Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Jos kysyttävää ulkomailta tilaamisesta, kysy täällä

8.2.2008 21:48

Jatketaan täällä, vanhat viestit löytyvät täältä.

15.2.2008 15:29

Easypartsin tilaus on kestänyt tällä hetkellä 2 viikkoa, maksu on vastaan otettu, mutta muutamia osia löytyy varastosta ja muutamia on jouduttu tilaamaan varastoon lisää. Eli miksi easyparts ei lähetä niitä jälkitilauksessa vaan "odottaa" tilattuja tuotteita...

15.2.2008 16:02

väpä^ kirjoitti:Easypartsin tilaus on kestänyt tällä hetkellä 2 viikkoa, maksu on vastaan otettu, mutta muutamia osia löytyy varastosta ja muutamia on jouduttu tilaamaan varastoon lisää. Eli miksi easyparts ei lähetä niitä jälkitilauksessa vaan "odottaa" tilattuja tuotteita...
Koska monessa erässä lähettäminen on yritykselle huomattavasti kalliimpaa kuin kerralla lähettäminen. Kolme viikkoa on yleensä odotusaikaa osien kanssa ja mikäli vieläkään niitä ei kuulu, lähettävät he jo varastossa olevat etukäteen.

15.2.2008 17:07

Mulle ovat pariin kertaan lähettänyt varastossa olleet osat kun aiheesta lähetin viestiä ;) Eli pyynnöstä lähettävät, ei se hinta näytä niitä kiinnostavan kun parhaimmillaan tilaus on saapunut neljässä osassa :D

19.2.2008 15:38

Eli tilasin easyltä osia ja nyt on osa lähtenyt mutta joidenki osian kohdalla lukee että jälkilähetyksessä,joten jos tilaan taas uusia tuotteita ennenkuin jälkilähetys on lähtenyt niin tuleeko uusi tilaus ja jälkilähetys samassa ilman toimituskuluja.

19.2.2008 16:09

pettuu kirjoitti:Eli tilasin easyltä osia ja nyt on osa lähtenyt mutta joidenki osian kohdalla lukee että jälkilähetyksessä,joten jos tilaan taas uusia tuotteita ennenkuin jälkilähetys on lähtenyt niin tuleeko uusi tilaus ja jälkilähetys samassa ilman toimituskuluja.
Tuskin, sillä yleensä toinen tilaus laitetaan ihan erillisenä tietokantaan. Voit toki kysyä asiaa yhteydenottolomakkeella, mutta uskoisin, että asia ei onnistu.

19.2.2008 16:43

Olis kaks neon piuhaa jotka ei toimi baikka mitä yrittää tehä, ni mites hyvittääkö easy mitään niistä? pitääkö lähettää sinne takas ne?

21.2.2008 21:05

Paljon mahtaa olla postikulut euroscooters:illa ?

Kauan kestää tulla, ja paljon on raja että tulee ilmaset pk:t ?

21.2.2008 21:08

Muistaakseen 15e, aika nopea toimitus ja 150¤ vissiin oli rajana..

21.2.2008 21:11

Tuolla luki että ainoastaan Check/money order, eli money order vissiinkin tarkottaa laskua ?

Ja pitääkö tuo lasku printata siitä sivulta mikä siihen tulee ja maksaa esim. nettipankissa ?

EDIT: Ja voisko joku suomentaa mulle ton:

Make Payable To: Rabobank: 13.89.20.877
Ten name van Euroscooters.nl Oisterwijk, Vermeld hierbij ook het bestelnummer.

Betaling vanuit het buitenland:
IBAN code NL57RABO0138920877
BIC code: RABONL2U

Ja voisko joku viel selventää mikä noista numeroista on mikäkin, kun en ennen ole tilannut laskulla, ja en ymmärrä saksasta hölkäsen pöläystä ;)

21.2.2008 21:17

Axll kirjoitti:Tuolla luki että ainoastaan Check/money order, eli money order vissiinkin tarkottaa laskua ?

Ja pitääkö tuo lasku printata siitä sivulta mikä siihen tulee ja maksaa esim. nettipankissa ?


Money-order on just toi tilisiirto, eli maksat joko nettipankissa tai sit omassa pankissas niiden tilille.

Tulosta se lasku siitä, jos ei oo tulostinta ni kirjota ylös. Ne niiden tilitiedot ja laskun summa tulee kyllä sun s-postiinki.

21.2.2008 21:23

Axll kirjoitti:Tuolla luki että ainoastaan Check/money order, eli money order vissiinkin tarkottaa laskua ?

Ja pitääkö tuo lasku printata siitä sivulta mikä siihen tulee ja maksaa esim. nettipankissa ?

EDIT: Ja voisko joku suomentaa mulle ton:

Make Payable To: Rabobank: 13.89.20.877
Ten name van Euroscooters.nl Oisterwijk, Vermeld hierbij ook het bestelnummer.

Betaling vanuit het buitenland:
IBAN code NL57RABO0138920877
BIC code: RABONL2U

Ja voisko joku viel selventää mikä noista numeroista on mikäkin, kun en ennen ole tilannut laskulla, ja en ymmärrä saksasta hölkäsen pöläystä ;)

Tee maksu Euroscooters.nl:n Rabobankin tilille : 13.89.20.877

Artikkeliksi tilausnumero

Ulkomailta tilattaessa IBAN koodi NL57RABO0138920877 &
BIC code: RABONL2U
Viimeksi muokannut HenkkaT päivämäärä 21.2.2008 21:28, muokattu yhteensä 2 kertaa

21.2.2008 21:27

löylykauha kirjoitti:Olis kaks neon piuhaa jotka ei toimi vaikka mitä yrittää tehä, ni mites hyvittääkö easypartsi mitään niistä? pitääkö lähettää sinne takas ne?

Heruisko tietoo?

21.2.2008 22:05

löylykauha kirjoitti:
löylykauha kirjoitti:Olis kaks neon piuhaa jotka ei toimi vaikka mitä yrittää tehä, ni mites hyvittääkö easypartsi mitään niistä? pitääkö lähettää sinne takas ne?

Heruisko tietoo?
Se on varmaan kerta toisensa jälkeen tähän topiciin kirjoitettava, että siellä easypartsin sivuilla on ne tilausehdot.
Noilla nauhoillasi tuskin mitään takuuta on. Ne olisi pitänyt aikanaan palauttaa.
http://www.easyparts.nl/help.php3?categoryid=2

21.2.2008 22:08

Axll kirjoitti:ja en ymmärrä saksasta hölkäsen pöläystä ;)


Eipä sun saksaa tarvii mitään ymmärtääkään, toi o hollantia.