Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

Mikä mopoliike on paras?

Mc Scatter
351
27%
Moposport
159
12%
Storm Motor
51
4%
Mopo-Osa
16
1%
Katafori
65
5%
Sparewheel
79
6%
Euro Motor Center
48
4%
Nakkilan pyörä ja mopo
39
3%
Tmi Jani Kaasalainen
230
18%
Easyparts
205
16%
Gearparts
29
2%
50cc.nl
15
1%
 
Ääniä yhteensä : 1287

2.9.2007 17:25

Gearparts ;>

2.9.2007 22:55

oon tilannu easyst, scatterilta ja moposportissa oon käyny itte, kaikki ollu iha jees. scatterilta kun tilasin karjikset ja stonganpehmusteen ja kumpiakin oli hyvin varastossa nii perjantaina laitettu tilaus tuli maanantaina. easyssa suht hyvä valikoima ja halvat hinnat niin voi kaverin kanssa laittaa kimppatilausta. äänestykseen laitoin kuitenkin moposport, lähinnä siksi kun se on lähellä ja sinne voi itse ajella :D valikoima on hyvä eivätkä hinnat ole kauheen korkeat

E: toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään kun valitsin moposportin etäisyyden takia :D on se muutenkin hyvä kauppa ite oon ollu tosi tyytyväinen

4.9.2007 17:41

Kertokaa helsingissä sijaitsevia liikkeita mistä saisi kypäri suht edullisesti. Eikös ainakin joku storm motor ole siellä?

4.9.2007 17:55

Toho listaan vois lisätä moto-hämeen.Nopeesti tuli tilaus,suosittelen!

4.9.2007 17:58

Mutakuono kirjoitti:Toho listaan vois lisätä moto-hämeen.Nopeesti tuli tilaus,suosittelen!

Minälin suosittelen, tuli tilaus kahdessa päivässä kotiin :)
Lisäksi lähettävät sähköpostiin viestin, että koska tilaus on käsittelyssä ja koska lähetetty.

Mutta äänestin Nakkilan pyörää ja mopoa.
Loistava asiakaspalvelu, suostuivat jopa lähettämään männän mulle matkahuollon kautta, että pääsisin mahdollisimman nopeasti taas baanalle :)

5.9.2007 17:07

Juu kyllä se Katafori on ykkonen! Sieltä on aina oikeet osat tullu ja toimitusaika on ollu max. 2 päivää! Ja toi moto-häme on kans hyvä paikka tilaa.

mmm-m

10.9.2007 21:53

Tietääkö kukaan liikettä tampereella, joka möisi skootteerehin eri painoisia rullia ja vastapainejousia suurella valikoimalla :D?

10.9.2007 22:13

Mistä saa Scottin enduro otg laseihin peililinssiä??
Käykö esim. voltage tai 80 sarjan linssit?
Käykö esim. scatterilta hopea-/mustakromi linssit?

11.9.2007 18:38

Kauan teillä on kestäny tulla tuotteet, mitä on tilattu MOPOSPORT:ista. Tuleeko ne sieltä nopeasti. Tuli mieleen yks juttu että tilasin Mc-scatterilt rattaat monkiin, ja teharin, pipercrossin ja jotain muuta, niin 2 kk on menny eikä mitää ole tullu.

1.10.2007 17:18

Yhdistääkö selaimenne Eagle Golf sivulle yritettäessänne http://www.storm-motor.fi sivulle? :D Onko tämä joku bugi vai mikä? :D

1.10.2007 17:19

Fosse kirjoitti:Yhdistääkö selaimenne Eagle Golf sivulle yritettäessänne http://www.storm-motor.fi sivulle? :D Onko tämä joku bugi vai mikä? :D

Mulla ainakin toimii ihan normaalisti.

1.10.2007 17:20

Hmmm. Mistäköhän tämäkin johtuu..

1.10.2007 17:20

Ihan normaalisti toimii :P

1.10.2007 17:25

Ihme homma. Poistin nyt evästeet ja nyt toimii! :o

1.10.2007 17:29

sakke10 kirjoitti:Kauan teillä on kestäny tulla tuotteet, mitä on tilattu MOPOSPORT:ista. Tuleeko ne sieltä nopeasti. Tuli mieleen yks juttu että tilasin Mc-scatterilt rattaat monkiin, ja teharin, pipercrossin ja jotain muuta, niin 2 kk on menny eikä mitää ole tullu.

Soita aamupäivällä Scatterille (silloin yleensä vastaavat) ja kysy mitä tuotetta ei ole varastossa, niin voit jättää sen pois. Moparilta kestää tulla sellanen 2-4 päivää.