Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

25.7.2007 13:02

Mistä liikkeestä löytyisi mopoon peilejä. Mielellään tampereen seudulta.

25.7.2007 13:08

tietiop kirjoitti:Mistä liikkeestä löytyisi mopoon peilejä. Mielellään tampereen seudulta.


EMC:ltä ainakin.

25.7.2007 15:18

Katafori on ainakin lähellä Tamperetta (Viiala).

Noista liikkeistä sen verran, että osat tilaan pääasiassa scatterilta, kataforista ja emc:ltä. Yleensä scatterilta hyvän valikoiman takia, mutta postit tahtoo välillä venyä :S Millekään liikkeelle ei ole tapahtunut kämmejä toimitetuissa tavaroissa ikinä mulle. Tai on oikeastaan yksi, tänään hain kataforin paketin postista ja paketissa oli vastaavasta tuotteesta 10¤ kalliimpi tavara :)

27.7.2007 13:06

sparewheel on suomesta kaikkein paras,koska lähellä,halpaa ja kaikki perus koneen osat löytyy sieltä!

27.7.2007 15:13

sparelta saa hyviä pyttyjä pv:seen ja tulee hiilikuitu läpätkin mukaan muutenkin halpa/hyvä kauppa ja mc-scatteri on ainakin minulle postittanut kaikki osat nopeasti ++++

28.7.2007 18:01

Vähän paha sanoo mikä on paras, kun ainoostaan EMC:ltä tullu tilattua. Mutta kyllä EMC on hyvä ja nopea ;)

29.7.2007 19:34

on tilattu EMC:ltä, Scatterilta, Kataforilta ja Moto-Hämeestä. EMC:n tilausta odotin 3 viikkoa, Scatterin 2 viikkoa, Kataforin samoin. Moto-hämeestä tuli osat viikossa, joskin yksi paketti vilkkuja puuttui tilauksesta. sähköpostia laitoin ja hups, vilkut oli parissa päivässä kotona. Kataforin pakettia odoteltiin pari viikkoa, osat oli mitä piti. Mc-Scatterin pakettia samoin pari viikkoa, osat olivat oikeita ja mitään ei puuttunut. ja EMC:n pakettia odoltiinkin sitten kauan, rengas oli väärää merkkiä ja vääränlainen,(kalliimpi :D) muuten palikat oli mitä piti.

30.7.2007 0:18

En enää luota ollenkaan mc-scatteriin koska en oo saanu tilaustani ollenkaan vaikka olen odottanu jo noin 3kk kataforista olen aina saanut tilaukseni hyvissä ajoin.
Eli äänestin kataforia.

30.7.2007 1:01

Eilen tilasin tuolta sparesta turbokitin putken.
Tietääkö kukaan miten pitkään joutuu odottamaan?

30.7.2007 1:09

GilSu kirjoitti:Eilen tilasin tuolta sparesta turbokitin putken.
Tietääkö kukaan miten pitkään joutuu odottamaan?
No ei luultavasti kauaa, jos eilen tilasit niin luultavasti on ke-to välillä putki postissa :D Itellä ainaki tuli iha 3päivässä kaikki hilppeet mitä tilasin sparesta ;)

30.7.2007 1:44

Kiitos tiedosta

30.7.2007 10:17

Kertokaas Helsingin mopoliikkeitä, kun oon menos huomenna ja en tiiä yhtään :< Kiitos jo etukäteen :)

30.7.2007 11:02

rämis kirjoitti:Kertokaas Helsingin mopoliikkeitä, kun oon menos huomenna ja en tiiä yhtään :< Kiitos jo etukäteen :)


No kyl siäl jotain liikeitä on ku olin sillon helsingis ku Metallica:kin piti keikas ja seuraavan päivän käytiin katomas mopoja ja muita 2-pyöräsiii. En ite tiä kauheest helsingist mut kyl siält varmaan mopon itselensä löytää... Mimmost mopoo oot ostamas vai osiko ostat?

30.7.2007 11:10

Derbi_69 kirjoitti:
rämis kirjoitti:Kertokaas Helsingin mopoliikkeitä, kun oon menos huomenna ja en tiiä yhtään :< Kiitos jo etukäteen :)


No kyl siäl jotain liikeitä on ku olin sillon helsingis ku Metallica:kin piti keikas ja seuraavan päivän käytiin katomas mopoja ja muita 2-pyöräsiii. En ite tiä kauheest helsingist mut kyl siält varmaan mopon itselensä löytää... Mimmost mopoo oot ostamas vai osiko ostat?


Tyyppi kysyy liikkeitä Helsingistä, niin jätkä kerskuu vain Metallican keikasta?! Jos ei tiedä vastausta kysymykseen voi pitää suunsa kiinni. Tässä muutamia:
http://www.yrityshaku.net/search.php?ms ... Search=Hae

30.7.2007 11:17

nonni tein tilauksen easypartsiin, ni sain sellasen kuvan et ne rahat pitäs lähettää sinne etukäteen? voisko joku valaista vähä tota asiaa?