Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

21.8.2007 22:21

ihte tilasin kesäkuusa ja eilen tuli.. niillä oli vissiin joku kesäloma

21.8.2007 22:25

tumela kirjoitti:en kyllä suosittele kenenkään tilata..



ai :o itellä tuli ~viikossa kamat. Vastasivat maileihinkin yleensä parin tunnin sisällä.. Väittivät toki kivenkovaa ettei rahoja ole tullut, vaikka paketti oli jo ovella :)

24.8.2007 15:30

Voisko joku ketä on tilannut tuolta kertoa vaihe vaiheelta tilauksen?


Kiitoz

24.8.2007 17:07

hmm joo mullaki eilen osat tuli :D perkeleen hiasta hommaa

24.8.2007 17:09

tumela kirjoitti:hmm joo mullaki eilen osat tuli :D perkeleen hiasta hommaa


Niillä on kato lomat elokuun alussa, että kannattais tilailla jo puolessa välissä heinäkuuta.

26.8.2007 16:36

Cover kirjoitti:
tumela kirjoitti:hmm joo mullaki eilen osat tuli :D perkeleen hiasta hommaa


Niillä on kato lomat elokuun alussa, että kannattais tilailla jo puolessa välissä heinäkuuta.


kannattaa lukea nuo aikasemmat viestit. Tilasin jo kesäkuun lopussa osat.

26.8.2007 16:42

tumela kirjoitti:en kyllä suosittele kenenkään tilata..

Kerro miks? mulle vastanneet aina viesteihin ja putket tuli hyvässä kunnossa, tosin aika hitaasti. Tilasin 2 cromadaa

28.8.2007 14:22

Eilen tilasin putken ittelle.Kauanko kestää että lähtettävät tilinumeron ja muut numerot sähköpostiin?

28.8.2007 15:28

Pärrääjä_91 kirjoitti:Eilen tilasin putken ittelle.Kauanko kestää että lähtettävät tilinumeron ja muut numerot sähköpostiin?

miul meni n.30sek :D

28.8.2007 15:32

vili92 kirjoitti:
Pärrääjä_91 kirjoitti:Eilen tilasin putken ittelle.Kauanko kestää että lähtettävät tilinumeron ja muut numerot sähköpostiin?

miul meni n.30sek :D
Joo mullekkin tuli samantien. Vois varmaa taas kohtapuolii tilata tuolt lisää roipetta...:D

28.8.2007 18:29

Mulle ei oo tullu vieläkään tilasin eilen illalla.

28.8.2007 18:43

tilasin heinäkuun alussa eikä osista kuulu mitää...huonoa palvelua

PERKELE

30.8.2007 10:20

Olen tilannu putken puolivuotta sitten ja sillon sanoivat että menee korkeintaan kuukausi.. nyt sit siitä alkaen olen lähetellyt viestiä sinne eikä mitään. Nyt sitten kaksi kuukautta sitten tuli viesti että eivät pysty toimittaan putkea vaan lähettää rahat takas ja kysy ibanin. Lähetin sen sillon seuraavana päivänä ja nyt ne ei taas vastaa viesteihin... miten kannattaisi toimia? vastailkaa tomi_alapartanen@hotmail.com

2.9.2007 0:02

Jukke` kirjoitti:
echo kirjoitti:
Orbiwitz kirjoitti:Tilasin just leovince v6:n. Tuleeko paketti suoraan kotiin vai postiin


Hyvän pakoröörin tilasit. parin viikon päästä saat hakea postista.



Mulle tuli kotiin ;)


Kysymys, Tuleeko toi oikealta vai vasemmalta puolelta? Kuinkahan suuntaa antava kuva toi on?
http://www.opvoeren.nl/shop/uk/extra.asp?i=leocross.jpg

2.9.2007 9:45

vasemmalta