Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

26.3.2009 11:31

Tilaisin mopo-sportilta tehoputken nii se onnistuu postiennakolla?

26.3.2009 16:47

Shagrath kirjoitti:MC-scatter on paskin verkkokauppa mitä tiedän.
Perustelut ei varmaan olis pahitteeksii? Itelle tullu aina max. 4 arkipäivän aikana scatterilta tilaukset. Kolme kertaa kaasalaiselta tilaillut ja kahtena kertana kesti yli viikon että paketti tuli postiin.

26.3.2009 16:58

Noc kirjoitti:
Shagrath kirjoitti:MC-scatter on paskin verkkokauppa mitä tiedän.
Perustelut ei varmaan olis pahitteeksii? Itelle tullu aina max. 4 arkipäivän aikana scatterilta tilaukset. Kolme kertaa kaasalaiselta tilaillut ja kahtena kertana kesti yli viikon että paketti tuli postiin.


Itsellä meni viikko. Ajattelin aluks että tuolta on hyvä tilata. Perusviikko että meni saada tavarat. Mutta kallis paikka on. Harmittaa kun tilasin sieltä pv:seen renkaan ja sisuskumen ja nehän maksoivat 42€ sis post.

Sitten kävin hakemassa motokellarista renkaan ja sisuskumen yhteensä 15€ ja ovat paremmat kuin mc-scatterista. Myös sain lampun ja tulpan 20€. Säästyipä rahaa ja aikaa kun ei tarvinnut tilata sieltä. Enkä tule koskaan tilaamaan kun halvemmallakin saa osia.

26.3.2009 23:13

armada kirjoitti:minkälaiset toimitusajat sparewheelillä on ollut yleensä?


Tilasin sunnuntaina, paketti oli perillä rovaniemellä keskiikkona.

E: ja oon monesti tilannu tuolta ja aina on muutamassa päivässä paketti tullut.

26.3.2009 23:21

Shagrath kirjoitti:
Noc kirjoitti:
Shagrath kirjoitti:MC-scatter on paskin verkkokauppa mitä tiedän.
Perustelut ei varmaan olis pahitteeksii? Itelle tullu aina max. 4 arkipäivän aikana scatterilta tilaukset. Kolme kertaa kaasalaiselta tilaillut ja kahtena kertana kesti yli viikon että paketti tuli postiin.


Itsellä meni viikko. Ajattelin aluks että tuolta on hyvä tilata. Perusviikko että meni saada tavarat. Mutta kallis paikka on. Harmittaa kun tilasin sieltä pv:seen renkaan ja sisuskumen ja nehän maksoivat 42€ sis post.

Sitten kävin hakemassa motokellarista renkaan ja sisuskumen yhteensä 15€ ja ovat paremmat kuin mc-scatterista. Myös sain lampun ja tulpan 20€. Säästyipä rahaa ja aikaa kun ei tarvinnut tilata sieltä. Enkä tule koskaan tilaamaan kun halvemmallakin saa osia.

Itsekkin olen tässä huomannut, että täälläkin päin ainakin minun vakiohuoltoni antaa joskus tavaraa sellaisella nollakatteella, lähinnä pikkuosia. Jotkut parin minuutin huoltohommatkin kuitataan sillä että tullaan ensi kerrallakin samalla paikalle.
Onpahan tuolla tullut muutama kerta käytyä, etustefat ja öljyt vaihdatettiin talvella. Olisin itse halunnut kokeilla tehdä tätä, kun oli ohjeetkin tarjolla. Mutta iskä halusi viedä sinne, joten sinne vietiin.

27.3.2009 17:07

minkälaiset toimitusajat sparewheelillä on?

27.3.2009 17:24

http://www.aijaa.com/v.php?i=3893296.jpg siinäpä mc-scatteria (Vertaa tilauksen päivämäärää ja alhaalla näkyvää päivämäärää) :lol: :lol:

27.3.2009 18:58

vanadium kirjoitti:http://www.aijaa.com/v.php?i=3893296.jpg siinäpä mc-scatteria (Vertaa tilauksen päivämäärää ja alhaalla näkyvää päivämäärää) :lol: :lol:
aikasta nopeeta toimintaa :D:D vittu 2w.

27.3.2009 22:41

vanadium kirjoitti:http://www.aijaa.com/v.php?i=3893296.jpg siinäpä mc-scatteria (Vertaa tilauksen päivämäärää ja alhaalla näkyvää päivämäärää) :lol: :lol:

Itselläkin lukee vielä että käsitellään, vaikka tilaus saapui kuukausia sitten.

28.3.2009 9:43

Tepitin kirjoitti:
vanadium kirjoitti:http://www.aijaa.com/v.php?i=3893296.jpg siinäpä mc-scatteria (Vertaa tilauksen päivämäärää ja alhaalla näkyvää päivämäärää) :lol: :lol:

Itselläkin lukee vielä että käsitellään, vaikka tilaus saapui kuukausia sitten.


Tuo tilaus ei ole saapunutkaan vielä,ja tuskin saapuukaan ikinä...

28.3.2009 10:42

minkälaiset toimitusajat sparewheelillä on?

28.3.2009 11:14

Itse olen aina sparelta saanut muutamassa päivässä paketin.
Muutenkin hyvä asiakaspalvelu yms.

http://sparewheel.net/?p=conditions tuossa toimitusehdot, mutta eipä tuossa näköjään puhuta toimitusajasta.

31.3.2009 21:43

Itellä taas on vain hyviä kokemuksia tosta emc:stä, syksyllä tilasin noin 100 euron edestä tavaraa ja tuli kolmen päivän päästä ;)

Soitin silloin seuraavana päivänä tilauksesta ja kyselin onko paketti jo lähtenyt matkaan, niin oli sinä päivänä laittanut paketin postiin. Oli sillä tilauksella nimittäin vähän kiire.

Puheluun vastasivat heti ja oli oikein mukava heppu siellä langan päässä. Moitittavaa en löytänyt. :)

5.4.2009 16:51

kertokaa mulle nyt että mikä on jakelu osoite? olen todennöisesti väärässä topikissa,pahoittelut.ja sit jos nyt tilaan jotai vaikak tuolta mc-scatterilta niin onko siellä joku tilaus seuranta vai miten saan tietooni että paketin voi käydä hakees postista?

6.4.2009 21:38

Jakelu osoite on sun oma osoite missä asut. Saat sähköpostiisi sen lähetys koodin millä saat seurattua paketin matkaa postin sivulta. Ja eikös useilla sivulla ole oma seuranta?

Joo tänään tuli käytyä tuolla RH-Apupajalla. Oli todella mukava vanhempi mies myymässä siellä. Hain kaasariin pari uutta osaa ja sitten kaasu kahvan rullan. Ei maksanut kuin 27€ :) Katsoi vaan mopo-sportin luettelosta hinnat ja sitten väänsi siitä oman hintansa. 19€ osankin sain 10€:llä ;) Harmi vaan että tuo liike on auki silloin tällöin ja iltaisin...