Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Katafori.fi

1.12.2013 16:19

Näin se katafori toimii

Re: Katafori.fi

1.12.2013 16:53

muokkasin tekstiä, sain omani pois
Viimeksi muokannut kiinalaisia&pappaT päivämäärä 7.1.2014 14:51, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Katafori.fi

7.12.2013 17:09

:paha: Kontraan Pappa T ja kiinalaisia, firma lienee, selvitystilassa? Kuka tietää?

Re: Katafori.fi

10.12.2013 17:19

Onkohan tämä Katafori firma vielä olemassa. Keväällä tilasin noin neljällä kympillä osia, mutta koskaan ei toimitettu mitään. Tuli kyllä ilmoitus, että rahat maksetaan takaisin tilille, kun ei osia saanut tukusta.
Mitään suoritusta ei koskaan tullut. Olen kyllä jo menettänyt toivoni, mutta kiinnostaisi tietää , onko joku vielä saanut sieltä tavaraa.
Olen aina pelännyt, että tulen huijatuksi. Tavaraa olen tilannut Hongkongista, Kiinasta ja jopa Pakistanista, mutta vain tämä suomalainen firma on pettänyt luottamuksen.
Saksassa esim Puchshop.de toimii hienosti ja kyllä mopon osille riittää Suomessakin luotettavia toimittajia. Itse suosittelen MC-Scatteria ja Virijavaraa.

Re: Katafori.fi

11.12.2013 18:24

eikö tässä hommassa tule jo joku kuluttajansuojelu vastaan, jos ei rahoja saa takas?

Re: Katafori.fi

11.12.2013 20:05

Luonnollisesti rahat on palautettava mikäli myyjä ei kykene tuotteita kohtuullisessa ajassa toimittamaan. Kuluttajaviraston sivuilla on lisää tietoa aiheeseen liittyen. Sivuilla on myös kuluttajaneuvonnan yhteystiedot. Henkilökohtaisesti kehoitan kaikkia kyseisen myyjäliikkeen kanssa vastaavassa tilanteessa olevia olemaan viranomaisiin yhteydessä mikäli yrityksen kanssa ei päästä sopuratkaisuun viivästyneen tuotteen kaupan purkamisesta.

Re: Katafori.fi

12.12.2013 20:20

Jos myyjä ei halua palauttaa rahoja, niin kuluttajaviranomaiset ovat voimattomia. He voivat vain suositella palauttamaan rahat.

Haluaisin sanoa Kallelle näin julkisesti, että ryhdistäydy! Tyytyväinen asiakas on paras mainos. ;)
17 vuotta alalla varmasti tehnyt tehtävänsä. Koko mp-alalla oli joskus hurjat vuotensa ja Kataforilla meni kovaa. Ala on hiljentynyt ja netti on jokaisessa firmassa ja jokaisella asiakkaalla. Ulkomailta tilaaminenkin on arkipäivää. Joku roti kuitenkin asiakkaiden kohteluun.

Re: Katafori.fi

18.12.2013 16:48

muokkasin tekstiä, nyt olin saanu rahani pois, olivatkin lainassa yli 3kk!,
nyt ei kiinnosta kuulla koko putiikista enää mitään, koittakaahan saaha omanne pois.
Viimeksi muokannut kiinalaisia&pappaT päivämäärä 7.1.2014 14:48, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Katafori.fi

3.1.2014 16:21

Näyttää Kataforin sivut olevan pystyssä vieläkin, eikö tällaiselle toiminnalle voi tehdä mitään? Todella hyvä sivut ja luotettavat maksu tapahtumat, mutta tavaraa ei toimitata Kataforilta kuitenkaan. Olin yhteydessä kuluttajaviranomaisiin ja ehdottivat, että ota yhteyttä myyjään , just niin. Tietääkö kukaan oikeasti onko firma nurin vai mikä mättää?

Re: Katafori.fi

3.1.2014 17:46

Maanantaina poikkesin liikkeessä ja näytti asiat olevan ennallaan.

Re: Katafori.fi

6.1.2014 13:13

Siis jos myyjä ei vastaa puhelimeen, eikä s-postiin, eikä chattiin niin kannattaa mun mielestä lähtee käymään paikan päällä (jos asuu järkevän matkan päässä). Ottakaa kaikki mahdolliset tiedot mukaan kuten maksutodistukset, tilaustiedot jne.
Itse kun olen Kataforissa käynyt, en oo nähnyt yhtäkään työntekijää Kallen lisäksi. Saattaa osaksi selittää pitkiä vastausaikoja ja muita ongelmia.
En sitten tiedä onko kaupassa todellisuudessa työntekijöitä tekemässä muita hommia

Re: Katafori.fi

17.1.2014 14:25

Eilen uutisissa...Akaa Suomen epäsuotuisin kunta, ja kaksi aseellista taksiryöstöä
peräkkäisinä päivinä.

Re: Katafori.fi

17.1.2014 15:39

mopoxi kirjoitti:Eilen uutisissa...Akaa Suomen epäsuotuisin kunta, ja kaksi aseellista taksiryöstöä
peräkkäisinä päivinä.

Vai niin, mutta kuinka tämä liittyy Kataforiin?

Re: Katafori.fi

17.1.2014 19:21

Eilen tuli Katafori mieleen, kun viime kesänä tilatut osat eivät ole
osanneet lähteä tilatun osoitteeseen, tuli huijatuksi olo,
selvitettyä asiaa kyse on rikoksesta, kyseessä petos virkamiesten
nimikkeenä. Niin eilen uutisissa mainostivat Akaata moneen kertaan, ja
Katafori on Akaalla, siitä tuli tämä mieleen, Katafori ei vastaa asiakkaan yhteydenottoihin,
mutta poliisi-setällä on tarkatkin yhteystiedot ja tuntuivat tietävän
tapauksen. Suotta minnekkään kuluttaja-asiamiehiin tai kuluttajariitalautakuntaan
ottaa yhteyttä, Katafori paskat välittää suosituksista. Rikosilmoitus tekemään
ketkä ei saa osia ja rahoja takaisin,

Re: Katafori.fi

18.1.2014 13:44

Oman elämänsä sherlock vauhdissa.. Eli nyt kahden taksiryöstön takia Akaan kunnassa ei kannata enään asioida missään, ei Kataforilla eikä S-marketissa? Aika kaukaa haettua mutta omat teoriansa jokaisella.

Ihmetyttää kyllä että kataforin perustamalla mopotuning-facebook sivulla mainostettiin taas jotain alennusta minivilkuista, nyt kun moni tilaa niitä niin vanhemmat toimittamattomat tavarat ei ainakaan nopeammin löydä perille.. Ajattelin itsekkin tilata mutta kun toimitukset tökkii ja muutenkin ongelmia näyttää olevan niin jää nyt sitten tilaamatta. 2011 tilasin mopoon tehoputken 200 eurolla ja maksoin etukäteen, muutama päivä niin paketti tuli postiin esimerkillisesti. Harmi että näin ei ole enään.