Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

hidasta

6.8.2010 14:47

Joo täytyy nyt sanoo oma mielipide että melko hidasta,jos muut ovat tilauksen saaneet parissa päivässä ja mulla meni viikko.. :s No ei voi mitään,hyvä että edes tulivat :roll:

6.8.2010 16:28

Jos niillä ei sattunut olemaan tuotetta varastossa..? :P

6.8.2010 21:09

Ite oon kaks kertaa tilannu ja aina ollu seuraavana päivänä postissa(oon tilannu yöllä), eli tosi hyvät kokemukset.

6.8.2010 22:59

Maley kirjoitti:Ite oon kaks kertaa tilannu ja aina ollu seuraavana päivänä postissa(oon tilannu yöllä), eli tosi hyvät kokemukset.


Millä pikatoimituksella olet oikein tilaillu? Vai onko esim. maanantai-tiistai yönä tilattu ja keskiviikkona perillä?

7.8.2010 0:28

Esim sunnuntai iltana tilattu ja tiistaina hakenu postista

7.8.2010 1:12

Maley kirjoitti:Esim sunnuntai iltana tilattu ja tiistaina hakenu postista


''seuraavana päivänä'' :D.

7.8.2010 2:31

Seuraavana päivänä postissa tulossa?

8.8.2010 14:33

Just itekki pitäis laittaa Kaasalaiselta 150euron paketti tulemaan.. :roll: Saas nähdä kauan kestää.. :P

8.8.2010 14:55

sempron kirjoitti:
Maley kirjoitti:Esim sunnuntai iltana tilattu ja tiistaina hakenu postista


''seuraavana päivänä'' :D.


mopedgaragelta on käyny joskus niin että esim: tiistai iltana pistäny postiin, ja keskiviikko aamuna mulla tuli lappu kotiin :D. eli alle 24h (A) :D

8.8.2010 15:00

Eihän toi ole mahdollista, jos tiistai-iltana pistää niin sehän pääsee vasta keskiviikon lähetykseen, jolloin nopeimmillaan se olisi vasta torstaina perillä?

8.8.2010 15:02

kossusukka kirjoitti:Eihän toi ole mahdollista, jos tiistai-iltana pistää niin sehän pääsee vasta keskiviikon lähetykseen, jolloin nopeimmillaan se olisi vasta torstaina perillä?

On se mahdollista, jos paketti kerkeää sen saman päivän lähetykseen kun tilaus tehdään. Ja miksipä ei kerkeäisi jos osat löytyy hyllystä, tilaus tehdään aikasin päivällä ja kauppias hoitaa hommansa.

8.8.2010 21:09

khor kirjoitti:
kossusukka kirjoitti:Eihän toi ole mahdollista, jos tiistai-iltana pistää niin sehän pääsee vasta keskiviikon lähetykseen, jolloin nopeimmillaan se olisi vasta torstaina perillä?

On se mahdollista, jos paketti kerkeää sen saman päivän lähetykseen kun tilaus tehdään. Ja miksipä ei kerkeäisi jos osat löytyy hyllystä, tilaus tehdään aikasin päivällä ja kauppias hoitaa hommansa.


Juu, mutta puhetta oli että tiistai-iltana muka tilattu ja ke postissa, mahdotonta.

8.8.2010 21:30

Pampula kirjoitti:Juu, mutta puhetta oli että tiistai-iltana muka tilattu ja ke postissa, mahdotonta.

Aah, joo niinpä näkyy. Olis pitänyt lukea aikasemmat viestit kunnolla. :)

13.8.2010 19:44

khor kirjoitti:
Pampula kirjoitti:Juu, mutta puhetta oli että tiistai-iltana muka tilattu ja ke postissa, mahdotonta.

Aah, joo niinpä näkyy. Olis pitänyt lukea aikasemmat viestit kunnolla. :)



siis tiistai iltana PISTETTY postiin , ei tilattu.. tilattu aikaisemmin. en kyllä kirjottanu yhtää että tiistai iltana tilattu.

13.8.2010 21:06

Joo, mutta ei se silti tule jos ILLALLA pistetty postiin. Täällä paketit lähtevät postista 16.45 ja se on vasta päivää/iltapäivää.