Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

25.8.2008 14:49

Njoo, eikö se sillon ole tilisiirto?

25.8.2008 15:43

Attee kirjoitti:Njoo, eikö se sillon ole tilisiirto?

No on, mutta visa elecronilla se maksetaan. Joten siis _pystyy_ maksamaan..

25.8.2008 18:45

No oke. Miten muka siinä maksetaan sillä electronilla. Mihin sä tarvit siinä maksamisessa sitä korttia ? Mulla on ainakin tuo tili ollut jo ennenkuin electron, joten mielestäni sillä kortilla ei ole mitään tekemistä sen tilisiirron kanssa.

25.8.2008 20:08

Attee kirjoitti:No oke. Miten muka siinä maksetaan sillä electronilla. Mihin sä tarvit siinä maksamisessa sitä korttia ? Mulla on ainakin tuo tili ollut jo ennenkuin electron, joten mielestäni sillä kortilla ei ole mitään tekemistä sen tilisiirron kanssa.

No jos on NETTIpankki ominaisuus, niin voi siirtää netissä rahaa omalta tililtä toiselle.. Jos taas ei ole sitä ominaisuutta, ei voi siirtää rahaa netissä..

25.8.2008 20:12

Joo, ihan sama ny sitte : D. Taas nii turha väittely. Sen vaan sanon että kun maksaa nettipankissa niin sehän on tavallaan sama kuin menisit maksamaan pankkiin sen ja ei siinä korttia tarvi. Meinaan voihan nettipankki ominaisuus olla vaikka ei olisi koko korttia. Mut joo nyt loppu mun osalta. Tavallaan siinä maksetaan kortilla ja tavallaan ei.

26.8.2008 14:12

Attee kirjoitti:Joo, ihan sama ny sitte : D. Taas nii turha väittely. Sen vaan sanon että kun maksaa nettipankissa niin sehän on tavallaan sama kuin menisit maksamaan pankkiin sen ja ei siinä korttia tarvi. Meinaan voihan nettipankki ominaisuus olla vaikka ei olisi koko korttia. Mut joo nyt loppu mun osalta. Tavallaan siinä maksetaan kortilla ja tavallaan ei.

Jep, lopetaan tää ny tähän =D

26.8.2008 17:53

Tänää tuli E-Nox. 4 päivää meni siitä kun lähettivät easyltä eli taas iha jees toimintaa.

26.8.2008 18:06

Kysytty tässä topicissa varmaan 100 kertaa, mutta menkööt: Tein kimppatilauksen viime viikon maanantaina (kaikkia osia oli varastossa), voiko paketti tulla jo tällä viikolla?

26.8.2008 19:54

Voi toki. Mulla meni tuon Tecnigasin kanssa yhteensä 9 arkipäivää koko hommassa. Viime maanantaina tilasin ja maksoin ja nyt tuli.

29.8.2008 20:16

Tilattiin kaverin kans easyltä osia ja sitte maksoin tuolta OGONEN kautta eli samalla kun lähetin tilauksen.. Maksoin visa electronilla: Tilauksessa lukee että en ole tilannut mitään.. Edes tilausvahvistusta ei ole tullut sähköpostiin... Joten tuleeko ilmoitus tilauksesta vasta kun saavat easypartsilla rahat 2-4 päivän kuluessa? :eek:

29.8.2008 21:03

Tilausvahvistus on mulle ainakin tullut aina samantien kun olen tilannut.

29.8.2008 21:05

Attee kirjoitti:Tilausvahvistus on mulle ainakin tullut aina samantien kun olen tilannut.
ok.. no pitää käydä varmistamassa tililtä että onko rahoja lähteny 8) jos ei niin koko tilausta ei oo jostain syystä lähteny :D

7.9.2008 11:46

Onko ihan normaalia Easypartsilta, että viime perjantaina laitoin rahat niiden tilille eikä vielä viime viikolla rengas tullu, vaikka sitä oli varastossa reilusti? :D

7.9.2008 11:54

On normaalia, tulee todennäköisesti ensi viikolla.

7.9.2008 20:29

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Tand.html

Onko tämä AM6-eturatas?