Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

29.5.2008 18:03

uroinen kirjoitti:minkä mallin tosta SCOOTER-ATTACKIN valikosta otan ku mulla on
GILERA RUNNER SP 2003.?? kun siinä on:
-runner 50 (1999-2000)
-runner 50 (2004-08/2005
-runner 50 (until 1999)
-runner cat(2001-2004)
-runner sp (as from 08/2005)

niin minkä otan ??:D

cat on ainoa jossa vuosimalli natsaa:D

29.5.2008 20:09

JL- kirjoitti:
uroinen kirjoitti:minkä mallin tosta SCOOTER-ATTACKIN valikosta otan ku mulla on
GILERA RUNNER SP 2003.?? kun siinä on:
-runner 50 (1999-2000)
-runner 50 (2004-08/2005
-runner 50 (until 1999)
-runner cat(2001-2004)
-runner sp (as from 08/2005)

niin minkä otan ??:D

cat on ainoa jossa vuosimalli natsaa:D


nii i...:s mitä toi cat meinaaa??katalysaattoria? :D:D

29.5.2008 22:08

uroinen kirjoitti:
JL- kirjoitti:
uroinen kirjoitti:minkä mallin tosta SCOOTER-ATTACKIN valikosta otan ku mulla on
GILERA RUNNER SP 2003.?? kun siinä on:
-runner 50 (1999-2000)
-runner 50 (2004-08/2005
-runner 50 (until 1999)
-runner cat(2001-2004)
-runner sp (as from 08/2005)

niin minkä otan ??:D

cat on ainoa jossa vuosimalli natsaa:D


nii i...:s mitä toi cat meinaaa??katalysaattoria? :D:D

Mitä meinaat tilata? Ainakin ulkoisesti ihan sama vehje kun googlella yritin kattoa. Todennäköisesti ei mitään merkittävää eroa ole.

7.6.2008 19:25

paljonko on toimituskulut scooter-attackista?

7.6.2008 20:15

Tilasin 4 osaa Easypartsista, ja tein eilen tilisiirron. Nyt huomasin tilanneeni yhden väärän osan ja haluaisin vaihtaa sen toiseen. Lähetin sähköpostilomakkeella viestin että voisivatko he vaihtaa osan toiseen jos lisään 11,38¤ heidän tililleen. Ei ole vielä tullut vastausta. Muuten olisi helppo homma vaihtaa mutta kun pistin maksun jo menemään. Tosin siinä kestää 3 päivää että se menee heidän tilillensä.

En millään haluaisi odottaa että väärä tuote tulee kotiin ja sitten alkaa lähettämään takaisin ja tilata sen jälkeen uudestaan :S

Eli onko kellään käynyt vastaavasti tai miten luulette homman hoituvan? Kuinka Easypartsilla yleisesti tollaset jutut sujuu että ovatko he joustavia?

7.6.2008 21:30

JL- kirjoitti:Tilasin 4 osaa Easypartsista, ja tein eilen tilisiirron. Nyt huomasin tilanneeni yhden väärän osan ja haluaisin vaihtaa sen toiseen. Lähetin sähköpostilomakkeella viestin että voisivatko he vaihtaa osan toiseen jos lisään 11,38¤ heidän tililleen. Ei ole vielä tullut vastausta. Muuten olisi helppo homma vaihtaa mutta kun pistin maksun jo menemään. Tosin siinä kestää 3 päivää että se menee heidän tilillensä.

En millään haluaisi odottaa että väärä tuote tulee kotiin ja sitten alkaa lähettämään takaisin ja tilata sen jälkeen uudestaan :S

Eli onko kellään käynyt vastaavasti tai miten luulette homman hoituvan? Kuinka Easypartsilla yleisesti tollaset jutut sujuu että ovatko he joustavia?
Kyllä he ovat yllättävän joustavia. Homma onnistunee kyllä. He vain laittavat oikean osan tilaukseesi ja se muuttuu maksamattomaksi tilaukseksi nii kauaksi aikaa kunnes saat sen osien hinnan erotuksen maksettua niille.

7.6.2008 21:50

pezku^ kirjoitti:Kyllä he ovat yllättävän joustavia. Homma onnistunee kyllä. He vain laittavat oikean osan tilaukseesi ja se muuttuu maksamattomaksi tilaukseksi nii kauaksi aikaa kunnes saat sen osien hinnan erotuksen maksettua niille.

Kiitos paljon tiedosta, toivottavasti homma menee juuri noin! Pistin vaihdettavan ja uuden tuotteen numeron heille joten sen perusteella varmaankin pystyvät asian hoitamaan.

Edit: Toivottavasti he tajuavat selitykseni kun englanniksi kirjoitin enkä osannut kovin selvästi asiaa ilmaista vaikka enkku suht hyvin sujuukin :D
Hi! I ordered 4 parts, and I want to change one of them. I ordered this Malossi product: 619831 but I want to change it to this Malossi product: 619202

I already made payment yesterday and it was 53.85¤. What should I do now? Is it okay if I put 11.28¤ more to your account and you send that other product (619202) + 3 other parts that I ordered? I don’t need this product (619831)

I think that my payment is at your account on Wednesday or Thursday because it takes 3 days to come.

Thanks for your time and sorry that I made a mistake.

7.6.2008 22:58

oon tilannu easylta ossaa jo vaikka mitenkaua sitte nii jälkilähetykset ei oo tullu vieläkkää?? miten kaua siinä voi korkeimmillaa mennä että loputki osat tullee?

8.6.2008 10:25

2fääst kirjoitti:oon tilannu easylta ossaa jo vaikka mitenkaua sitte nii jälkilähetykset ei oo tullu vieläkkää?? miten kaua siinä voi korkeimmillaa mennä että loputki osat tullee?

Kuinka kauan sitten? Sivulla lukee että voi mennä 1-3vk että ne saa tuotteen ja varmaan siihen viikko tai kaks päälle ennen kun se on Suomessa.

8.6.2008 12:02

tilasin osat jo huhtikuusa mutta kaikki osat ei oo vielä niillä varastossakaan.?

8.6.2008 12:18

2fääst kirjoitti:tilasin osat jo huhtikuusa mutta kaikki osat ei oo vielä niillä varastossakaan.?

Pyydä rahat takas ja tilaa muualta jos mahdollista

8.6.2008 12:19

2fääst kirjoitti:tilasin osat jo huhtikuusa mutta kaikki osat ei oo vielä niillä varastossakaan.?

Oho, jätkä on kyl ootellu jo aika kauan. Lähetäppä niille e-maililla viesti että onko tietoa tuleeko ne osat ollenkaan, jos et sitä vielä oo tehny. Sitten voit halutessas perua ne osat ja saat rahas takas. :)

12.6.2008 23:33

milläs tavalla ootte maksanu easypartsiin? ajattelin itse maksaa visalla

13.6.2008 10:54

frozen kirjoitti:milläs tavalla ootte maksanu easypartsiin? ajattelin itse maksaa visalla

Ite tein tilisiirron. Vähän hitaampi mutta eipä haittaa.

Ensimmäinen tilaus tulossa Easypartsista ja täytyy kyllä sanoa että oon tosi tyytyväinen heidän toimintaan. Olin jo maksanut tilauksen ja huomasin että olin valinnut yhen väärän tuotteen. Lähetin sähköpostia ja heti tuli vastaus että ne vaihtaa tavaran ja kerto paljonko lisää pitää laittaa niiden tilille. (Tuote johon vaihdoin oli siis kalliimpi, siksi lisää 11,28e) Nyt lukee että tilaus on maksettu ja tavarat valmiina. Jos nyt ei tule toimituksessa enää mitään ongelmia (hyvin epätodennäköistä että tulee) niin voin jo sanoa että jäi tosi hyvä maku suuhun Easypartsista.

14.6.2008 13:03

JL- kirjoitti:
uroinen kirjoitti:minkä mallin tosta SCOOTER-ATTACKIN valikosta otan ku mulla on
GILERA RUNNER SP 2003.?? kun siinä on:
-runner 50 (1999-2000)
-runner 50 (2004-08/2005
-runner 50 (until 1999)
-runner cat(2001-2004)
-runner sp (as from 08/2005)

niin minkä otan ??:D

cat on ainoa jossa vuosimalli natsaa:D

laiton viestii s-a:lle ni sano et se runner cat(2001-2004)