Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

19.3.2009 21:10

KaLaPuikko_ kirjoitti:onks toi ihan luotettava verkkokauppa??

On luotettava, Tavara saapuu 2-3viikon päästä, kotiinkuljetettuna!

23.3.2009 17:05

Tääl on nyt ollu viestejä puolin ja toisin et joillekkin on tullut ilmoitus et paketti lähteny ja joillekkin ei. Itse tilasin torstaina ja perjantaina laitoin rahat menemään eli pakettia voi odottaa ensi viikolle tai sitä seuraavalle?

23.3.2009 17:13

leluu- kirjoitti:Tääl on nyt ollu viestejä puolin ja toisin et joillekkin on tullut ilmoitus et paketti lähteny ja joillekkin ei. Itse tilasin torstaina ja perjantaina laitoin rahat menemään eli pakettia voi odottaa ensi viikolle tai sitä seuraavalle?
Kyllä

24.3.2009 16:38

Lähetin viestiä sinne ja kysyin että onko Giannelliä jo hyllyssä. Ja nyt vituttaa ko sain kuullaa et sitä tuleeki vasta 1-2 viikon päästä :<.

E: Tosin onhan sitäkin tapahtunut että on kysytty onko rahat jo siellä ja on vastattu että ei ja sitte seuraavana päivänä onki jo paketti ovella :> Toivottavasti kävis tällai mullekki, vaikka vahvasti epäilen.

3.4.2009 14:52

Osaako ketään selittää et ku toi DPD toimittaa noita paketteja, ja mun paketti on tullu Suomeen, ensin Vantaalle, sieltä Turkuun, sitte näkyy taas että Vantaalla ja taas Vantaalla. Meinaako nää että mun pitäs Vantaalta se noutaa?

E: Itehän siis asun Liedossa ihan Turun lähellä niin miks ne on sen Turusta Vantaalle vienny? :D

3.4.2009 15:00

leluu- kirjoitti:Osaako ketään selittää et ku toi DPD toimittaa noita paketteja, ja mun paketti on tullu Suomeen, ensin Vantaalle, sieltä Turkuun, sitte näkyy taas että Vantaalla ja taas Vantaalla. Meinaako nää että mun pitäs Vantaalta se noutaa?

E: Itehän siis asun Liedossa ihan Turun lähellä niin miks ne on sen Turusta Vantaalle vienny? :D

Kuskilla menny navigaattori paskaks, niin palasi takasin vantaalle. :D

3.4.2009 15:32

Rusina_93 kirjoitti:
leluu- kirjoitti:Osaako ketään selittää et ku toi DPD toimittaa noita paketteja, ja mun paketti on tullu Suomeen, ensin Vantaalle, sieltä Turkuun, sitte näkyy taas että Vantaalla ja taas Vantaalla. Meinaako nää että mun pitäs Vantaalta se noutaa?

E: Itehän siis asun Liedossa ihan Turun lähellä niin miks ne on sen Turusta Vantaalle vienny? :D

Kuskilla menny navigaattori paskaks, niin palasi takasin vantaalle. :D

Heh,vittu mitä 94 läppää.

10.4.2009 18:43

Mr_Who kirjoitti:
S-moto kirjoitti:Kukaan tilannut tuolta http://www.opvoeren.nl/shop/ . Sen tiedän että postikulut ovat 17,5e. Nyt kaipaisin vain käytännön kokemuksia tästä kaupasta, eli onko kukaan tilaannu täältä ja kauan kestää osat tulla?

ite tilasin just tällä viikolla osaa sieltä, maksu tilille, niin sitte voi ruveta pakettia odottelemaan ;) ja eiköhän ne kahessa viikossa ala tulla..

11.4.2009 23:18

pösömään92 kirjoitti:
Mr_Who kirjoitti:
S-moto kirjoitti:Kukaan tilannut tuolta http://www.opvoeren.nl/shop/ . Sen tiedän että postikulut ovat 17,5e. Nyt kaipaisin vain käytännön kokemuksia tästä kaupasta, eli onko kukaan tilaannu täältä ja kauan kestää osat tulla?

ite tilasin just tällä viikolla osaa sieltä, maksu tilille, niin sitte voi ruveta pakettia odottelemaan ;) ja eiköhän ne kahessa viikossa ala tulla..

Ite tilasin ja alle viikos tuli. Tosin se saapumisilmotus tuli vast 4 päivää myöhemmi ku paketti saapus.

tilaus aika

12.4.2009 17:38

ni miten pitkää sielt voi pisimmillää kestää tilaus? ku tilasin pyttyy, kampuraa, rattaita, ketjut,kytkinlevyjä, laakerit ja jotkut ledit.. ni osaisko kukaa sanoo sitä aikaa? ku ois jo hinku päästä ajelee :P

pankki

12.4.2009 17:39

ja minkä pankin kautta muuten maksoitte ihan suomen pankin vai jonku muun esim. paypalin tai mikä onkaan..

12.4.2009 17:46

pösömään92 kirjoitti:ni miten pitkää sielt voi pisimmillää kestää tilaus? ku tilasin pyttyy, kampuraa, rattaita, ketjut,kytkinlevyjä, laakerit ja jotkut ledit.. ni osaisko kukaa sanoo sitä aikaa? ku ois jo hinku päästä ajelee :P


Jos niitä on varastossa niin suunnilleen viikossa tulee siitä kun maksu näkyy niillä. Jos taas ei ole varastossa kaikkia osia, niin voi mennä pitkäänkin. Kannattaa kysellä mitä on varastossa jo ennen kuin tilaa. Tosin ohan näitäkin ollut että sieltä sanottu että rahat ei oo tullu ja sitten paketti seuraavana päivänä tullut.

tehty oikein?

12.4.2009 17:57

Atte kirjoitti:
pösömään92 kirjoitti:ni miten pitkää sielt voi pisimmillää kestää tilaus? ku tilasin pyttyy, kampuraa, rattaita, ketjut,kytkinlevyjä, laakerit ja jotkut ledit.. ni osaisko kukaa sanoo sitä aikaa? ku ois jo hinku päästä ajelee :P


Jos niitä on varastossa niin suunnilleen viikossa tulee siitä kun maksu näkyy niillä. Jos taas ei ole varastossa kaikkia osia, niin voi mennä pitkäänkin. Kannattaa kysellä mitä on varastossa jo ennen kuin tilaa. Tosin ohan näitäkin ollut että sieltä sanottu että rahat ei oo tullu ja sitten paketti seuraavana päivänä tullut.
teinkös nyt sit kaiken oikein et ne varmasti hyväksyy sen, laitoin siihen viestikenttään sen tilausnumeron tavallaa siis et kun se vastaan ottaja saa sen ni siin viestikentäs lukis se numero.. ku vähä vaikeempi selvitellä sit ku jos on lähettäny sinne ulkomaille sellaset 450e ja sit ne sanooki et ei oo maksettu tai joku ois menny pielee..

12.4.2009 18:05

Oikein se meni.

16.4.2009 20:00

leluu- kirjoitti:Lähetin viestiä sinne ja kysyin että onko Giannelliä jo hyllyssä. Ja nyt vituttaa ko sain kuullaa et sitä tuleeki vasta 1-2 viikon päästä :<.

E: Tosin onhan sitäkin tapahtunut että on kysytty onko rahat jo siellä ja on vastattu että ei ja sitte seuraavana päivänä onki jo paketti ovella :> Toivottavasti kävis tällai mullekki, vaikka vahvasti epäilen.


Koska laitoit viestiä tosta???? mulle pitäs olla gianelli tulossa, menny joku 3kk