Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

3.4.2010 7:57

Mites ku mie asun täällä Etelä-Savon syrjäseudulla tuoko posti suoraan laatikon kotiovelle? vai viekö lähimpään postiin? :|

3.4.2010 9:17

-Peteh kirjoitti:Mites ku mie asun täällä Etelä-Savon syrjäseudulla tuoko posti suoraan laatikon kotiovelle? vai viekö lähimpään postiin? :|

Lähimpään postiin. Kotiinkuljetus vain Etelä-Suomessa.

E: Itelle pitäis osia tulla, mutta tilaus seisoo yksien rullien takia. :|

3.4.2010 10:34

Sudee kirjoitti:
-Peteh kirjoitti:Mites ku mie asun täällä Etelä-Savon syrjäseudulla tuoko posti suoraan laatikon kotiovelle? vai viekö lähimpään postiin? :|

Lähimpään postiin. Kotiinkuljetus vain Etelä-Suomessa.

E: Itelle pitäis osia tulla, mutta tilaus seisoo yksien rullien takia. :|

No ite asun itä-suomessa ja lähimpään postiin 10km ja kyllä ne kotiovelle tuli. Ja käsittääkseni ne kyllä tulee kotiovelle asusit sitten missä tahansa :s

3.4.2010 12:36

No ite asun itä-suomessa ja lähimpään postiin 10km ja kyllä ne kotiovelle tuli. Ja käsittääkseni ne kyllä tulee kotiovelle asusit sitten missä tahansa :s

No hyvä juttu kiitti tiedosta 8)

4.4.2010 12:13

No siis mäkin asun Itä-Suomessa eikä tässä vuosien varrella ole kertaakaantullut kotiovelle.

4.4.2010 13:24

Teillä ei oo ollu sillon kukaan kotona, kun se paketti tulis. Itelle on aina tullu suoraan kotiovelle kun oon EPltä tilannu.

4.4.2010 14:46

Sudee kirjoitti:No siis mäkin asun Itä-Suomessa eikä tässä vuosien varrella ole kertaakaantullut kotiovelle.

Heh:D Luulis nyt joensuussa varsinkin tulevan kotiovelle... Oon muuten nähnykin siellä tnt:n rekan ;) Tiiä sitten oliko easyn tavaraa sisällä...

4.4.2010 18:58

Niin no joo niin on saattanu käydä.. Ja joo oon samaan tnt:n rekkaan kiinnitäny huomiota, mutta se on jotenkin kytköksissä hollantiin se firma. Mitenkäs, kun rullat menee jälkitilaukseen niin lähettääkö ne ne tavarat ilman rullia vai pitääkö mun vielä odottaa, että ne rullatkin tulevat?

4.4.2010 19:51

Ilman rullia lähtee tavarat tulemaan ja rullat tulee sitten perässä, kun niitä on tullut varastoon. Lisäkuluja tästä ei tule.

4.4.2010 19:59

Joo näin mäkin muistelin. Kiitokset.

7.4.2010 14:13

mulla ollu jo 28 päiväst asti kaikki muut tavarat "varastossa" paitsi joku kämäne tiiviste. millokohan rupee jotain tapahtumaa... :x

7.4.2010 17:21

sikil4 kirjoitti:mulla ollu jo 28 päiväst asti kaikki muut tavarat "varastossa" paitsi joku kämäne tiiviste. millokohan rupee jotain tapahtumaa... :x

Riippuu siitä mitä siinä tiivisteen kohdalla lukee. Jos siinnä lukee "jälkitilauksessa" niin tulee myöhemmin. Ja kun tilasit tuotetta niin siellä vasemmassa alareunassa lukee, että miten kauan kestää tuotteen tulo.

8.4.2010 1:18

sikil4 kirjoitti:mulla ollu jo 28 päiväst asti kaikki muut tavarat "varastossa" paitsi joku kämäne tiiviste. millokohan rupee jotain tapahtumaa... :x

Et oo ainoo. Mää oon laittanu tilauksen sisään 25. päivä torstaina ja ei oo vielkään lähtenyt tulemaan, viimeisin viesti oli viime viikon sunnuntaina et ne ei-varastossa olleet peilit jotka oli niillä tilauksessa viikon lähtee jälkitilaukseen koska niitä ei ollut saatavissa miltään EasyPartsin liikekumppaneilta... Ja sanoivat että seuraavalla kuluvalla viikolla pyrkivät lähettämään varastossa olevat osat... Tässä sitä ootellaan... :(

8.4.2010 10:46

No mulla ollu 24:estä päivästä asti :lol:

8.4.2010 16:26

Tänään tarkistin! Ne onkin sitten odottanutkin niitä peilejä - tänään torstaina niillä oli kaikki kasassa -> ei mee tilaus kahteen osaan. ;) Nyt ku ne vaan laittas matkaan... :D