Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Katafori.fi

12.2.2013 17:00

Eipä näy....

Re: Katafori.fi

13.2.2013 16:33

sama....

Re: Katafori.fi

18.3.2013 16:10

Mennyt ihan toivottomaksi kataforin toiminta.. olen ootellut palautusrahoja yli 3kuukautta? 8o
Onko firma syöksynyt konkurssiin , vai miksi minun sähköpostiviesteihinkään ei edes vastata?

Re: Katafori.fi

18.3.2013 16:15

Ootko yrittänyt live chatin kauta saada yhteyttä? Aika toivottomaks on kyllä menny parissa vuodessa... Pari vuotta sitten kaverit kehu ihan että hemmetin hyvin kaikki toimi ja paketitkin saapu useimmiten alle 4 päivässä.... :s

Re: Katafori.fi

18.3.2013 20:35

En ole koittanut.. Tiedän kyllä että ne saa mun sähköpostiviestit sillä joskus niihin vastattiin muutaman minuutin sisällä!
Mutta onse nyt kumma juttu että viimeksi mulle on vastattu 04.01.2013 15:36... "On tullut, käsitellään varmaan ensi viikon aikana, joulu hidastanut
toimintaa sen osalta.

T:Katafori"

Olenko väärässä jos väitän että joulukiireitä ei pitäisi olla enää? ja sitten tuo "käsitellään VARMAAN" käsitelläänkö se varmaan tämän vuoden puolella?
Ymmärrän jos oisin saanu rahat tilille tammikuun lopussa , mutta maaliskuun puolessavälissä.... Kesäkin jo ovella :|

Ja kyseessä siis vääränlainen tuote , mitä luvattiin.. tämän takia palautus! Ja lähetin kyseisen tuotteen takaisin joulukuun alkupuolella

Re: Katafori.fi

21.3.2013 14:24

Otahan Livechatin kautta yhteyttä niin tutkitaan mihin se on joutunut.

T:Katafori

ttomidi kirjoitti:En ole koittanut.. Tiedän kyllä että ne saa mun sähköpostiviestit sillä joskus niihin vastattiin muutaman minuutin sisällä!
Mutta onse nyt kumma juttu että viimeksi mulle on vastattu 04.01.2013 15:36... "On tullut, käsitellään varmaan ensi viikon aikana, joulu hidastanut
toimintaa sen osalta.

T:Katafori"

Olenko väärässä jos väitän että joulukiireitä ei pitäisi olla enää? ja sitten tuo "käsitellään VARMAAN" käsitelläänkö se varmaan tämän vuoden puolella?
Ymmärrän jos oisin saanu rahat tilille tammikuun lopussa , mutta maaliskuun puolessavälissä.... Kesäkin jo ovella :|

Ja kyseessä siis vääränlainen tuote , mitä luvattiin.. tämän takia palautus! Ja lähetin kyseisen tuotteen takaisin joulukuun alkupuolella

Re: Katafori.fi

18.6.2013 19:09

Tilattu ja maksettu 16.5.2013 ja kaikkia tuotteita piti olla hyllyssä.
Netissä sanottiin, et "Normaali toimitusaikamme on n.1-5 arkipäivää. Valitettavasti kevään tullen toimituksemme ovat välillisesti ruuhkautuneet ja toimitusajat ovat noin 2 viikkoa." Nyt 18.6.2013 ei vielä näy eikä kuulu, taittaa kesä mennä ohi ennen kuin osat saapuu. Harmittaa!

Re: Katafori.fi

30.6.2013 23:33

Tilasin ja maksoin mopon osat 29.5.2013. En ole tähän päivään mennessä tilaustani saanut. LiveChatin kautta olen saanut vastauksia, että huomenna tai ylihuomenna lähtee. Viimeisin toimituslupaus oli, että 26.6. lähtee.... Alkaa olla kärsivällisyys koetuksella!

Re: Katafori.fi

1.7.2013 21:16

Valitettavasti joidenkin tilausten kohdalla toimitusajat ovat venyneet liian pitkiksi. Kysynnän määrä on yllättänyt ja on ollut pikkasen tavaransaanti ongelmia.
Keskimääräinen toimitusaika on meillä tällä hetkellä 12vrk. Eli jotkut tilaukset ovat lähteneet todella nopeeta ja joissain on sitten mennyt se kuukausi, kuten yllä olevissa jutuissa kerrotaan.
Teemme parhaillamme töitä ongelmien ratkaisemiseksi ja yritämme saada toimitukset ajantasalle mahdollisimman pian.
Ensi kesäksi on tarkoitus parantaa logistiikkaa merkittävästi, ettei tulisi vastaavia ongelmia. Olemme pahoillamme tämän hetkisistä ongelmista ja toivomme asiakkailtamme kärsivällisyyttä.

Olemme laittaneet jokaiseen myöhässä olevaan pakettiin hyvityksen odotuksesta.

Informoimme asiasta lisää kun toimitusajat ovat kunnossa.

Re: Katafori.fi

9.8.2013 10:51

Täälläkin yksi Kataforin huijaama asiakas. Olin niin tyhmä, että maksoin etukäteen
tilaukseni ja nyt olen odottanut 2 kuukautta rahojen palautusta. Älkää hyvät ihmiset maksako tähän firmaan mitään etukäteen. Postiennakko on ainoa järkevä vaihtoehto, niin saa jotain rahansa vastineeksi. Pitkä miinus tälle firmalle.

Re: Katafori.fi

9.8.2013 13:11

Kyllä ne sen maksaa. Lue vähän topiccia niin tajuat, että on vähän vaikeuksia tällä hetkellä..Vittu näitä vatipäitä jotka tulee itkemään vaikka asiat on selitetty moneen kertaan.

Re: Katafori.fi

10.8.2013 12:19

Ite en ainakaa lähtis haukkumaa. Kyllä muaki vituttas jos jossain seisos sanotaan sata euroa rahaa pari kuukautta. Ois sille muutakin käyttöä

Re: Katafori.fi

30.8.2013 23:23

Itselläni on tällä hetkellä juuri tilauksessa tavarat Kataforista. On kyllä kulunut jo lähes kaksi viikkoa. Tulisi varmaan ulkomailtakin nopeammin, mutta minkäs teet. Viime viikolla kerrottiin, että tulisivat ehkä tällä viikolla ja nyt tällä viikolla, että ehkä seuraavalla viikolla. Onkohan tuotteet loppu vai miksi kestää? Toivottavasti tulisivat ensi viikolla eikä kestäisi paria kuukautta. Pääsisi vielä ajamaan ennen talvea :D No toivottavasti Kataforilla saadaan ongelmat hoidettua.
Edit: Peruutin tilauksen ja nyt jo kuukauden odottanut rahoja takaisin. Ei tässä ole mitään järkeä! :x
Viimeksi muokannut Erikzi päivämäärä 22.10.2013 9:42, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Katafori.fi

5.9.2013 12:59

Ensimmäisen kerran tilasin Kataforista. Nyt on kolme viikkoa kulunut ja pari sähköpostia lähetetty, mutta niihinkään ei ole vastattu.Oli tuolla etusivulla jotain juttua bittitaivaaseen hävinneistä viesteistä. Chatista vastattiin että viikon sisällä _pitäis_ tulla.
Kun sitten kyselin miksi tilaukseni status on "uusi" edelleen ei enää vastattukkan mitään.Kyse valomaskista joita piti olla varastossa. Tais olla viiminen kerta kun tuolta mitään tilaan.

Re: Katafori.fi

13.9.2013 11:31

Aivan uskomaton yritys.

26.08.2013 tilattu putki kataforilta.
02.09.2013 tilaus muuttui "Keräilyssä"
13.09.2013 mitään ei näy ei kuulu.

Spostiin ei vastata, chatissa istuva Kalle lukee vaa Jallua ja ei tiedä edes äitinsä nimeä. Suosittelen suuresti joitakin aivan muuta. KatvosenVoori voisi ottaa mallia kilpailevasta MopoSportista.

11.09.2013 MopoSport ilmoitti että variaattori maksettu.
12.09.2013 Ilmoitus että postitettu.
13.09.2013 Laatikko haettu postista.

Näin kuuluu 2000-luvulla toimia tavaran siirtely. EI 1kk odotuksia.