Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

3.7.2008 11:43

AtSoni kirjoitti:Hyvällä säkällä tänään.
Mutta tulee kuitenkin tällä viikolla?

3.7.2008 11:49

Kyllä luulisi, mutta ei kumminkaan 100%.

3.7.2008 12:31

Mulle tuli samana päivänä kun Suomeen tuli.

ma, 30. kesä 2008 Saksa
ti, 1. heinä 2008 Tanska
ke, 2. heinä 2008 Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi

Ja siis eilen siinä neljän aikoihin tuli viesti että paketti on matkahuollossa. En tiedä sitten olivatko aikaisemmin käyneet ovella kun en himassa ollut.

3.7.2008 13:09

attee kirjoitti:Mulle tuli samana päivänä kun Suomeen tuli.

ma, 30. kesä 2008 Saksa
ti, 1. heinä 2008 Tanska
ke, 2. heinä 2008 Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi

Ja siis eilen siinä neljän aikoihin tuli viesti että paketti on matkahuollossa. En tiedä sitten olivatko aikaisemmin käyneet ovella kun en himassa ollut.

Näkykö sulla heti samaan aikaan toi, että on jakeluverkossa suomi, kun kun tuli tohon tanskan alle, että on tullu suomeen? Yritä ymmärtää mun kysymys :D

3.7.2008 14:43

ke, 2. heinä 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi

Eikös tänään pitäisi tulla?

3.7.2008 14:50

teme27 kirjoitti:ke, 2. heinä 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa. Suomi

Eikös tänään pitäisi tulla?

Mutta tarkoitin siis sitä, että lukiko noi heti sinä päivänä, samaan aikaan, kuin se, että se on tullut sen tanskan jälkee suomee? :D ymmärtäkää:D

3.7.2008 15:04

Joo luki saman päivänä. Aamulla oli että tullut Suomeen ja sitten se kait lajiteltiin ja heitettiin matkahuollon auton mukaan :D.

3.7.2008 18:57

feuroz kirjoitti:Eikös jollain katkennut se TNT tanko ku keuli? :D
Muutenki melkein kaikki TNT:N kamat tuntuu hajoavan käsiin.

Katkeshan se mut se oli kyllä Team10:n tanko :D:D eli kyllä muutki ku tnt tekee paskoja tankoja. Ja on muute mun kaveri jolta se katkes se tanko. Ja se tanko oli täys sellast pikkusta halkeamaa ja sitte lopult jäi tanko kätee ja kaasu hirtti. :(

4.7.2008 7:49

Yhellä piikki DT kuskilla kans katkes joku TNT tanko. :) Oishan siinä tosi pahastikki käydä, ja vielä vissiin katkes keuliessa tolla piikki kuskilla. :s Tänään pistetty osaa tulemaan easylta, tai eilen jo, mutta tänään maksoin. Sounds like bolt on.

4.7.2008 9:10

pe, 27. kesä 2008 TPG Post on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen. Alankomaat
pe, 27. kesä 2008 Alankomaat
pe, 27. kesä 2008 Saksa
ma, 30. kesä 2008 Tanska
ke, 2. heinä 2008 Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on jakeluverkostossa Suomi
ke, 2. heinä 2008 Lähetys on vastaanotettu ja lajiteltu vastaanotto-maassa.

Pitäiskö alkaa soittelee matkahuoltoon jos ei tänään tule?

4.7.2008 11:18

oon tilannu nyt viime torstaina, ja tiistai aamulla luki et tilaus käsitelty ja lähetetty, tilaus maksettu. nyt sitten ei oo mitenkään muuttunu tila. et kun sivujen mukaan tgp ei vielä tunnista lähetystä eikä voi track and trace toimonnallakaan nähä, kun sekään ei tunnista... mikä neuvoks?

4.7.2008 14:50

Tänään tuli aamu 11 aikaan paketti ovelle, todella tyytyväinen olen toimitus aikoihin!! 8)

Mutta miinuksiakin löytyy, sain vääränlaiset, halvemmat vilkut ja peilin. :paha:

No mutta, ei se sinänsä minua haittaa, kunhan osat tuli perille, ens kerralla lähtee myös tilaus EasyPartsille ;)

4.7.2008 14:53

RAssE93 kirjoitti:oon tilannu nyt viime torstaina, ja tiistai aamulla luki et tilaus käsitelty ja lähetetty, tilaus maksettu. nyt sitten ei oo mitenkään muuttunu tila. et kun sivujen mukaan tgp ei vielä tunnista lähetystä eikä voi track and trace toimonnallakaan nähä, kun sekään ei tunnista... mikä neuvoks?

Sitten sitä ei oo vielä lähetetty?

Sinuna oottaisin vielä muutaman päivän ja jos mitään ei kuulu, mailia Easylle..

6.7.2008 12:55

ite tilasin 9.6. sen paketin. sitte viime keskiviikkona tuli sivuille teksti: Käsitelty ja lähetetty, tilaus on maksettu. sitte seuraavaks tuli nää jutut: -3.7 tpg on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen.
-3.7 alankomaat
-4.7 saksa

6.7.2008 13:00

EgiZ kirjoitti:ite tilasin 9.6. sen paketin. sitte viime keskiviikkona tuli sivuille teksti: Käsitelty ja lähetetty, tilaus on maksettu. sitte seuraavaks tuli nää jutut: -3.7 tpg on hyväksynyt ja lajitellut lähetyksen.
-3.7 alankomaat
-4.7 saksa

Mitäs ihmettä? kuin sulla noin kauan siinä on mennyt?! Itse tilasin 23.6 ja nyt 4.7 sain paketin :eek: