Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Re: Jani Kaasalainen OY

22.7.2012 23:32

Koskas tulis valkeita hp mastereita?

Re: Jani Kaasalainen OY

28.7.2012 20:00

Moi.

Onko tämä http://www.janikaasalainen.fi/kytkin-st ... -3283.html
Torque Control MK2 vai se aiempi versio MK1?

Re: Jani Kaasalainen OY

31.7.2012 21:56

Eikös tuossa aika selvästi lue MK II? Eli MK2

Re: Jani Kaasalainen OY

7.8.2012 13:19

Nyt olen kolme kertaa tilannut ko. liikkeestä ja aina on vituttanut. Tekevät sitä, että pitävät tuotteet verkkokaupassa, vaikka varastossa ei osia olekkaan ja uusien saaminen kestää viikkotolkulla. Ja jos tuotetta ei ole varastossa, niin eivät ilmoita mitään, vaan antavat asiakkaan odotella. Eivätkö kerralla myöskään vastanneet kahteen viikkoon s.postiin, että miikä helvetti sillä paketilla kestää.

Re: Jani Kaasalainen OY

9.8.2012 13:20

sxboy kirjoitti:Nyt olen kolme kertaa tilannut ko. liikkeestä ja aina on vituttanut. Tekevät sitä, että pitävät tuotteet verkkokaupassa, vaikka varastossa ei osia olekkaan ja uusien saaminen kestää viikkotolkulla. Ja jos tuotetta ei ole varastossa, niin eivät ilmoita mitään, vaan antavat asiakkaan odotella. Eivätkö kerralla myöskään vastanneet kahteen viikkoon s.postiin, että miikä helvetti sillä paketilla kestää.


Onse jännä kun itse olen +10 kyseisestä puljusta tilaillut, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia postituksessa eikä yhteyden pidossa..

Re: Jani Kaasalainen OY

3.9.2012 12:22

^^Itselläni sama homma. Puhelimeen vastailu on vain joskus hieman vaiketa, mutta muuten homma pelittää omasta mielestäni hienosti.

Re: Jani Kaasalainen OY

4.9.2012 11:19

Itekki tilannu monet kerrat ja aina tullut nopeasti perille ja sähköposteihin vastattu samana päivänä..

Re: Jani Kaasalainen OY

7.9.2012 20:28

Nyt olen kolme kertaa kyseisestä puljusta tilannut ja kahdella kerralla on onnistuttu lähettämään väärä tuote. Osa on kyllä asiallisesti saatu aina vaihdettua oikeaan, mutta kyllä niin paljon ketuttaa viedä pakettia palautukseen, että minun osaltani on tilaukset tämän kaupan kanssa tehty.

Re: Jani Kaasalainen OY

31.10.2012 13:51

Koska facebook-sivujen nimeä ei pystytty vaihtamaan, uusittiin koko sivut yhtiömuodon ja nimen muutoksen vuoksi:



http://www.facebook.com/pages/Jani-Kaas ... 8171447441



Ensimmäisen kolmensadan tykkääjän kesken arvomme kolmelle onnekkaalle yllätyspaketit (arvo n.50e/paketti, sisältää yleismallisia mopo/mp-tarvikkeita).

Re: Jani Kaasalainen OY

5.11.2012 0:03

Pitääkö siis vaan tykätä? Itte tykkäsin ja toivon voittavani jotain.. :D

Re: Jani Kaasalainen OY

5.11.2012 2:30

Niinhän siinä sanotaan, viel ehtii parikymmentä, hurry up. :D

Re: Jani Kaasalainen OY

5.11.2012 19:55

Muutimme toimituskulut kaksiosaiseksi, niin että jatkossa maksutapa vaikuttaa toimituskuluihin.
Verkkopankkitunnuksilla, luottokortilla tai etukäteis-pankkisiirrolla maksaen kulut ovat selvästi aikaisempaa halvemmat ja postiennakolla tai laskulla maksaessa hinta nousee hiukan. Paketin tai kirjeen mitat tai paino ei edelleenkään vaikuta toimituskuluihin ja rahtivapaan tilauksen rajat pidetään myös ennallaan.

Re: Jani Kaasalainen OY

5.11.2012 21:20

Tuo on hyvä homma. :) Nyt kehtaa vähän pienempiäkin paketteja tilailla kun postit ei oo enää 10€ vaan 6€! :D

Re: Jani Kaasalainen OY

4.12.2012 22:58

Millonka tulee lisää valkoisia racetechin etulokasuojia?

Re: Jani Kaasalainen OY

5.12.2012 11:45

Ensi viikolla luultavasti.