Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

19.3.2008 17:16

Dione kirjoitti:Lähettävät automaattisesti. Saat ilmoituksen @ kun ne ovat postittaneet sen. Yleensä kun kaikkien tilan on "varastossa" niin menee päivä tai pari, että ne saa sen postitettua ja päivä postituksen jälkeen, että se näkyy sielä seurannassa.


Et ihan kerenny, ne lähetti sähköpostin mulle ihan vähän ennen tätä ja osat on nyt lähteny tänne päin. :D mut kiitos kumminki

19.3.2008 22:29

Siis jos joku nyt ei jostain syystä osaa hollantia tai saksaa nii voi kokeilla semmosta kun www.babelfish.altavista.com , siellä saa käännettyä tekstipätkiä englanniksi tai voi kääntää vaikka koko sivun englanniksi.
Toimituskulut on mulla iisistä ollu 2 päivästä 3 viikkoon. En tiiä oonko joku VIP-asiakas kun tilaamani putki tuli lähipostiin 2 päivää tilauksen teosta :P

22.3.2008 18:45

Onko kellää kokemusta www.scooter-center.com sivustolta tilaamisesta ku ite en saanu selville et onko siellä vain luottokortilla maksu vai että saako iha käteisellä?

22.3.2008 19:20

marko's kirjoitti:Onko kellää kokemusta www.scooter-center.com sivustolta tilaamisesta ku ite en saanu selville et onko siellä vain luottokortilla maksu vai että saako iha käteisellä?

Maksu onnistuu helposti tilisiirrolla.

22.3.2008 22:22

mun pitäs tilata jotain tuning osia roxiin ja oon viel aika aloittelia :D... nii mistä sais kohtuu hinnalla ja helposti tilattua?

22.3.2008 22:36

maikh kirjoitti:mun pitäs tilata jotain tuning osia roxiin ja oon viel aika aloittelia :D... nii mistä sais kohtuu hinnalla ja helposti tilattua?
Omasta mielestäni www.easyparts.nl on erittäin helppo ja suhteellisen edullinen paikka tilata. Postit ovat erittäin halvat verrattuna Suomen hinnoitteluun (Alankomaat - Suomi 12e kotiovelle kannettuna)

29.3.2008 19:04

Mites sitte tuo www.italjet.co.uk sivusto ku sieltäki pitäs tilata pari osaa Italjettiin kun ei muualta löydy nii sitä vaan että uskaltaako sitä maksaa luottokortilla, kun muita maksuvaihtoehtoja ei oikein ollu? Että onko niinku turvallista? Jos jollain on kokemuksia sieltäkin tilaamisesta tai yleensäkkin luottokortilla maksamisesta ulkomaille nii kerro ihmeessä.

31.3.2008 16:01

Aloin vain kysymään kun tein scooter-attackile tilauksen ja listalla on total: 569e ja sen alla lukee incl. VAT 91e nii mitä tuo incl vat tarkoittaa... eikai vain postikuluja :O

31.3.2008 16:20

No jos ne olisivat postimaksut niin ne sisältyisivät hintaan.. Include 91e mm.... Todennäköiseti VAT on arvonlisävero eli "Includes VAT 91e" = Sisältää arvonlisäveron 91e. Saatan mä olla väärässäkin, mutta joku korjatkoon sitten.

1.4.2008 22:47

Onko ketään tilaamassa tunescootista mitään lähiaikoina?

5.4.2008 17:49

Ovatko scooter-attackin postikulut aina samat? Kuinka paljon olisi postikulut jos tilaisi melko pienen paketin, ainakin alle 2kg?

5.4.2008 19:28

malaco kirjoitti:Ovatko scooter-attackin postikulut aina samat? Kuinka paljon olisi postikulut jos tilaisi melko pienen paketin, ainakin alle 2kg?


Muistelisin et sen on sillee et jos tilaus mahtuu kirjekuoree ni sit ois halvemmat postikulut, muuten sit jotai 18e. ei kuitenkaa ihan varma.

E: voihan niiltä kysyä asiasta.

6.4.2008 21:27

Kaveri tilasi Easypartsista, hyväksyi tilauksen ja kaikki. Nyt ei kuitenkaan enää haluakkaan tilata, vissiin ei rahat riitä tjsp. Eli eikös se ollut niin että jos viidessä päivässä ei maksa tilausta niin se peruuntuu automaattisesti?

6.4.2008 21:29

Eikö kannattais lähettää sähköpostilla et peruu tilauksen, vaikka peruuntuiskin automaattisesti?

7.4.2008 15:48

mites on ku oon tilaamas scooter-attaciltä osia ja kaveri sano ku siin tilaus vaihees on holder ja väitti jos pistää siihen faijan nimen nii paketti ei tule
et sai vaa rahat takas