Palaute ja keskustelu mopoalan yrityksistä. Ei mainostusta.

Alueen säännöt

Ei mainostusta!

Täällä käyttäjät voivat keskustella ja antaa palautetta mopoliikkeistä sekä tiedustella yriyksiltä esimerkiksi varastosaldoista, mutta keskustelun tulee olla käyttäjälähtöistä: ei kaupallisia mainosviestiketjuja yrityksiltä.

13.9.2010 0:26

Harvoimpa ne viikonloppuna viesteihi vastaa, odottele rauhassa, rahojen meno niiden tilillekkin kestää hiukan.

19.9.2010 19:55

nyt on pian kulunut 4vk tilaamisesta, olen myös lähettänyt s-postia kaupalle mutta ei ole vastattu? :s joillakin kestänyt vain 6 arkipäivää ja osat tullut .. tuleekohan osia edes lainkaan?

19.9.2010 20:41

wilQ kirjoitti:nyt on pian kulunut 4vk tilaamisesta, olen myös lähettänyt s-postia kaupalle mutta ei ole vastattu? :s joillakin kestänyt vain 6 arkipäivää ja osat tullut .. tuleekohan osia edes lainkaan?

Voi olla, että kestää jos niillä ei ole jotaki osaa varastossa. Ja joutuu eka sen tilaan jostaki ennen kun voi lähettää paketin sulle.

22.9.2010 21:29

[TEIKKU] kirjoitti:
wilQ kirjoitti:nyt on pian kulunut 4vk tilaamisesta, olen myös lähettänyt s-postia kaupalle mutta ei ole vastattu? :s joillakin kestänyt vain 6 arkipäivää ja osat tullut .. tuleekohan osia edes lainkaan?

Voi olla, että kestää jos niillä ei ole jotaki osaa varastossa. Ja joutuu eka sen tilaan jostaki ennen kun voi lähettää paketin sulle.


Nyt tuli viesti s-postiin, että eivät ole saanut maksua.. meni kai väärälle tilille rahat.. :|

1.11.2010 20:00

Onkos opvoerenilla ollut jotain toimitusvaikeuksia taikka muita katkoksia kun olen tilannut kopan castrolin öljyjä ja derbin virtalukon n.1,5kk sitten ja paketti maksettu pari päivää sen jälkeen. Kaksi s-postia olen sinne jo laittanut eikä niihin ole vastattu. Tää on mun 4. tilaus ja ennen on paketit tullu parissa viikossa ja kun on asiaa ollut s-postilla niin on vastattu päivässä tai kahdessa ellei samantien.

5.11.2010 12:56

Ainakin oman tilauksen perusteella suosittelen :D Kannattaa tosiaan sähköpostilla varmistaa että onko osaa varastos jollei halua toimituksen kestävän viikkoja ;) Ite tilasin viikko sitte kampuran. Rahat oli tilillä Tiistaina ja lähettivät silloin ja tänään klo 09.06 postimies toi paketin oven viereen :)

tilaamisesta

26.12.2010 20:46

Mites ite olette ton tilisiirron tehneet? Katteet pitäs derbiin tilata TUN'R ku suomesta maksaa melkei tuplasti. Nii pankissa voi tehä, mutta veloittaako pankki jotain ylimääräistä? Kiitos

27.12.2010 15:20

Eivät yleensä, todennäköisesti eivät tuollakaan.

5.1.2011 0:54

Jeps, tein tilisiirron netissä, paketti on lähetetty, ens viikol on varmaan perillä :)

5.1.2011 8:56

HegeX_ kirjoitti:Jeps, tein tilisiirron netissä, paketti on lähetetty, ens viikol on varmaan perillä :)

Luulis, että on jo hyväs tapaukses ensviikolla näihin aikoihin perillä. Itellä kesti 7 arkipäivää tulla paketin.

;DD

10.1.2011 15:19

Tänään (10.1) saapui klo.12:19 paketti kotiovelle, erittäin tyytyväinen opoverenin toimintaan. Sähköposteihin vastattiin heti seuraavana päivänä. Suosittelen. :)





valkosia TNT katteita ois jotain ok kuntosia jos kiinnostaa

30.3.2011 21:40

Nopea toimitus,kilpailukykyiset hinnat.+++

s-postiin vastaus hidasta. ---

Re: opvoeren

3.5.2011 15:49

Onko kukaan tilannu tuolta alkuperäisiä varaosia ? Kauanko menny toimituksessa ku ne joutuu tilaa ne jostain muualta?

Re: opvoeren

11.6.2011 20:19

tilasin tuolta keskiviikkona osia ja maksoin luottokortilla, niin pitäiskö sieltä tulla joku ilmoitus että paketti on lähetetty?

Re: opvoeren

12.6.2011 10:25

Tulee tottakai.