8.2.2008 21:48
15.2.2008 15:29
15.2.2008 16:02
Koska monessa erässä lähettäminen on yritykselle huomattavasti kalliimpaa kuin kerralla lähettäminen. Kolme viikkoa on yleensä odotusaikaa osien kanssa ja mikäli vieläkään niitä ei kuulu, lähettävät he jo varastossa olevat etukäteen.väpä^ kirjoitti:Easypartsin tilaus on kestänyt tällä hetkellä 2 viikkoa, maksu on vastaan otettu, mutta muutamia osia löytyy varastosta ja muutamia on jouduttu tilaamaan varastoon lisää. Eli miksi easyparts ei lähetä niitä jälkitilauksessa vaan "odottaa" tilattuja tuotteita...
15.2.2008 17:07
19.2.2008 15:38
19.2.2008 16:09
Tuskin, sillä yleensä toinen tilaus laitetaan ihan erillisenä tietokantaan. Voit toki kysyä asiaa yhteydenottolomakkeella, mutta uskoisin, että asia ei onnistu.pettuu kirjoitti:Eli tilasin easyltä osia ja nyt on osa lähtenyt mutta joidenki osian kohdalla lukee että jälkilähetyksessä,joten jos tilaan taas uusia tuotteita ennenkuin jälkilähetys on lähtenyt niin tuleeko uusi tilaus ja jälkilähetys samassa ilman toimituskuluja.
19.2.2008 16:43
21.2.2008 21:05
21.2.2008 21:08
21.2.2008 21:11
21.2.2008 21:17
Axll kirjoitti:Tuolla luki että ainoastaan Check/money order, eli money order vissiinkin tarkottaa laskua ?
Ja pitääkö tuo lasku printata siitä sivulta mikä siihen tulee ja maksaa esim. nettipankissa ?
21.2.2008 21:23
Axll kirjoitti:Tuolla luki että ainoastaan Check/money order, eli money order vissiinkin tarkottaa laskua ?
Ja pitääkö tuo lasku printata siitä sivulta mikä siihen tulee ja maksaa esim. nettipankissa ?
EDIT: Ja voisko joku suomentaa mulle ton:
Make Payable To: Rabobank: 13.89.20.877
Ten name van Euroscooters.nl Oisterwijk, Vermeld hierbij ook het bestelnummer.
Betaling vanuit het buitenland:
IBAN code NL57RABO0138920877
BIC code: RABONL2U
Ja voisko joku viel selventää mikä noista numeroista on mikäkin, kun en ennen ole tilannut laskulla, ja en ymmärrä saksasta hölkäsen pöläystä
21.2.2008 21:27
löylykauha kirjoitti:Olis kaks neon piuhaa jotka ei toimi vaikka mitä yrittää tehä, ni mites hyvittääkö easypartsi mitään niistä? pitääkö lähettää sinne takas ne?
21.2.2008 22:05
Se on varmaan kerta toisensa jälkeen tähän topiciin kirjoitettava, että siellä easypartsin sivuilla on ne tilausehdot.löylykauha kirjoitti:löylykauha kirjoitti:Olis kaks neon piuhaa jotka ei toimi vaikka mitä yrittää tehä, ni mites hyvittääkö easypartsi mitään niistä? pitääkö lähettää sinne takas ne?
Heruisko tietoo?
21.2.2008 22:08
Axll kirjoitti:ja en ymmärrä saksasta hölkäsen pöläystä