Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

17.4.2010 15:08

Ja jos ei oo kotona sillon ko paketti tulee, ne vie sen lähimpään postiin ja se pitää noutaa sieltä.

17.4.2010 22:06

Mitäs tapahtuu jos unohtaa laittaa sen swift koodin?? 8o

18.4.2010 8:29

Mulle tuli tosissaan oma paketti kotiovelle, onneksi oli sisko kotona, kun se tuli. Odotus palkittiin, mutta oik. puolen z-katteen sijaan tulikin vas. puolen z-kate. Muuten kyllä oli kaikki osat ja silleen. Itse yllätyin siitä, että tasan viikko meni niin paketti oli jo mulla, nykysin nopeempaa toimintaa mitä ennen.

18.4.2010 13:28

Mites onnistuuko tuolta tilaaminen vaikkei omista Paypal tai luottokortti tiliä?

18.4.2010 14:00

valomerkki kirjoitti:Mites onnistuuko tuolta tilaaminen vaikkei omista Paypal tai luottokortti tiliä?


ei taida onnistuu, mutta käytä vanhempies tiliä..

18.4.2010 14:13

sikil4 kirjoitti:
valomerkki kirjoitti:Mites onnistuuko tuolta tilaaminen vaikkei omista Paypal tai luottokortti tiliä?


ei taida onnistuu, mutta käytä vanhempies tiliä..


En tiiä mikä on luottokortti tili, mutta jos jonkinlainen tili pankista löytyy, niin tilisiirrolla pystyy tilaamaan, itekki tilasin tilisiirrolla. Tanskassa paketti perjantaista asti, maanantaina varmaan lähtee suomee kohti. =) Ensviikolla siis pulttaamaan osia kiinne. ;)

Easyparts

19.4.2010 17:01

Mitä kannattais tehä? 8o tilaus ollu jo viime keskiviikost saakka ja vielki lukee et ei oo maksettu,ja verkkopankillahan sen pitäis tulla jo 3päiväs? Help!!

19.4.2010 19:06

Jesmuli kirjoitti:Mitä kannattais tehä? 8o tilaus ollu jo viime keskiviikost saakka ja vielki lukee et ei oo maksettu,ja verkkopankillahan sen pitäis tulla jo 3päiväs? Help!!
Ulkomaille ottaa joskus sen 5:kin arkipävää.. Mennyt mulla joskus ennätysmäärä 7 arkipäivää !! :eek: Että ei sulla hätää ole, ei ne rahat välistä mihkää ol menny :D

19.4.2010 19:06

Odota ihan rauhassa. Suomen sisälläkin voi kahden eri pankin välillä mennä toi kolme (arki)päivää. ;)

Outoo

20.4.2010 7:42

Minä kun tilasin tuolta aistinlaudat sun muuta krääsää niin nyt kun etsii samoja aistinlautoja myymälästä niin niitä ei lyödä mistään :O minä sain kyllä tilattua ne mutta sen jälkeen ne katosivat sieltä listoilta mitäköhän se oikein tarkoittaa :x

20.4.2010 10:16

Linkatkaas mistä tuolta saa kultaset kytkin JA jarru kahvat ?? derbiin siis :D

20.4.2010 14:38

Nonii tänää lähti paketti tulemaan!

21.4.2010 20:37

Onkos tuol nyt hp loksui?

Lähetys

24.4.2010 7:26

Niin kysyisin vaa, että kulkeeks nuo paketit viikonloppusi? Mun paketti on tällä hetkellä tanskassa

24.4.2010 9:17

Kyllä kulkevat.