Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

26.6.2008 23:34

Joo se tuli selväks että haluat TNT:n tangon. Itse laittaisin ennemmin kerran sen hyvän tangon ettei tarvi sitten vaihdella kauhean usein. Kaikilla on mielipiteet, minä hommaan ennemmin yhden kestävän tangon ja sinä 5 paskaa, mielipidekysymyksiä.

27.6.2008 10:20

Tais tulla selväks, että omistaa TNT tangon... Ja eikö ois viisaampaa ostaa kerralla se yksi 100euron tanko kuin viikottain 20 euron tanko ?

27.6.2008 10:26

Eikös jollain katkennut se TNT tanko ku keuli? :D
Muutenki melkein kaikki TNT:N kamat tuntuu hajoavan käsiin.

27.6.2008 10:39

Joo jos lopettaisitte ot:n :)

Asiaan. Eli kauan siinä oikein menee, että se maksu näkyy easyn tilillä?
Kun mä tilasin tämän viikon maanantaina ja maksoin heti illalla, mutta vieläkin näkyy siinä tilauksen seuranta kohdassa, että ei vielä maksettu?

27.6.2008 11:25

Mulla kesti 3 päivää.

27.6.2008 12:01

Ite tilasin osat joskus 4. kesäkuuta, ja tän viikon tiistaina luki tilauksen seurannassa että tilaus on lajiteltu suomessa.
Eli jos paketti oli jo tiistaina suomessa, niin miten se ei oo vieläkää tullu??
Mopo liikkeet kyllä evottaa, sen tiedän, mutta että postikin.

27.6.2008 12:22

Muistaakseni se meni niin, että matkahuolto hoitaa paketin kuljetuksen kotimaassa, ja on voinut jättää sen vaikka lähikauppaasi :) Jollekki oli jätetty siwaan eikä edes ilmoitettu asiasta, mutta pari sivua taaksepäin oli matkahuollon puh. nro., soita sinne ja kysy asiaa missä pakettisi viipyy ;P

27.6.2008 12:26

Mamma menee tänää kirkolle, ja voi käyä matkahuollossa/siwassa/ postissa, eli missä paketti voisi olla? :D

27.6.2008 12:28

rkt kirjoitti:Ja tälleen vinkki hinkkinä kun easypartsin tilauksen seurannassa lukee "Suomen jakeluverkossa" kannattaa soittaa Matkahuollolle numeroon 0800132582 ja kysyä missä paketti on. Oma pakettini oli Siwalla kolme (3) päivää eikä tilauksennoutolappua (mikä lie) ollut tullut.


E: ja tästä vihjeestä saamme kiittää ade69:ää.
Tuossa se numero ;)

27.6.2008 12:32

Meijän matkahuollon "tädit" on kaikki tuttuja, eli voin niille muutenkin soittaa, eli siis sitä vaan meinasin, että matkahuolto huolehtii siitä paketista? Luulin että posti..
Eli soitan matkahuoltoon, paikalliseen, vai jonnekki yleis konttoriin?
Ja ne tietää missä minun Pertti pertikäisen (nimi muutettu :D) paketti on?
Vai pitääkö kertoo miljoona tilausnumeroo tms??

27.6.2008 12:49

pearl_ex kirjoitti:Vai pitääkö kertoo miljoona tilausnumeroo tms?
Kyllä sun joku tilausnumero varmaankin kertoa tarvii
blockhead kirjoitti:Easy lähettää MATKAHUOLLON kautta

27.6.2008 12:57

KBChelmet kirjoitti:
pearl_ex kirjoitti:Vai pitääkö kertoo miljoona tilausnumeroo tms?
Kyllä sun joku tilausnumero varmaankin kertoa tarvii
blockhead kirjoitti:Easy lähettää MATKAHUOLLON kautta


Evotan nyt vielä oikeen kunnolla, eli soitanko jonnekkin matkahuollon pääkonttoriin, vai tänne meijän kotikunnan matkahuoltoon?
Ja kun tulostin ton kuitin, niin siinä on toi Bestelnummer, niin se meinaa varmaan tilausnumeroo?
Niin sanot että olen pertti pertikäinen, ja tilausnumero 000000, missä mun paketti on? :D
Siks näin tarkkaan kyselen, kun ei sekään ole kiva kun menee 120e kankkulan kaivoon..

27.6.2008 13:02

Soitat tähän 0800132582 numeroon ja sanot tuon tilausnumerosi tai vastaavan. Elikkä kysyt että missä perkuleessa on pakettini nro 0000000.

27.6.2008 14:23

Näinhän minä tein, ja kuhmoisten matkahuollossahan paketti on lojunut :P

j

27.6.2008 16:39

Tilasin tossa 22 päivä kesäkuuta ja siinä lukee vielki näin "Tämä tilaus on (osittain) valmis lähetettäväksi, tilaus on maksettu."