähän hekin ovat siellä, joskus voi sattua virheitä, unohduksia tai muuta ikävää, mutta itse en ole kuullut ainakaan että asioita ei oltais saatu menemään oikein loppuenlopuksi.
Mutta itse olen silti tilannut eniten osia juuri McScatterilta, Suosittelen !