Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

16.10.2008 22:14

KmÖmÖ kirjoitti:jpstain luin että ne paketit tulee tnt:n kuljetukses...? mut siel tuli postia et soita matkahuoltoon ja siinä ku sitä asiaa melkein 10 min selviteltii puhelimessa ni selvis et se on ollu melkei viikon nummelan valintatalossa... vituttaa tämmönen ku ei mitää lappua ees tullu...

Mulla vähän samanlaine juttu, ajattelin että miksei oo tullu yhtenä iltana mummo joka asuilee naapuris sanos et sul oli auran leipomos joku paketti, selvis et ne oli soitellu kerran ja sillon oltiin ulkomailla :s

17.10.2008 14:06

Tiistaina lähti tilaus easyyn nii kauanko yleensä kestää että osat tulee kotia?

17.10.2008 14:50

mulla lukee tilauksen seurannassa että on tullut jo eilen sinne matkahuoltoon mutta lappua ei näy eli saako sitä pakettia haettua esim tulostamalla jonkun kuitin/tilaus sivun

18.10.2008 21:12

Ite soitin vain matkahuoltoon sen jälkeen kun olin netistä kattonu tilauksen seurannasta että paketti on suomessa ja siellähän se oli ja kuittasin ja lähin himaa. eli mitään ei tullut.

Sen verran viellä kun kaikki kyselee kauanko kestää tulla, niin paketin lähettämisestä mene ehkä 5päivää. Mikäli ei oo varastossa niin voi mennä aika kauan. Jos on varastossa niin hyväl tsäkäl pistää postii samana päivänä ku tilaus, mul kävi näin mut yks pirun peili puuttus et sitä jäi uupumaa.

4 viikkoo meni ja sit pistin postii et mikä teillä kestää niin he pyytelivät anteeks ja pistivät muut osat postii ja tarrapaketin kylkee anteekspyynnöks, peili tuli sit pari viikkoo myöhemmi ku olin vaihtanu mallii mikä oli varastos :D

21.10.2008 15:40

Mulla lukee siellä seurannassa to, 16. loka 2008 TPG Post on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen. Alankomaat
to, 16. loka 2008 Zending in depot Alankomaat
to, 16. loka 2008 Zending in depot Saksa
pe, 17. loka 2008 Zending in depot Tanska
ti, 21. loka 2008 Zending in depot Suomi
ti, 21. loka 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi
ti, 21. loka 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi

mutta paketti ei ole siwassa (postissa siis) eikä matkahuollossa. Puhelimeeni ei ole soitettu eikä viestiäkään tullut. Pitäisikö paketin olla jo tullut, vai onko myös mahdollista että saan paketin huomena?

22.10.2008 10:57

;D kirjoitti:Mulla lukee siellä seurannassa to, 16. loka 2008 TPG Post on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen. Alankomaat
to, 16. loka 2008 Zending in depot Alankomaat
to, 16. loka 2008 Zending in depot Saksa
pe, 17. loka 2008 Zending in depot Tanska
ti, 21. loka 2008 Zending in depot Suomi
ti, 21. loka 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi
ti, 21. loka 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi

mutta paketti ei ole siwassa (postissa siis) eikä matkahuollossa. Puhelimeeni ei ole soitettu eikä viestiäkään tullut. Pitäisikö paketin olla jo tullut, vai onko myös mahdollista että saan paketin huomena?


Nopea o_o

Odota vain, kestää hieman että ne lähettää eteenpäin, mitä luultavammin saat sen tänään.

22.10.2008 11:05

BlueStorm kirjoitti:
Odota vain, kestää hieman että ne lähettää eteenpäin, mitä luultavammin saat sen tänään.

Itsellä kesti tuosta jakeluverkostosta Keravalle kolme päivää.

22.10.2008 21:57

pag kirjoitti:
BlueStorm kirjoitti:
Odota vain, kestää hieman että ne lähettää eteenpäin, mitä luultavammin saat sen tänään.

Itsellä kesti tuosta jakeluverkostosta Keravalle kolme päivää.


Mulla tuli päivä kaks sen jälkeen ko se oli lajiteltu, riippuu toki paketin koosta.

28.10.2008 17:09

Tätä on varmaan ennenki kysytty täällä, elikkä myydäänkö noi vilkut tuolla pareittan, eli siis se hinta mikä siinä näkyy, on vilkkuparin hinta? Tuleeko vilkuissa myös polttimot mukana? :roll:

28.10.2008 17:55

On pari, ja kylhän niissä polttimot tulee.

29.10.2008 12:01

kumpi mittareista on parempi ? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Luxe.html <<< VAI >>> http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... /0-704-26/ < uutta mittaristoa pitäs ostaa.. antakaa miinukset / plussat :P

9.11.2008 21:02

mitkä postikulut on easypartsilla ja missä ajassa paketti olis tulossa jos siinä lukee että "tuotetta pian varastossa voit hyvin tilata sitä" ja viel et onko siellä posti ennakko?

9.11.2008 23:02

mikkoZµ kirjoitti:mitkä postikulut on easypartsilla ja missä ajassa paketti olis tulossa jos siinä lukee että "tuotetta pian varastossa voit hyvin tilata sitä" ja viel et onko siellä posti ennakko?


Postikulut 12e. Toimitusaika riippuu täysin tuotteiden olosta varastossa ja lähetettävästä paikasta. Nopeimmat taitavat tulla viikon- puolentoista viikon ajalla. Ja jollain taas kuukausia kestänyt.

11.11.2008 19:24

Mites kun tuolla easyssä laitoin ostoskoriin osia joiden hinta on about 100€, niin en voi laittaa postinumeroa enkä maata?? Kun menen siihen kohtaan missä se pitää laittaa niin kun täytän sen niin se muuttuu hetken päästä taas tyhjäksi ?

11.11.2008 20:11

Iirö kirjoitti:Mites kun tuolla easyssä laitoin ostoskoriin osia joiden hinta on about 100€, niin en voi laittaa postinumeroa enkä maata?? Kun menen siihen kohtaan missä se pitää laittaa niin kun täytän sen niin se muuttuu hetken päästä taas tyhjäksi ?


mulla on sama :S