Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

15.6.2009 12:52

moposportilta osat tulee yleenä 4 päivässä ainakin mulle ku oon tilannu maanantaina niin torstaina on paketti tullu ja aina on ollu oikeet osat mutta voisko joku sanoo kaun kestää että sparelta tulee paketti ku mun kaveri sano että 1-2 päivässä mutta tilasin osat jo viime viikon tiistaina eikä oo vielkään tullu

15.6.2009 21:26

joo mopo-sport on näköjää iha hyvä pulju. osa huomen postilokerossa ;)

15.6.2009 21:41

Rupikonna kirjoitti:joo mopo-sport on näköjää iha hyvä pulju. osa huomen postilokerossa ;)


varsinki ku tilaa pikatilauksella ;)

15.6.2009 21:42

Rupikonna kirjoitti:joo mopo-sport on näköjää iha hyvä pulju. osa huomen postilokerossa ;)


varsinki ku tilaa pikatilauksella ;)

Tilasin viime torstaina tuolta MP-PITSTOP:ista osaa, ja tänään jo tuli. Sielläkin nopeeta toimintaa ;)

23.6.2009 22:23

no minulla on kokemusta 5 mopoliikkestä.
moposport= tilasin kaikki osat tuli viikos, 1 osa unohdin tilata (kiihdytyssuppilo) no soitin sinne. kesti 2 viikkoo, että tuli. no se ei sopinut. soitin sinne ja sanoin sen tuotekoodin, ne sano että ei tämmöstä meillä oo ollut ikinä (wtf). sit lähetti postikuluitta oikeen osan. no sen jälkeen en oo sieltä tilannu.

MC-scatter= tilannu 2 kertaa eka kerta melkee viikko kesti tulla, tokalla 2 päivää =). kaikki on ollu oikeita osia.

Mopomesta= auki on sillon, kun omistajia huvittaa (tai en tiiä nyt vähään aikaan ku on kuulemma muuttanu toiselle puolelle kaupunkia). ja myyjät on tumpuloita. Esim. Suzuki S mopoon takaratasta,kun olin ostamassa, ne sano että tollasta mopoa ei oo XD. tarkotatko S1:stä.

Sporttikone= menin ostaa osii ne sanoo että tarttee tilata kun ei oo nyt varastos, tulee ens viikol. tulin viikon päästä. tarttee tilata japanista. no ne ei ilmota kuukauteen mitään (niillä on mun puhelinnumero) menin kysyy ja ne sano, että ei niitä saa enää.

Kaasalainen= kaveri tilas 40€ osat, tuli eri osat jotka olis maksanu 60€ ja se sai ne 40€. ja ne viel sopi sen mopoon.

23.6.2009 22:32

melko harvinaista et tulee kalliimpia osia mitä on tilattu, yleensä toiste päin.

24.6.2009 23:43

apripepsi kirjoitti:melko harvinaista et tulee kalliimpia osia mitä on tilattu, yleensä toiste päin.

varmaan joku kesätyöläinen hommiss ;)

25.6.2009 15:55

Nyt täytyy ylistää sparewheeliä kun tilasin sunnuntaina osia jotka olivat loppuneet hyllystä, joten joutuivat tilaamaan lisää. Kuitenkin jo neljän päivän päästä postissa noutoa vaille ! :)

26.6.2009 17:10

mitäs kävi jokaosalle? palikkaa oli vaikka kuinka, mutta enää ei taida olla pystyssä`?

26.6.2009 19:05

Japa. kirjoitti:mitäs kävi jokaosalle? palikkaa oli vaikka kuinka, mutta enää ei taida olla pystyssä`?


Mennyt kuulemma konkurssiin.

30.6.2009 17:15

Katafori on minun mielestäni paras. osat tuli 2 päivässä. Jani Kaasalainen tulee hyvänä kakkosena kun sieläkin on nopeaa toimintaa MC-Scatteriltakin on tullut tilattua ja sieläkin toimitusajat pyörii 1viikosta 2 viikkoon.

7.7.2009 9:14

Kun easypartsilla lukee että ne on nyt laittanu mun paketin tulemaan, niin kauan kestää että saan sen?

Ja itekki tilasin scatterita kmc halpisketjut 17.9e, ja tuli 22e tsubakin ketjut, mutta maksoin vain 17.9e :D

7.7.2009 12:06

Kaasalaiselta ja moposportilta tullu melkein aina tilattua. molemmat ihan hyviä liikkeitä ja tähän mennessä aina tullu kaikki oikeat osat :P

13.7.2009 16:35

Tietääkö kukaan mitään helsingin keskustassa/lähellä keskustaa olevaa liikettä, mistä sais leovincen yamahaani? : D

13.7.2009 17:31

Pointsit mopo-osalle.
Sattui vissiin jonkinsortin maanantaikappale-ketjut omalle kohdalle,lupasivat lähettää uudet veloituksetta 8)