Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

13.12.2008 22:33

kas1 kirjoitti:
ikkehinaaja69 kirjoitti:
*Matth1* kirjoitti:http://www.fi.easyparts.nl/showarticles/0-968-1683-2221-2223/Achterspatborden.html
onko noi takalipat ja vilkut E-hyväksyttyjä


Ei varmaan kun ei niissä sitä mainita, mutta mitä sellaisella tekee tuskin rupee kukaan ettii mitään merkintöjä..Korjatkaa toki jos olen väärässä..

Valot on hyväksyttyjä, kilven kulma ei.

Riippuu mihin tuon lipan pistää :D Eli max. 30 astetta saa olla ja kuumailmapuhaltimella vääntää laillisempaan asentoon jos on tarvetta :)

15.12.2008 0:26

Mikä noista polinin nopeussäätö sarjoista sopii aprilia sr ditech 02 morinin koneella
http://www.easyparts.nl/showarticles/0-121-76-85-485/Polini-nopeudens%C3%A4%C3%A4t%C3%B6sarjat.html

15.12.2008 0:54

Menepäs skootteripuolelle kyselemään.

15.12.2008 19:32

Eli siis onko noi e-hyväksytyt ja jos haluan 4 kpl noita ni pitää ostaa niinku kahet. ja sitten että käykö noi ihan vaan että laitan vakiovilkkujen tilalle eikä tarvi mitään muuta? kauan kestää easypartsilla tuotteiden lähetys? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 5-692-190/

15.12.2008 19:39

*Matth1* kirjoitti:Eli siis onko noi e-hyväksytyt ja jos haluan 4 kpl noita ni pitää ostaa niinku kahet. ja sitten että käykö noi ihan vaan että laitan vakiovilkkujen tilalle eikä tarvi mitään muuta? kauan kestää easypartsilla tuotteiden lähetys? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 5-692-190/


Tnt:n mitkään tuotteet ei ole E- Hyväksyttyjä, mutta kuka niitä kattoo, kun vilkku vilkkuu oranssina, niin kelpaa.
Ittellä meni reilu kk osien tulemisessa.
Menee suoraan, tai no vakio takalipasta en oo varma, mutta jos ei mene, niin vähän poraa reikiä isommaks, niin kyllä menee.
Tollasiin tuning kilventelineisiin nuo menee ainakin suoraan.

15.12.2008 21:46

pearl_ex kirjoitti:
*Matth1* kirjoitti:Eli siis onko noi e-hyväksytyt ja jos haluan 4 kpl noita ni pitää ostaa niinku kahet. ja sitten että käykö noi ihan vaan että laitan vakiovilkkujen tilalle eikä tarvi mitään muuta? kauan kestää easypartsilla tuotteiden lähetys? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 5-692-190/


Tnt:n mitkään tuotteet ei ole E- Hyväksyttyjä, mutta kuka niitä kattoo, kun vilkku vilkkuu oranssina, niin kelpaa.
Ittellä meni reilu kk osien tulemisessa.
Menee suoraan, tai no vakio takalipasta en oo varma, mutta jos ei mene, niin vähän poraa reikiä isommaks, niin kyllä menee.
Tollasiin tuning kilventelineisiin nuo menee ainakin suoraan.

Kyllä mun tnt lipassa on valossa vaan "E" merkintä, että ihan hyväksytty on.. :roll:

15.12.2008 22:11

kas1 kirjoitti:
pearl_ex kirjoitti:
*Matth1* kirjoitti:Eli siis onko noi e-hyväksytyt ja jos haluan 4 kpl noita ni pitää ostaa niinku kahet. ja sitten että käykö noi ihan vaan että laitan vakiovilkkujen tilalle eikä tarvi mitään muuta? kauan kestää easypartsilla tuotteiden lähetys? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 5-692-190/


Tnt:n mitkään tuotteet ei ole E- Hyväksyttyjä, mutta kuka niitä kattoo, kun vilkku vilkkuu oranssina, niin kelpaa.
Ittellä meni reilu kk osien tulemisessa.
Menee suoraan, tai no vakio takalipasta en oo varma, mutta jos ei mene, niin vähän poraa reikiä isommaks, niin kyllä menee.
Tollasiin tuning kilventelineisiin nuo menee ainakin suoraan.

Kyllä mun tnt lipassa on valossa vaan "E" merkintä, että ihan hyväksytty on.. :roll:

onko toi sun takalippa vakiona noin "loiva" mitä joissain kuvissa ja joissain sitten vääntäny vähä jyrkemmäks?

15.12.2008 22:24

Onko tuola joku minimitilaus?

16.12.2008 0:13

anttf kirjoitti:Onko tuola joku minimitilaus?


Ei ole minimi tilausta.


Ja Matthille, niin ite ainakin easysta tilasin sen halvemman minilipan, tnt taitaa olla, niin käys kattoo galleriasta millaseen kulmaan se tulee, vanhoissu kuvissa vanhan takalokarin kanssa kilpi näkyy vielä hyvin, mutta kun nyt on toi hussen takaloksu, niin vähän vaakatasossa tuppaa kilpi oleen.
No kaveri sano ettei mikään tnt:n tuote ole e - hyväksytty, joten mene ja tiedä :roll:

16.12.2008 16:24

pearl_ex kirjoitti:
anttf kirjoitti:Onko tuola joku minimitilaus?


Ei ole minimi tilausta.


Ja Matthille, niin ite ainakin easysta tilasin sen halvemman minilipan, tnt taitaa olla, niin käys kattoo galleriasta millaseen kulmaan se tulee, vanhoissu kuvissa vanhan takalokarin kanssa kilpi näkyy vielä hyvin, mutta kun nyt on toi hussen takaloksu, niin vähän vaakatasossa tuppaa kilpi oleen.
No kaveri sano ettei mikään tnt:n tuote ole e - hyväksytty, joten mene ja tiedä :roll:

joo kävin kattoo, kiitos!

16.12.2008 16:36

Niin kulma ei oo laillinen, mutta _valo_ on..

26.12.2008 16:52

Päivämäärä Tilanne Paikka
pe, 19. joulu 2008 Vertrek (VT) Depot 1000
pe, 19. joulu 2008 Overslag (CO) Depot 0100
pe, 19. joulu 2008 Overslag (CO) Depot 0100
pe, 19. joulu 2008 Vertrek (VT) Depot 0100
ma, 22. joulu 2008 Buitenland (GP) Tanska
ma, 22. joulu 2008 Buitenland (GP) Tanska
ma, 22. joulu 2008 Buitenland (GP) Tanska
ma, 22. joulu 2008 Buitenland (GP) Tanska
ma, 22. joulu 2008 Buitenland (GP) Tanska


Jumittanu nyt tuol Tanskassa 4 päivää. Pitäiskö olla huolestunu?

26.12.2008 19:37

Alankomaiden ulkopuolelta maksettaessa käytä IBAN tilinumeroamme: <- Eli käytän tota tyyliä, mun mutsi maksaa ton ja sillä on OP ja se maksaa nettipankista, eli se ottaa sielt sen jonku ulkomaa homman ja laittaa siihen sen IBAN homman ja sen SWIFT koodin?

Ja sit siel nettipankis on varmaa joku lisätietoja kohta nii heitänkö siihe ne mun tilaustiedot ja että maksajalla on eri nimi ku mulla ja sitte pitäis paketti tulla perille?

26.12.2008 19:59

anteeksi vielä mutta siis tarviiko tämä muuta kuin laitan vain vakiovillkkujen tilalle kolvaan siis kiinni? (ei mitään vastuksia ym)????? ja takalipoissa sama? :)

26.12.2008 20:17

tumzz kirjoitti:Alankomaiden ulkopuolelta maksettaessa käytä IBAN tilinumeroamme: <- Eli käytän tota tyyliä, mun mutsi maksaa ton ja sillä on OP ja se maksaa nettipankista, eli se ottaa sielt sen jonku ulkomaa homman ja laittaa siihen sen IBAN homman ja sen SWIFT koodin?

Ja sit siel nettipankis on varmaa joku lisätietoja kohta nii heitänkö siihe ne mun tilaustiedot ja että maksajalla on eri nimi ku mulla ja sitte pitäis paketti tulla perille?


Eihän se niitä kiinnosta kuka sen maksaa kunhan maksaa pitää se sun tilaus numero pistää siihen kanssa että tietää mikä tilaus on maksettu!