Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

4.5.2010 15:43

peruutin äsken jälkitilauksessa olevat tavarat.kuinka laitan tilinumeron että saan rahat takaisin.

4.5.2010 15:48

J.Tuominen kirjoitti:peruutin äsken jälkitilauksessa olevat tavarat.kuinka laitan tilinumeron että saan rahat takaisin.

http://www.easyparts.nl/help.php3?categ ... =readtopic

5.5.2010 16:14

nonii nyt oli tullu uudet katteet easysta,oli hyvin pakattu ja muutenki kaikki oli kunnos,tuolta kyl tilaan jatkossakin ;)

13.5.2010 15:33

Joo tänään pitäis krossi tanko, adapteri, sivujalka ja F1 peili tilata tuolta... Onhan tää varmasti luotettava ja kauan yleensä kestää tilauksissa? :)

13.5.2010 21:48

temeee. kirjoitti:Joo tänään pitäis krossi tanko, adapteri, sivujalka ja F1 peili tilata tuolta... Onhan tää varmasti luotettava ja kauan yleensä kestää tilauksissa? :)

On luotettava paikka ja jos kaik osat on hyllyssä ni n. viikko menee mut jos jotain osaa ei oo ni voi mennä puolki vuotta ainaki joillaki on kestäny..

14.5.2010 8:17

Mulla tuli kahteen viikkoon, kun piti muutama osa heidän tilata.

14.5.2010 12:40

Tonz@ kirjoitti:
temeee. kirjoitti:Joo tänään pitäis krossi tanko, adapteri, sivujalka ja F1 peili tilata tuolta... Onhan tää varmasti luotettava ja kauan yleensä kestää tilauksissa? :)

On luotettava paikka ja jos kaik osat on hyllyssä ni n. viikko menee mut jos jotain osaa ei oo ni voi mennä puolki vuotta ainaki joillaki on kestäny..

Juu kaikki oli hyllyssä, pistin eilen illalla tilaukseen. : )

E:

Millonka nää lähtee liikkelle? Maanantaina?

torstai, 13. toukokuu 2010, 17:39 Tämä tilaus on valmis lähetettäväksi, tilaus on maksettu.

16.5.2010 13:49

Maksoin eilen easyn tilauksen Osuuspankin tilillä. Se maksun saanti kestää 3 pv. Mutta eihän raha kulje näin viikonloppusin? luultavasti tuotteet sitte seuraavan viikon maanantaina-keskiviikko jos raha kulkee vaan arkipäivinä ja tuotteiden toimitus kestää 3-5pv.Kaikki tuotteet varastossa.
jos tuossa tuotteen alapuolella lukee se average delivery time: tuntematon
Niin onko sitä silloin varastossa? :nörtti:

16.5.2010 14:51

kysy niiltä, ei me voida tietää...

16.5.2010 19:06

Toimiiks teillä tuo sivusto mulla ei oo nyt toiminu pitäs päästä tilaamaan.... :|

16.5.2010 20:09

-Peteh kirjoitti:Toimiiks teillä tuo sivusto mulla ei oo nyt toiminu pitäs päästä tilaamaan.... :|

Toimii

16.5.2010 20:23

no helkkari mulla ei toimi kaikki muut sivut toimii :O mut ei easyparts se vaan lataa vähän aikaa ja sit se valittaa "Palvelin osoitteessa www.easyparts.nl vastaa pyyntöihin liian hitaasti." :x

16.5.2010 21:52

Mulla on soneran laajakaistalla ollut samaa ongelmaa jo pitkään.

17.5.2010 17:45

Sonera ja ei ole toiminu 1vk!! pitäs saada osat nopeesti... :itku:

19.5.2010 1:48

Joo mullakin on sonera ja toimii todella harvoin easyparts :F