Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

Re: Mopoliikkeet

28.9.2012 0:28

Lähes joka mopon osia myyvästä verkkokaupasta. Esim. Sparewheel, Mc-scatter, Mopo-sport yms.

Re: Mopoliikkeet

5.10.2012 17:13

Olin männänrenkaiden tarpeessa tässä viikolla, joten menin paikalliseen mopotarvikekauppaan. Siellä sanoivat, että tilaavat minulle seuraavaksi päiväksi m.renkaat. Niinhän ne tulivatkin seuraavana päivänä. Illalla menin talliin ja aloin sovittamaan m.renkaita paikoilleen. Renkaat olivat liian paksut.
Seuraavana päivänä menin liikeeseen ja kysyin voinko palauttaa osat, koska väärän osat ovat myyneet. Täällä myyjä vastaa, ettei palauttaminen ole mahdollista.
Olisiko minulla oikeus kaiken järjen mukaan palauttaa täysin väärät osat liikkeeseen?

Re: Mopoliikkeet

7.10.2012 18:13

Mielestäni liike voi kieltäytyä jo sillä perusteella, että olet jo sovittanut niitä paikalleen -> tuote on myyntikelvoton.

Re: Mopoliikkeet

7.10.2012 21:30

Jep, tuon ymmärrän, onneksi ei ollu kun 6 euroo niissä kiinni.

Re: Mopoliikkeet

7.11.2012 22:55

Vaihteeks taas suuttimista.. :D Eli saako Joensuusta mistä ostettua mopoon suuttimia? Ryyppy ja pääsuutinta tartteis ja Joensuuhun oltas kait vklp menossa.. :)

Re: Mopoliikkeet

7.11.2012 23:26

Löytyyhän sieltä ainakin Jokikone ja Kone-Jönnit, luulisi molemmista saavan suuttimia kunhan on oikeaan aikaan eli puolen päivän tietämillä liikkeellä. Google kertonee lisää potentiaalisia paikkoja suuttimen ostolle ja jos kyseinen osa on juuri lauantaina tarpeen hankkia, pelimies soittaa etukäteen ja varmistaa sopivankokoisten löytyvän hyllystä.

Re: Mopoliikkeet

8.11.2012 19:02

Juu pittää noista käydä kysymässä sitten. :D Eikä noita nyt välttämätön oo just nyt ostaa, hyvin voipi ostaa sit netistä, jos noita ei tuolta löydy. Kiitti. :D

Re: Mopoliikkeet

16.12.2012 21:58

Kellään kokemusta Moto-osat kaupasta :lol:

Re: Mopoliikkeet

30.12.2013 4:21

Onko kellään kokemusta av-motor liikkeestä oulussa? Pari kertaa itse olen käynyt kiinalaiseen skootteriin varaosia ostamassa mutta myydäänkö siellä myös ns. merkkipelien varaosia?ja mites huolto oikein pelaa siellä että kannattaako käydä huollattamassa oma kevari?
Nettisivut ovat melko sekavat

Re: Mopoliikkeet

20.5.2015 10:08

Onkos kellää kokemuksia www.purkuosat24.fi ? Ajattelin derbiin tilata osia

Re: Mopoliikkeet

20.5.2015 20:18

Oon aika paljon ostanut sieltä ja aina tullut perille ja ollut luvatussa kunnossa. Postimaksut on tosin 7€

Re: Mopoliikkeet

20.5.2015 20:27

Pakko kehua tuota Purkuosat24 yritystä!
Palvelu on hyvää ja osat aina todella puhtaita, sekä hyvin pakattuja.

Ei tarvii pahemmin näppejä liata, kun kaivelee osia paketeista. :)

Re: Mopoliikkeet

28.10.2015 18:53

Eli nyt olen ostamassa tuolta Erkki Tuhkanen Oy:ltä sotkamosta Rieju MRT:n. Eli se tulis rahdilla kotia, kun on tuo liike niin kaukana, että ei sinne kannata lähteä hakemaan :D. Eli onko ihan laatu pulju, että kehtaa tilata ilman, että mopoa on itse nähnytkään?