Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

1.8.2008 0:39

Juxa kirjoitti:
Ja eikös se postikulu oo 14e? o.O


Mulla ainaski oli 15e, en sitte tiiä onko noussut.

TYPO minulla! Tarkotus oli 12e..
Ja kävin äsken kattoo viime tilauksesta:
"Tilattu:
maanantai, 21. heinäkuu 2008, 19:22"
"Lähetys- ja käsittelykulut 12,00" :)

1.8.2008 15:13

Attee kirjoitti:Teit. Noita quoteja vois vähä vähentää :roll: .


Juu :D

Ymmärtääköhän ne tyypit ku kirjotettiin Tilausnumero siihen viestiin suomeks (ordernumber)
:nolo:

1.8.2008 15:26

Kartsapoke kirjoitti:Ymmärtääköhän ne tyypit ku kirjotettiin Tilausnumero siihen viestiin suomeks (ordernumber)
:nolo:

Kyllä mä oon aina laittanu "Tilaus numero: 000000" siihen.. :) Ja 6. paketti jo tulossa ^^

1.8.2008 16:13

_vilukki kirjoitti:
Kartsapoke kirjoitti:Ymmärtääköhän ne tyypit ku kirjotettiin Tilausnumero siihen viestiin suomeks (ordernumber)
:nolo:

Kyllä mä oon aina laittanu "Tilaus numero: 000000" siihen.. :) Ja 6. paketti jo tulossa ^^



ok (: Mikä tuo Swift bic juttu on, sehän tulee nettipankissa automaattisesti siihen?

2.8.2008 15:48

Se korvaa kai viitenumeron tjsp... Saat sen niiden koodin kun tilausvahvistus tulee sun sähköpostiin.

Edit: Itse en ole edes kirjoittanut mitään "ordernumber" vaan olen vain pistänyt tilausnumeron siihen "viesti maksun saajalle" kohtaan.

3.8.2008 0:52

JL- kirjoitti:Se korvaa kai viitenumeron tjsp... Saat sen niiden koodin kun tilausvahvistus tulee sun sähköpostiin.

Edit: Itse en ole edes kirjoittanut mitään "ordernumber" vaan olen vain pistänyt tilausnumeron siihen "viesti maksun saajalle" kohtaan.


Onko tuo swift bic joku tärkeä?? Koska faija maksoi nordean kautta netissä ja me laitettiin ihan kirjottamalla siihen Swift (bic): (ja se koodi).. (siihen viesti kohtaan) koska ku nordealla on tehny sen laskun ni siihen tulee automaattisesti semmone BIC koodi


Ja mulla ei tullut sähköpostiin muuta kuin se mun tilausnumero, ohjeet tuli heti ku tein tilauksen.

3.8.2008 0:55

o_O Maksettiin juuri, ei onnistunut henkilötilillä niin piti yritystilillä.

Se hintahan on aika riippuvainen paketin koosta muistaakseni. 12 euroa maksaa ainakin nää mitä tilasin, vipuja ja polkimia.

3.8.2008 22:31

Nyt näkyy tilauksen seurannassa että olen maksanut, maksoin nordealla ja kesti 3 päivää, almost 4 ;)

edit: Nyt jo näkyy että on lähetetty, aika nopeeta!

7.8.2008 22:05

BlueStorm kirjoitti:Se hintahan on aika riippuvainen paketin koosta muistaakseni. 12 euroa maksaa ainakin nää mitä tilasin, vipuja ja polkimia.

Ei ole. 12e se on aina. Paitsi jos jotain TOSI pientä tilaa mikä tulee kirjekuoressa jne.

Toinen ääripää on että jos tilaa yli tietyn summan (en muista monta sataa euroa) niin ei tule lähetyskuluja ollenkaan.

Easyparts

8.8.2008 16:06

JL- kirjoitti:
BlueStorm kirjoitti:Se hintahan on aika riippuvainen paketin koosta muistaakseni. 12 euroa maksaa ainakin nää mitä tilasin, vipuja ja polkimia.

Ei ole. 12e se on aina. Paitsi jos jotain TOSI pientä tilaa mikä tulee kirjekuoressa jne.

Toinen ääripää on että jos tilaa yli tietyn summan (en muista monta sataa euroa) niin ei tule lähetyskuluja ollenkaan.

ei suomeen oo kai sitä että menee ilman kuluja? eikös se oo vaan niihin lähimaihin? :eek:

9.8.2008 19:07

eetuli kirjoitti:
JL- kirjoitti:
BlueStorm kirjoitti:Se hintahan on aika riippuvainen paketin koosta muistaakseni. 12 euroa maksaa ainakin nää mitä tilasin, vipuja ja polkimia.

Ei ole. 12e se on aina. Paitsi jos jotain TOSI pientä tilaa mikä tulee kirjekuoressa jne.

Toinen ääripää on että jos tilaa yli tietyn summan (en muista monta sataa euroa) niin ei tule lähetyskuluja ollenkaan.

ei suomeen oo kai sitä että menee ilman kuluja? eikös se oo vaan niihin lähimaihin? :eek:

En jaksanut lähtee poistaa quotei.

Katsokaas täältä nuo lähetyskulut. Suomeen on tarat yms. pienet osat 4e toimituskulut. Isommat putket yms. 12e. Suomeen ei ole tuota jos menee jonkin tietyn summan yli niin ilman lähetyskului, lähimaihin ainoastaan.

tilaus

12.8.2008 14:49

ti, 5. elo 2008 TPG Post on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen. Alankomaat
ti, 5. elo 2008 Alankomaat
ti, 5. elo 2008 Saksa
ke, 6. elo 2008 Tanska
pe, 8. elo 2008 Suomi
pe, 8. elo 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi
pe, 8. elo 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi

Ei ole vieläkään tullut. Pitäisikö soitella johonkin?

12.8.2008 21:57

ctaryss kirjoitti:ti, 5. elo 2008 TPG Post on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen. Alankomaat
ti, 5. elo 2008 Alankomaat
ti, 5. elo 2008 Saksa
ke, 6. elo 2008 Tanska
pe, 8. elo 2008 Suomi
pe, 8. elo 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi
pe, 8. elo 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi

Ei ole vieläkään tullut. Pitäisikö soitella johonkin?

Mulla on aina tullu samana päivänä ku on ollu suomessa, viimeistään seuraavana päivänä.. o.O
Oliko eka tilaus, onko osotteet oikein?

eipäs

14.8.2008 18:20

huomasin vasta tuon viestin lähetyksen jälkeen, että kirje postilaatikossa ja siwassahan ne odotteli :D

16.8.2008 21:19

tilasin tossa tänään easypartsilta paketin ja valitsin tlille maksamisen etukäteen. No ajattelin hoitaa sen heti pois alta mutta verkkopankkini ilmoittaa, että tilinumero on virheellinen, mikä voi olla vikana ? olen katsellut mikä voisi olla vikana mutta en ole kesinyt. onko teillä ollut samaa ongelmaa ? olis kiva tietää.