Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

1.7.2007 0:37

efeksi kirjoitti:ei se mitään konkassa oo, mulle ainakin vastaileevat sähköposteihin, kun oon kyselly tuotteista tietoa...

Juu, sen oon itekki huomannu et ku kysyy et onks niil kytkinlevyjä gilera gsm:ään niin tulee vastaus muutaman tunnin pääst, mut kun kysyy seuraavassa viestissä et koska ne sitte mahtaa tulla ja laittaa liitteeks maksukuitin ja tilausnumeron, nii ei tuukkaan enää vastausta :)

4.7.2007 22:08

mikähän siinä on kun ne ei vastaaa mitään kun kysyn oliko ne lähettänyt jo mun paketin

5.7.2007 9:40

pösö mies kirjoitti:mikähän siinä on kun ne ei vastaaa mitään kun kysyn oliko ne lähettänyt jo mun paketin


No osaatko miten hyvin englantia kirjotella? :D

5.7.2007 13:37

Cover kirjoitti:
pösö mies kirjoitti:mikähän siinä on kun ne ei vastaaa mitään kun kysyn oliko ne lähettänyt jo mun paketin


No osaatko miten hyvin englantia kirjotella? :D

kyllä mie oikein sen kysyin

6.7.2007 15:24

Oisin tilaamassa tolta pösöön tk high qualityn ja muuta, niin pitääkö mun vaan sitten täyttää toi "kaavake" ja pistää "send order"? Eiks ne sen jälkeen lähetä tilitiedot ja jotain sähköpostiin?

6.7.2007 20:22

Lahna_on_kala kirjoitti:Oisin tilaamassa tolta pösöön tk high qualityn ja muuta, niin pitääkö mun vaan sitten täyttää toi "kaavake" ja pistää "send order"? Eiks ne sen jälkeen lähetä tilitiedot ja jotain sähköpostiin?
juuri näin.

9.7.2007 23:47

You have choosen to pay in advance, please transfer the total amount to:
BIC (Swiftcode) : ******** (Rabobank)
IBAN : **** **** **** **** **

Eli siis toi iban on vissii se tilinumero mihi ne rahat pitää siirtää? Vai kuinka?

9.7.2007 23:48

Juu IBAN on ns. tilinumero ja BIC on pankin tunnus.

10.7.2007 21:45

Eli siis laitetaanko se pelkkä tilinumero siihe "Saajan tilinumero" -kohtaan vai mitenkä? Eli siis tarviiko sitä pankin tunnusta mihinkää???

10.7.2007 21:47

rompeettori kirjoitti:Eli siis laitetaanko se pelkkä tilinumero siihe "Saajan tilinumero" -kohtaan vai mitenkä? Eli siis tarviiko sitä pankin tunnusta mihinkää???


Menitkö siihen ulkomaan maksu systeemiin siinä pitäs olla iban ja bic jutut.

10.7.2007 22:09

Cover kirjoitti:
rompeettori kirjoitti:Eli siis laitetaanko se pelkkä tilinumero siihe "Saajan tilinumero" -kohtaan vai mitenkä? Eli siis tarviiko sitä pankin tunnusta mihinkää???


Menitkö siihen ulkomaan maksu systeemiin siinä pitäs olla iban ja bic jutut.

Joo ku menin sinne nii alko hommat luistaa :P

10.7.2007 22:19

pösö mies kirjoitti:
Cover kirjoitti:
pösö mies kirjoitti:mikähän siinä on kun ne ei vastaaa mitään kun kysyn oliko ne lähettänyt jo mun paketin


No osaatko miten hyvin englantia kirjotella? :D

kyllä mie oikein sen kysyin

Eivät oikein tykkää vastata maileihin. Kyselin kuritonta puolaa kaverin depaa ni eivät vastanneet mitää.

Helvetin hyvä paikka ostaa, sika halpaa ja tulee nopeesti. 5 arkipäivää ja oli tilaus kotiovella. Alussa vaan ongelmia maksussa kun niillä oli joku katko tai jtn.

11.7.2007 17:01

Kuinkahan kauan suurinpiirtein kestää et ne laittaa sen paketin tulemaan? Lähtöhetkestä menee varmaan joku pari viikkoo et on perillä.

11.7.2007 18:01

rompeettori kirjoitti:Kuinkahan kauan suurinpiirtein kestää et ne laittaa sen paketin tulemaan?


Muutama päivä.

12.7.2007 18:30

Eli laitoin tilauksen mutta tilasinki s-a:ta tarvittavat osat nii poistetaanko tuo mun tilaus esim 2 viikon sisään jos en maksa sitä ?