Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

3.6.2008 22:24

Vesce kirjoitti:
^smile^ kirjoitti:
N_iko kirjoitti:Mc-scatterilta en taida ite enää tilata.
kavereitten kaa tilattiin.
huonoa oli: ei vastattu puheluihin eikä s-posteihin, puolet osista puuttui eikä ollu jälkilähetyksiä, meni yli viikko et osat ees tuli.
Mullekkin ilmottivat vaan laskussa että kyseinen tuote oli loppunut :S aika ikävä yllätys kun ei taho muualta löytyä kyseistä tuotetta :S
Mulla sama homma kun tilasin osia niin luki vaan lapun perässä

" Valitettavasti muutama osa loppui... "
Juuri näin. Mä tilasin lasit ja linssin nii laskus luki et linssi loppu...kiva jos ois käyny toisinpäin et oisin saanu vaa linssin :D ois ollu paljon käyttöö sille

5.6.2008 15:32

Onkos kokemusta easypartsin kanssa, kun itteeni vähän hirvittää laittaa niitten tilille 120e, ja sitten hups, niille tulee joku sekaannus, ja ne unohtaa mun tilauksen, ja sinne meni 120e.........
Että onko huonoja kokemuksia?

5.6.2008 15:34

Huonoin kokemus itellä sieltä on et osien kesti tulla sellaiset 3kk. Mut jos kaikki tilamasi osat löytyy varatosta siel niin menee 2 viikkoa.

5.6.2008 15:35

^smile^ kirjoitti:
Vesce kirjoitti:
^smile^ kirjoitti:
N_iko kirjoitti:Mc-scatterilta en taida ite enää tilata.
kavereitten kaa tilattiin.
huonoa oli: ei vastattu puheluihin eikä s-posteihin, puolet osista puuttui eikä ollu jälkilähetyksiä, meni yli viikko et osat ees tuli.
Mullekkin ilmottivat vaan laskussa että kyseinen tuote oli loppunut :S aika ikävä yllätys kun ei taho muualta löytyä kyseistä tuotetta :S
Mulla sama homma kun tilasin osia niin luki vaan lapun perässä

" Valitettavasti muutama osa loppui... "
Juuri näin. Mä tilasin lasit ja linssin nii laskus luki et linssi loppu...kiva jos ois käyny toisinpäin et oisin saanu vaa linssin :D ois ollu paljon käyttöö sille


Ja mulla puuttui tärkeimmät osat :D

5.6.2008 15:37

N_iko kirjoitti:Huonoin kokemus itellä sieltä on et osien kesti tulla sellaiset 3kk. Mut jos kaikki tilamasi osat löytyy varatosta siel niin menee 2 viikkoa.


Parempi 3kk kun ei ikinä, scatterilta oon ootellu osia 4kk ei oo näkyny...
Kaikkia oli varastossa mitä tilasin.

5.6.2008 22:31

Kukaan koskaan kuullut tai tilannut täältä http://www.bikebandit.com/ ?

6.6.2008 23:42

Nyt kun tilasin ea sypartsilta niitä osia, ja yritin tililtä maksaa, niin se vaati jotain easypartsin kotiosoitetta! !?
Siis ei nettiosoitetta vaan ihan postilaatikko osoiteta, että mitähän ne silläkin tiedolla tekee, ja voisko joku kertoa mikä se osote on että voisin maksaa kun en sitä mistään löytänyt.

6.6.2008 23:50

pearl_ex kirjoitti:Nyt kun tilasin ea sypartsilta niitä osia, ja yritin tililtä maksaa, niin se vaati jotain easypartsin kotiosoitetta! !?
Siis ei nettiosoitetta vaan ihan postilaatikko osoiteta, että mitähän ne silläkin tiedolla tekee, ja voisko joku kertoa mikä se osote on että voisin maksaa kun en sitä mistään löytänyt.

Easyparts kirjoitti:EasyParts.nl
de Volger 60
1483 GA De Rijp
(Alankomaat)

7.6.2008 10:26

apriliax69 kirjoitti:
pearl_ex kirjoitti:Nyt kun tilasin ea sypartsilta niitä osia, ja yritin tililtä maksaa, niin se vaati jotain easypartsin kotiosoitetta! !?
Siis ei nettiosoitetta vaan ihan postilaatikko osoiteta, että mitähän ne silläkin tiedolla tekee, ja voisko joku kertoa mikä se osote on että voisin maksaa kun en sitä mistään löytänyt.

Easyparts kirjoitti:EasyParts.nl
de Volger 60
1483 GA De Rijp
(Alankomaat)


Noniin kiitoksia.

9.6.2008 14:04

http://www.skootteriosat.fi/ onko kukaan tilannu osia tästä liikkeestä?
kun hintoja olen vertaillut niin pari euroo halvempia osia ainakin on.. mutta valikoima on pieni /:

9.6.2008 14:28

Inhale kirjoitti:http://www.skootteriosat.fi/ onko kukaan tilannu osia tästä liikkeestä?
kun hintoja olen vertaillut niin pari euroo halvempia osia ainakin on.. mutta valikoima on pieni /:

Kaverit käy tuolla kun on tässä parin kymmenen kilometrin päässä ja suht edullinen, paikanpäällä homma toimii hyvin ja ei moitittavaa mitä olen kuullut. Itse pitäisi kans tuonn lähtee joku päivä käymään.

9.6.2008 14:30

hyvä paikka

16.6.2008 22:11

Hmm gearpartsille pistetty mailitse tilaus viikko sitten, mutteivat ole vielä mitään vastanneet. Saas nähdä onnistuuko tuolla tavoin vaikka onkin kohtuu iso lasku.. Olis nimittäin huomattavasti helpompaa kun ei saksaa osaa :)

16.6.2008 22:20

ananias kirjoitti:Hmm gearpartsille pistetty mailitse tilaus viikko sitten, mutteivat ole vielä mitään vastanneet. Saas nähdä onnistuuko tuolla tavoin vaikka onkin kohtuu iso lasku.. Olis nimittäin huomattavasti helpompaa kun ei saksaa osaa :)


Tee vain tilaus sivujen kautta. Ne ei varmasti ota mailitilauksia vastaan ?
Sivujen käyttö on melko helppoa saksasta huolimatta kun selailee kategorioita läpi arpomalla.. kuvatkin helpottaa jo aika paljon. ;)

17.6.2008 17:14

Joo mää etin ne kamppeet pläräämällä kaikki osat lävite, ja sitten mailitse tuotekoodit. Ja tosiaan ei näytä tuollein asiointi kelpaavan :D Ensi viikkoon mennessä jos ei ole mitään kuulunut niin webin kautta tilausta.
Ellei sitten joku tee kimppatilausta?!