Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

5.8.2007 14:34

Ei oikein voi sanoa mitään parasta paikkaa, kun eri paikoista saa eri hätiin eri osia.

5.8.2007 15:09

Derbi_69 kirjoitti:
Le kirjoitti:Ja Easystä tilatessa tulee kyllä halvemmaksi tilata yksin kuin kimpassa. Kumminkin tulee kaikki tilauspalkkiot + vielä suomen postikulut.


Paitsi jos kaikki asuu samalla paikkakunnalla ja ei lähetellä suomessa osii mihinkä ni kyl se halvemmaks tulee. Tarvii jakaa vaan postimaksut, maksaa osat ja hakee ne.

Niin siis näin se on halvempaa, noin tehdäänkin aina kavereiden kanssa. Mutta tarkotin sitä, että esim. täällä Motot.netissä järjestetään kimppatilaus.

5.8.2007 18:11

Moparissa on nykyään muuten 2 hyvää myyjää. Silti se pulisonkiheppu on todella epäystävällinen.

Tilauksessa menee niin pitkään etten jaksa tilata, ellei siinä säästä (montaa) kymmentä euroa.

McScatter ja Moposport on ykkösiä. Kataforia aattelin kokeilla tässä piakkoin, onko hyvä?

5.8.2007 19:03

Scatteri on pop aina osat ajallaan ja postimaksu pienentyny..Sparesta en käy ostaa iha periaatteen takia vaik se on lähellä (myyjä ei tajua mitää) Emc on kans lähellä ja siit tykkään ostaa tavaraa.

5.8.2007 19:15

Suosittelen välttämään VML Sponsoria. Hinnat on niin kiskurimaisia, että huhhuh. Derbin alkuperäinen jarru kahva, 28e ja kytkin kahvakin 19e.. D.I.D:n ketjut 35e. Palvelu kyllä tähän mennessä toiminut, mutta hinnat on niin sikamaiset.


Mitä hyviin liikkeisiin tulee niin moposoppi on täällä Kuopiossa tosi hyvä pieni liike, siellä on ystävällinen ja hyvä palvelu ja alennustakin antaa yleensä kun vain pyytää. Hinnatkin ovat normaalia luokkaa. Jos jotain osaa ei ole, niin yleensä se myyjä tilaa niitä osia.

7.8.2007 4:20

Tiedättekö mitään liikettä oulussa, joka myis turbokitin teharia Pösöön? En tiedä onko tämä väärä paikka kysyä mutta kuitenkin...

7.8.2007 9:43

Kannattaa muuten käydä MC-Scatterilla jos ei hirveän pitkä matka ole. Pieni mukava paikka. Alennustakin tuli tuotteista mukavasti.

7.8.2007 22:31

MC-Scatter<3

8.8.2007 1:07

Moposport,Sparewheel,Kaasalainen,Mc-scatter ja tms ovat hyviä paikkoja.

Mopo-osasta ja mopomestasta ei voi sanoa samaa :<

28.8.2007 20:06

Tietääkö joku että mitä mopo-osa liikkeitä tuolla Turussa on ? Mieluiten siellä keskustan tuntumassa ?

28.8.2007 21:36

minun mielesta scatteri on paras.osien tulossa ei kestä kauaa ja muutenki luotettava.mutta moposport,osien tulossa meni 2 ja puol viikkoo ja aina ku soitin sinne ni sanovat et huomenna ja nii edellee.lopuussa soitin sille ja huusin sille ukolle et missä mun osat on ni viel kehtas sannoo et hyllyssä täällä..

28.8.2007 21:43

jaasu kirjoitti:minun mielesta scatteri on paras.osien tulossa ei kestä kauaa ja muutenki luotettava.täällä..
Itse olen scatterista täysin eri mieltä. Mun osissa on aina kestäny ja yleensä on jotain puuttunutkin. :S Tein tässä viikko sitten viimeisen tilaukseni sinne.

29.8.2007 0:42

Spareen ja Kaasalaiseen olen itse ainakin ollut todella tyytyväinen. Sparelta soittivat 2 tunnin päästä kun olin lähettänyt tilauksen ettei Duron renkaita ole varastossa, pistivät pirellit tilalle ja hyvän alennuksen kera, eikä paketissa kestänyt kovin kauaa. Kaasalainenkin toimitti tavarat nopeasti ja asiallisesti, esim sähköpostiin tuli seurantakoodit mikä on kätevä tapa seurata paketin kulkua. Ja siellä on vielä hyvä valikoima gassun osia ;)

2.9.2007 17:18

Oisko tuolla helsingissä mitään liiketta mistä saisi edullisesti umpikypäriä? Hakusessa ois AGV GP1 Kiiltävä musta.

2.9.2007 17:24

Mulla on Moposportista ja Sparewheelistä ainakin hyviä kokemuksia. Kaikki tarvittavat osat tulivat, Moparilta 3:ssa päivässä ja Sparella kesti muistaakseni 4 päivää.