Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

25.3.2008 21:57

Ittelänihän on PV ja kyllä sieltä moposportista aikalailla kaikki löytyy, mutta se palvelu.. Ei voi muuta sanoo ku täyttä paskaa. mitä nyt on kolmella viimekerralla yritetty velottaa liikaa se sama Elvis. Viimekski sanoin että oon kyllä ihan laskenu ton summan netistä ku olikin hintaa yhtäkkii yli 20¤ lisää? Meni kaveri aika hiljaseks.

25.3.2008 23:10

latelixi kirjoitti:Perkele että on toi tilaaminen monimutkasta tuolta gearpartsilta..

Mikä on:
BLZ (sort code) ja Konto-Nr (Account number)?

kumpi noista on niiku se viitenumero? Toista ei sitten tarvikkaa ollenkaan koko tilisiirrossa vai pitääkö se kirjottaa siihen "viesti maksun saajalle"


Suluissa olevat on sitten translate.google.com sivuston käännöksiä eli paikkansapitävyydestä en mene takuuseen.


Kahdesti oon Gearilta tilannut ja muistaakseni noita kyseisiä numeroja ei tarvittu missään vaiheessa. "Viesti maksun saajalle" kohtaan tuli tilausnumero. Ja "Konto-Nr" on tilausnumero, BLZ:tä en mene varmaksi sanomaan :P

26.3.2008 16:21

naiho kirjoitti:Ittelänihän on PV ja kyllä sieltä moposportista aikalailla kaikki löytyy, mutta se palvelu.. Ei voi muuta sanoo ku täyttä paskaa. mitä nyt on kolmella viimekerralla yritetty velottaa liikaa se sama Elvis. Viimekski sanoin että oon kyllä ihan laskenu ton summan netistä ku olikin hintaa yhtäkkii yli 20¤ lisää? Meni kaveri aika hiljaseks.


Joo ite käyn siel ku asun ihan 3km säteellä. Ei se palvelu oo mitää huippua mut pakko se on siel käydä. :S

29.3.2008 1:13

Joo tänää tuli käytyy taas moparis, ja ihme! Tällä kertaa velotti sentilleen oikean summan ja jokainen osa vielä löytyi :P No joo.. tottakai nyt sieltä PV:seen osia löytyy mutta silti! Oli varmaankin eka kerta kun oli jo ihan kohtuullista palvelua.

29.3.2008 13:21

Mistä kaupasta kannattais tilata FOX:in kypärii, kun suomes ne tuppaa olee vähän turhan kalliita :D

29.3.2008 13:26

Täältähän niitä

30.3.2008 1:10

Mäkki kirjoitti:Täältähän niitä
Kyllä mä tiiän mistä niitä saa mutta kysyinki mistä kannattais -.-

7.4.2008 19:27

Huoh -.- Ostin tänää moposportist astinlaudan jog r:ään, mut tietenki myyjä myi bw's:n astinlaudan, enkä siinä kiireessä huomannu kattoa kun vasta kotona.

7.4.2008 20:23

Tässä olen hukannut erään kaupan nimen ja sitä en ole etsintöjen jälkeen löytänyt joten jos jollakin on osoite yläällä niin voisi se tähän linkittää.

Tuntomerkit:

Paljon TNT kamaa myynnissä (maskeja vilkkuja ym.)

Ei niin tunnettu, itselle oli eka kerta kun kyseisen sivun näin.

Linkki kyseisille sivuille oli mopopuolella jonkun projekti topicissa.

Tosiaankin jos joku näillä vihjeillä sivun löytää niin kiitos hänelle.

7.4.2008 20:48

tarkotat varmaan pasala tuneuppii? se on lopettanu toimintas jo vähän aikaa sitten...

7.4.2008 22:12

Ei ollu pasala sillä se on entuudestaan tuttu.

Sanotaan nyt vielä että ei oo tässä topicissa mainittu kertaakaan ja kerran oon sen täällä foorumilla bongannu.

7.4.2008 22:16

cheece kirjoitti:Tässä olen hukannut erään kaupan nimen ja sitä en ole etsintöjen jälkeen löytänyt joten jos jollakin on osoite yläällä niin voisi se tähän linkittää.

oliko sivu suomalainen vai ulkomaalainen?

8.4.2008 15:24

Suomalainen liike on siis kyseessä.

8.4.2008 15:45

tilasin viikko sitten janilta,ilmeisesti kaasalaisella tarkoittaa tilauksen käsittelyvaiheissa "odottaa" että tilausta ei vielä ole edes postitettu vai onko muuta järkevää selitystä...?

8.4.2008 15:48

cheece kirjoitti:Tässä olen hukannut erään kaupan nimen ja sitä en ole etsintöjen jälkeen löytänyt joten jos jollakin on osoite yläällä niin voisi se tähän linkittää.

Tuntomerkit:

Paljon TNT kamaa myynnissä (maskeja vilkkuja ym.)

Ei niin tunnettu, itselle oli eka kerta kun kyseisen sivun näin.

Linkki kyseisille sivuille oli mopopuolella jonkun projekti topicissa.

Tosiaankin jos joku näillä vihjeillä sivun löytää niin kiitos hänelle.


http://www.moposoppi.fi/

kenties?