Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

19.7.2008 14:35

Varmaan n. 85-90 km/h. Ehkä hitusen kovempaakin.

20.7.2008 20:55

tilasin ja maksoin tänää tilisiirrolla niin kuinka kauan kestää et se maksu näkyy niille?

20.7.2008 20:58

Joku 3-5 päivää. Mulla meni 3 päivää kun OP:sta maksoin.

20.7.2008 22:45

Attee kirjoitti:Joku 3-5 päivää. Mulla meni 3 päivää kun OP:sta maksoin.

Mulla meni yhessä tilauksessa 9 päivää maksussa o.O
Muissa on ollu sen 3-5..

23.7.2008 23:47

Lähenee lähenee..
pe, 18. heinä 2008 TPG Post on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen. Alankomaat
pe, 18. heinä 2008 Alankomaat
ma, 21. heinä 2008 Saksa
ti, 22. heinä 2008 Tanska

Kuinkas kauan porukoilla on kestäny Tanskasta tulla paketin suomeen? :P

24.7.2008 1:56

Seuraavana päivänähän se yleensä suomeen tulee, eli tänäänhän se sun pakettis pitäs suomessa olla... :D :D

24.7.2008 14:21

Niinku onki, jo 2x suomi. :) Sais vaan saapua paketti, että kerkeis vklp:ks laittaa osat kiinni.

25.7.2008 22:06

Tuotteen saatavuuden kohdalla lukee tällainen teksti; "Tätä tuotetta on pian varastossa. Voit hyvin tilata sitä." Ja kysymys kuuluu, että kuinka kauan teillä on kestänyt, kun olette tilannut osan jonka kohdalla lukee näin? Tiedän että aika vaihtelee riippuen osasta, mutta kauanko teillä on silloin kestänyt, että Easyparts saa tuotteen ja on valmis lähettämään sen.

Tyhmä kysymys, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen kun yhden tilaamani tuotteen kohdalla lukee näin. Eli ei vittuilua kiitos : )

25.7.2008 22:51

Noin viikko meni mulla.

26.7.2008 11:11

No mulla luki niin, mutta silti se lähti 3pv jälkeen maksusta muiden osien kanssa samaan aikaan..

27.7.2008 17:10

Saako paketin matkahuollosta, kun sanoo vaa nimen?? Kun eivät mulkvistit tuoneet ovelle tai jättäneet postilaatikkoon mitään lappua. :s

27.7.2008 17:53

Jones' kirjoitti:Saako paketin matkahuollosta, kun sanoo vaa nimen?? Kun eivät mulkvistit tuoneet ovelle tai jättäneet postilaatikkoon mitään lappua. :s

Kyllä, ota henkilöllisyystodistus mukaan.

29.7.2008 1:54

Ajattelin just tilata Aeroxiin katesarjan ja mietin just että miten toi systeemi toimiin ett tuleeko ihan normaalisti lasku kotiin paketin mukana vai miten homma toimii ja kuika kauan tuon kokeinen pakettin kestää tulla ja onko posti maksut miten silmättömät ?

29.7.2008 1:56

Huhhuh!! Olivat vieneet paketin lähikauppaan, vaikka matkahuoltokin pienen matkan päässä... Olivat pakanneet puolet liian isoon lootaaan kamat, eivätkä olleet pehmustaneet millään. Sen takia koko paketti oli aivan rutussa. Kilis vaa, kun kaupan täti toi mulle. :D Onneks kaikki oli kuitenkin tallella ja ehjinä... Muuten loistavaa toimintaa, mutta sais kyllä panostaa vähän tohon paketoimiseen. :eek: ;)

29.7.2008 2:00

aamutelksi kirjoitti:Ajattelin just tilata Aeroxiin katesarjan ja mietin just että miten toi systeemi toimiin ett tuleeko ihan normaalisti lasku kotiin paketin mukana vai miten homma toimii ja kuika kauan tuon kokeinen pakettin kestää tulla ja onko posti maksut miten silmättömät ?

Se maksetaan tilisiirrolla, pari sivua selaat taakkepäin ni löydät sieltä ohjeet. Postimaksut on 12e ihan mitä vaan tilaat, paitsi jos tilaat jotain pientä. Aikalailla viikossa tulee paketti, siitä kun ovat maksun saaneet.