Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

30.6.2009 11:07

Soittelin tuolta tilausta kaksi viikkoa sitten tiistaina. Lupasivat sillon perjantaiks osat. Kävin perjantaina kysymässä osia postista, ei ollu tullu. Odotin ensiviikon lappua ja kävin välillä postissa kysymässä. Ei ollut tullu. Seuraavan viikon tiistaina sitten soitin, lupasi pian soitella minulle takaisin. Odotin seuraavan päivän ja soitin sitten torstaina. Tilauksesta siis 2vk 2pv. Rupesivat ihmetteleen, kun ei tilausta löydy, vaikka puhelimella tehtiin. No, tehtiin siinä tilaus uusiks, kavereiden sekä omat Monster Energyt jäi vain pois. Torstaina siis tilasin joskus viiden jälkeen ja eilen maanantaina oli tullut postiin. Alkutakkuilun jälkeen homma rupes pelaan ja nopeasti, tuli juuri ne osat mitkä piti, paitsi ketjut. Piti olla 88l ja tuli 102l, ei haittaa 8)

30.6.2009 22:23

No pärkele sentään kun ei näytä tilaukset sujuvan. :s Oma tilaus kohta 1,5 vko ollut tehtynä.. :roll:

30.6.2009 23:02

Onko kellään tietoa laadusta. Toiset sanoo että hirveetä p*askaa mutta toiset kehuu todella hyväksi. Kiinnostaisi lähinnä tuo hydraulinen kytkin ja vähän sälää.

30.6.2009 23:43

Joo itteeki kiinnostas tuo hydraulinen kytkin. Ko tuo vaijeri löystyy jotenki niin perkeleen nopeeta nii pitäs keksii jotai mahtavaa tuon tilalle :D. ja muutenkin tuo kytkin vaijeri sydeemi mulla vähä huono :S

1.7.2009 0:15

http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 71c709446a

onko kukaan mahdollsiesti ostanut noita? Mitenköhä nuo ees kiinnitetään :D

1.7.2009 0:45

P7Se kirjoitti:http://www.wandamotor.fi/product_info.php?products_id=1899&osCsid=2b6489e887c7b44383c9a171c709446a

onko kukaan mahdollsiesti ostanut noita? Mitenköhä nuo ees kiinnitetään :D


eiköhän kiinnitetä samallailla kuin skoottereissa eli jousen alapäähän ja pulteilla kiinni :D tuntuis vaan että toi 5cm korottaa aikalailla...

1.7.2009 2:53

siis toi nestekytkin on hyvä hintasekseen, mutta ei se nyt mielestäni paljon kevyempi ole kun vaijerikaan.

jos ei muuta niin ainakin se on tuning ;) kyllä mä voin suositella!

kyl toi kama oli sillee vähä paskaa, oli nimittäin kaikki osat vähän naarmusia/kolhuuntuneita... mutta eipä se nyt mua niin kauheesti liikuttanu, mutta silti :s

1.7.2009 14:37

Ei hyvää päivää: Laitoin eilen Wandamotorille viestiä kun tilaus on maksettu, mutta osia ei näy(maksoin yli viikko sitten). Nyt tuli vastaus ''joo maksusuoritus kyllä näkyy tilillämme muttei tilausta'' :) Pojat eivät sitten tulleet ajatelleeksi etten ole mikään hyväntekijä/rahanlahjoittaja ja eivät ottaneet yhteyttä minuun. :lol: Nyt piti koko helvetin tilaus tehdä uudestaan sähköpostilla ja muistella että mitä tuli tilattua, täytyy sanoa että on sitä parempaakin palvelua vastaan tullut!

16.7.2009 15:54

Itse tilasin skootterin tavaraboksin Wandamotorista. Toimitus oli kyllä erittäin ripeä, mutta jo pelkästään pakkauksen nuhjuinen ulkomuoto herätti kysymyksiä. Vettä löytyi paketin 4 kuplamuovikerroksen, boksin pussin ja itse boksin sisältä. Ruuvit olivat umpiruostuneet ja lukko hapettunut, kiinnityssarjasta puhumattakaan. Ihmetystä herätti myös jm-racingin teipit laatikossa. Noh, oli sen verran halpa ettei kiinnostusta löydy ruveta reklamoimaan, mutta kyseisen puljun palveluita en kyllä enää jatkossa käytä enkä suosittele muillekkaan. Eivät vaivautuneet vastaamaan edes vihaiseen kiitosviestiini :|

16.7.2009 17:09

Wandamotor myy oman kokemukseni mukaan käytettyä tavaraa, sen takia boksisi taisi olla ruosteessa. :roll:

16.7.2009 17:37

Veli-Vihannes kirjoitti:Wandamotor myy oman kokemukseni mukaan käytettyä tavaraa, sen takia boksisi taisi olla ruosteessa. :roll:


Mjaa. Eipä ollut sivuilla mainintaa että olisi käytetty. Syytä olisi kyllä jos näin on, etenkin jos tuotteen kunto on mitä on. Muutenhan sitä voi kutsua jo suoranaiseks kuluttajan kusettamiseks Toisekseen boksissa ei kyllä ollut mitään näkyviä käytön jälkiä, ei itse boksissa eikä kiinnitysosissa. Mitä nyt ruosteen ja hapettuman päältä voi arvioida ;)

25.7.2009 19:48

Omalla kohdalla ei ollut mitään valitettavaa vaan pikemminkin positiivista asiointia tuolta wandamotorilta. Parempaa kun scatterilta.

Eli paketti tuli ajallaan (3pvä) ja kaikki tuotteet oli ehjiä ja uusia. Lisäksi kaupan päälle sai melko paljon tarroja.

26.7.2009 13:37

Itelläkin tuli paketti ihan alle viikossa ja sisälti kaiken mitä piti sekä pari arkillista tuli jotai tarroja mukana =) Pakkauksessakaan ei ollu moitittavaa.

juu

27.7.2009 20:14

pitääkös tonne wandamotoriin tehdä joku tili noita osia tilaillessa? :roll:

27.7.2009 20:56

Sais olla enenpi derbin osia.