Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

17.7.2007 17:22

Easysta tilailen koska siel on niin halpaa. Mopari ja Stormi on tossa lähellä joten niissäkin on tullu käytyä.

17.7.2007 17:54

Mitä muita hyviä liikkeitä tampereella on ku Stormi?

17.7.2007 22:04

Allrightissa ite aina käyn. Siel on niin paljon kaikkee.

17.7.2007 22:16

Le kirjoitti:Mitä muita hyviä liikkeitä tampereella on ku Stormi?
Näissä kaikissa mopo kaupoissa on jotain osaakin tarjolla. Kataforikin ajo matkan päässä.
Nää nyt tuli ekana mieleen.

17.7.2007 22:47

minä asioin lähes aina Ranuan tarvikekeskuksessa:)

17.7.2007 23:00

Juu no itse olen asioinut Kataforilla ja Mc-Scatterilla.

Kataforilta tuskin tilaan enään mitään. Sivut paikoittain epäselvät ja lähettivät minulle väärän osan kahteen kertaan ja n. kuukauden sai ehkä kamppailla että
sai vihdoin ja viimein oikean osan.

Mc-Scatterissa ei ole itsellä valittamista, osat saapuivat muistaakseni 3-4 arkipäivässä ja oikeat osat vielä kaupanpäälle. :D
Suomesta jos pitää Dt:seen jotain tilata, niin Mc-Scatterin sivuille silloin selailen.

Saksalaisista ei ole kokemusta, mutta Easypartsilta tod. näköisesti tilaan, kun joutuu tuning palikkaa tilamaan.
Sivut ovat siistit ja hinta ratkaisee vaikka en ole muiden saksalaisten kauppojen välillä hintavertailua tehnyt. :D

18.7.2007 2:32

Moparissa oli jotain ihme kämmäilyä kun käytiin ostaa kaverin manaan 16mm kassu, mutta saatin 18mm. Piti sit ajaa takas ja vaihtaa... Noh seuraavana päivänä käytiin hakemassa mankin eturatas, mutta se liimaletti anto pevun eturattaan :D
Alko vähän jo ärsyttää edestakas sahaaminen :(

18.7.2007 9:18

mo
Viimeksi muokannut Mikleh päivämäärä 7.11.2008 15:46, muokattu yhteensä 1 kerran

18.7.2007 10:22

Jos jotain "exclusive" tyylistä täytyy saada, niin easypartsista tulee hommattua. Easypartsissa on hinnat, valimoiman laajuus ja paras kaikista, price droppers. Ja se on helppo käyttää.

Sitten kun on jotain kaasuvaijerin tyylistä niin scatterilta tulemaan. Siellä on kohtuulliset/halvat hinnat ja ihan ok toimitusaika.

Ja jos haluan todella epäystävällistä palvelua (pulisonkiheppu) ja loppuneita osia, meen mopariin.

Muut paikat on kalliita ja ei ole kokemusta ollenkaan.

Mutta taas aika sama nyt, kun keeway vietiin ja senda on kappaleissa remonttia tms odottamassa.

Mutta mistään suomessa ei saa kunnon neoneita. Jos saa, yv heti!

Lisäys: Tietty joku muu kun toi skootteriosien 200cm ilmainen neon ;)

18.7.2007 11:58

www.moposoppi.fi sielt tulee eniten tilattua

19.7.2007 20:51

Scooter-center

19.7.2007 21:39

Jaa... Tilasin tos viime sunnuntaina scatterilta pikkuse tavaraa mut ei oo viel tullu ees tilausvahvistusta. :S Samalla ku tilasin sitä ni rekisteröidyin tonne... Katon tota tilauslistaa ni siel lukee et: "et ole tehnyt tilauksia". Mikä mättää? Vai ilmestyykö sinne tilauslistaan tavara vasta sillo ku on tullu se tilausvahvistus?

19.7.2007 21:50

Kai se Mc-Scatter on se "paras"...
Ainaki mitä pv:seen osia tilasin, niin oikeet osat
viikon sisään tulivat... Squabbiin en ookkaa sit osia tilannu.. Ei muuta.

EDIT. No nyt on tulossa sit Squabbiin peili ja uus etu kumi.. jee jee!

mopoliikkeet

25.7.2007 2:04

www.skootteriosat.fi

25.7.2007 9:37

Katafori on ainoa järjellisen matkan päässä oleva ja sieltä on haettu kaikkea pikkuosaa. Kaikki tarpeellinen on löytynytkin. Tilaamisesta en tiedä, vielä ei ole tarvinnut kokeilla.

Myös McScatterilta olen tilannut, tilaus saapui viikossa, kuten luvattiin. Samaten Tampereella eräässä vanhoihin mopoihin erikoistuneessa liikkeessä olen asioinut, nimi taisi olla joku pyöräcenter tai vastaava.