Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

9.12.2007 18:28

Meneekö noi tuolta ku valitsee mallin mukaa Yamaha DT50R / DT50SM 2003> nii meneekö noi osat -07 mallii?? Teharia meinasin tilata..

Moro.

9.12.2007 20:57

Tulisko joku vantaalais juppi, minun kanssa tilaukseen tuolta www.opvoeren.nl ästä? Kun itellä ei oikein tuon englanti luista.? Jos kiinnostaa yv:tä kehiin.

9.12.2007 21:29

DT50dude kirjoitti:Meneekö noi tuolta ku valitsee mallin mukaa Yamaha DT50R / DT50SM 2003> nii meneekö noi osat -07 mallii?? Teharia meinasin tilata..


Juu, -07 malliin menee. Itekki tilasin sieltä teharin (TKHQ) ja minäkin ensin mietiskelin tuota. Vasemmalta puolelta tulee ja kuvan mukaan on Suomessa -04-> malliin passaavat putket.

9.12.2007 23:08

EnduroMaster kirjoitti:
DT50dude kirjoitti:Meneekö noi tuolta ku valitsee mallin mukaa Yamaha DT50R / DT50SM 2003> nii meneekö noi osat -07 mallii?? Teharia meinasin tilata..


Juu, -07 malliin menee. Itekki tilasin sieltä teharin (TKHQ) ja minäkin ensin mietiskelin tuota. Vasemmalta puolelta tulee ja kuvan mukaan on Suomessa -04-> malliin passaavat putket.

Kauanko kesti tulla vai onko tullu viellä??

13.12.2007 18:19

DT50dude kirjoitti:
EnduroMaster kirjoitti:
DT50dude kirjoitti:Meneekö noi tuolta ku valitsee mallin mukaa Yamaha DT50R / DT50SM 2003> nii meneekö noi osat -07 mallii?? Teharia meinasin tilata..


Juu, -07 malliin menee. Itekki tilasin sieltä teharin (TKHQ) ja minäkin ensin mietiskelin tuota. Vasemmalta puolelta tulee ja kuvan mukaan on Suomessa -04-> malliin passaavat putket.

Kauanko kesti tulla vai onko tullu viellä??


Ei oo tullu vielä, suunnilleen kuukauden kestää tulla.

Totanoinii, kysyin toissapäivänä jos ne mun tilausta ovat jo lähettäneet ja vastasivat ettei varastossa tällä hetkellä oo Yamaha lippistä. Sanoin et haluan rahat takaisin ja nyt ne kysyivät mun IBAN-numeroa. Mikäs se sellanen on?

13.12.2007 18:31

EnduroMaster kirjoitti:
DT50dude kirjoitti:Meneekö noi tuolta ku valitsee mallin mukaa Yamaha DT50R / DT50SM 2003> nii meneekö noi osat -07 mallii?? Teharia meinasin tilata..


Juu, -07 malliin menee. Itekki tilasin sieltä teharin (TKHQ) ja minäkin ensin mietiskelin tuota. Vasemmalta puolelta tulee ja kuvan mukaan on Suomessa -04-> malliin passaavat putket.
Joo kuviin ei oo luottamista, että antavat vain osviittaa kyseisestä osasta/osista :P.

Kansalainen: Eikö vanhempasi voisi auttaa sua sen englannin kanssa?

15.12.2007 19:30

EnduroMaster kirjoitti:Totanoinii, kysyin toissapäivänä jos ne mun tilausta ovat jo lähettäneet ja vastasivat ettei varastossa tällä hetkellä oo Yamaha lippistä. Sanoin et haluan rahat takaisin ja nyt ne kysyivät mun IBAN-numeroa. Mikäs se sellanen on?

15.12.2007 19:34

EnduroMaster kirjoitti:
EnduroMaster kirjoitti:Totanoinii, kysyin toissapäivänä jos ne mun tilausta ovat jo lähettäneet ja vastasivat ettei varastossa tällä hetkellä oo Yamaha lippistä. Sanoin et haluan rahat takaisin ja nyt ne kysyivät mun IBAN-numeroa. Mikäs se sellanen on?


Vikipedia auttaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Iban

18.12.2007 17:08

En ajatellutkaan tuota, kiitoksia. Mutta kysyin jos ne voisivat lähettää sen lippiksen myöhemmin, mutta eivät ole taas hetkeksi vastanneet... Kai ne ovat sen muun tilauksen lähettänyt...?

23.12.2007 19:31

mites ku räxissä on noita pytyis eroi, jossai lukee se 112 ja toisis 113 ni mistäs tiedän et sopiva tulee mulle ku tuolta tilaan meinaan siis viri pyttyi?
ja voiko tuolta tilata postiennakolla?
ja sitte voinko mennä pankkii maksamaa ton lähetyksen visa electronilla,jos annan sille tyypille siel kaikki tilinumerot koska eihä visa electronil voi maksaa netis :S?
ja mikä noista aprilia rx:ään olisi hyvä kaasari ja pytty,meinasin topperformancen pyttyä ja siihe speedlinen 20mm kaasarin,toimisiko noil hyvin?

23.12.2007 19:38

latiou kirjoitti:mites ku räxissä on noita pytyis eroi, jossai lukee se 112 ja toisis 113 ni mistäs tiedän et sopiva tulee mulle ku tuolta tilaan meinaan siis viri pyttyi?
ja voiko tuolta tilata postiennakolla?
ja sitte voinko mennä pankkii maksamaa ton lähetyksen visa electronilla,jos annan sille tyypille siel kaikki tilinumerot koska eihä visa electronil voi maksaa netis :S?
ja mikä noista aprilia rx:ään olisi hyvä kaasari ja pytty,meinasin topperformancen pyttyä ja siihe speedlinen 20mm kaasarin,toimisiko noil hyvin?


Pytyistä ja Electronista en tiedä, mutta postiennakolla et ainakaan voi maksaa. Toimii niin että ne pistävät sähköpostiin tilaamasi tavarat ja niiden tilinumeronsa jonne pitää summa maksaa. Summa voi joko maksaa netin kautta tai sitten vaan suoraan pankkiin.

Itekki tilasin ton 20mm Speedline setin ja TKHQ:n, paketti ei kuitenkaan ole saapunut vielä.

Nii, mutta eiköhän se ole niin että vanhemmat AM6:sen koneet ovat joko varustettuja sillä 112 tai 113 (en muista), niin jos pytyn tilaat sieltä niin eiköhän se kuitenkin sovi koneeseen kiinni, kun itse 112- ja 113 pytyissä on se ero...

24.12.2007 1:30

EnduroMaster kirjoitti:
latiou kirjoitti:mites ku räxissä on noita pytyis eroi, jossai lukee se 112 ja toisis 113 ni mistäs tiedän et sopiva tulee mulle ku tuolta tilaan meinaan siis viri pyttyi?
ja voiko tuolta tilata postiennakolla?
ja sitte voinko mennä pankkii maksamaa ton lähetyksen visa electronilla,jos annan sille tyypille siel kaikki tilinumerot koska eihä visa electronil voi maksaa netis :S?
ja mikä noista aprilia rx:ään olisi hyvä kaasari ja pytty,meinasin topperformancen pyttyä ja siihe speedlinen 20mm kaasarin,toimisiko noil hyvin?


Pytyistä ja Electronista en tiedä, mutta postiennakolla et ainakaan voi maksaa. Toimii niin että ne pistävät sähköpostiin tilaamasi tavarat ja niiden tilinumeronsa jonne pitää summa maksaa. Summa voi joko maksaa netin kautta tai sitten vaan suoraan pankkiin.

Itekki tilasin ton 20mm Speedline setin ja TKHQ:n, paketti ei kuitenkaan ole saapunut vielä.

Nii, mutta eiköhän se ole niin että vanhemmat AM6:sen koneet ovat joko varustettuja sillä 112 tai 113 (en muista), niin jos pytyn tilaat sieltä niin eiköhän se kuitenkin sovi koneeseen kiinni, kun itse 112- ja 113 pytyissä on se ero...


ei muute pidä paikkaansa, kaveril oli 113 ja sai 112 ja koitti ni ei menny,joutu poraamaa et sopi ylipäätää koko koneesee.....

24.12.2007 11:09

latiou kirjoitti:ei muute pidä paikkaansa, kaveril oli 113 ja sai 112 ja koitti ni ei menny,joutu poraamaa et sopi ylipäätää koko koneesee.....

Pitää paikkansa, noiden pyttyjen ainoa ero on pakoaukon koko.

24.12.2007 14:53

KonZa^^ kirjoitti:
latiou kirjoitti:ei muute pidä paikkaansa, kaveril oli 113 ja sai 112 ja koitti ni ei menny,joutu poraamaa et sopi ylipäätää koko koneesee.....

Pitää paikkansa, noiden pyttyjen ainoa ero on pakoaukon koko.


no hmm, miksiköhä se pytty jouduttii kuitenkin poraamaan liikkeessä kun hekäään eivät sitä sisään saaneet?

24.12.2007 15:36

latiou kirjoitti:
KonZa^^ kirjoitti:
latiou kirjoitti:ei muute pidä paikkaansa, kaveril oli 113 ja sai 112 ja koitti ni ei menny,joutu poraamaa et sopi ylipäätää koko koneesee.....

Pitää paikkansa, noiden pyttyjen ainoa ero on pakoaukon koko.


no hmm, miksiköhä se pytty jouduttii kuitenkin poraamaan liikkeessä kun hekäään eivät sitä sisään saaneet?


mitäköhän se porauttaminen siihen taas autto?
Ainoa jos oli erikokonen mäntä!